Mitä viedä 30v. lahjaksi naiselle?
Hinta max 200e. Jos saan hyviä ja suht halpoja lahjaideoita, ostan lahjan yksin mutta jos vähän kalliimpia niin meitä osallistuu useampi lahjanhankintaan... Antakaas vinkkejä..
Kommentit (8)
Ei harrasta mitään. 2 lapsen äiti, tykkää sisustaa kotia. Asuvat omakotitalossa. Mitähän muuta kertoisin...??? =))
Minusta on hankalaa ostaa toisille ihmisille sisustusesineitä, kun mausta ei voi mennä takuuseen, että se on sama edes ystävillä.
Koru voisi olla ihana. Antiikkikorujakin myydään, siitä saisi sitten halutessaan osan sisustusta.
Itse sisutushulluna olen tilannu kaikki kotimaiset alan lehdet ;) Sisustuskirjat ovat itselleni ainakin varsin mieluisia lahjoja, kun kuitenkin ovat niin kalliita että tosi harvoin itse ostan. Lahjakortti myös johonkin unelma liikkeeseen on ihana. Juurikin sain 30 v lahjaksi 200¿ lahjakortin Pentikille ja olin onnesta soikeana!
jos olisin saanut jonkun sisustuslehden vuosikerran (tarkista ystäväsi mieheltä mitä jo tulee tai saat selville varmasti tilausta tehdessäsi lehtifirmasta onko jo tilaus) ja lahjakortin (minimi 50 euroa) pariin eri sisustusliikkeeseen (joiden tyyli minun makuuni). Näin voisi valita paremmin eikä olisi sidottu yhteen paikkaan.
Toisaalta sisustamisesta vaikka pidänkin, en haluaisi koko lahjan pelkästään olevan meidän yhteistä kotia varten vaan jotain vain ja ainoastaan minulle. Sisustuslehden lisäksi joku kauneushoito tms voisi olla kiva myös.
Mitä mielenkiinnon kohteita?
Tänään mietiskelin tutun gresistin tulevia synttäreitä, että ihka aitoa antiikin ajoilta peräisin oleva kolikko olisi aika mainio lahja.
Itseään paljon toisten hyväksi uhraavalle joku hemmottelulahja olisi ihana, lukutoukka ihastuisi lempikirjansa ensipainoksesta, kulinaristille herkkukori + vuosikertaviiniä, myös palveluita kannattaa käyttää; siis esim. kompurajalka, joka pitää musiikista, voisi ilahtua tanssitunneista tms.
Lahja riippuu saajasta, ei iästä. Kerro hänestä lisää!
Äitini penkoi divarista sisarensa syntymäviikon vanhat naistenlehdet pakettiin mukaan.