Törkee höylä-sukka-puhelinmyyjä!
Joku sukkahöylänäytekauppias soitti et "en ole myymässä mitään mut saanko lähettää nää ilmaisnäytteet.." . Step by Step sukkia ja sit niitä höyliä. Oon kerran menny tohon ja hitto että se siitä seurannut kestotilaus oli vaikee peruuttaa! Totesin myyjälle ihan kohteliaasti et ei kiitos kun niitä on ollu ennen niin vaikea peruuttaa, niin muija löi luurin korvaan saman tien. Törkee!
Ois ny voinu sanoo et kiitti & moi, niin mäkin sanon puhelinmyyjille vaikka en tilaakkaan.
Kommentit (35)
Tyttö tilasi aikaa sitten höylät ja perui. Nyt hänen nimellä on tullut sukat! Entä jos ei tee mitään kun ei ole tilattu? Lähetänkö sukat takaisin Hollantiin? Ekat ilmaiset
Westerfieldiltä soitellaan edelleen, joten nostetaanpa ketju ylös.
Monikin on täällä sanonut, että on saanut päätettyä asiakkuutensa yhdellä tai usemmalla puhelisoitolla firmaan, mutta ei ole ilmeisesti ihmetellyt PUHELINLASKUAAN. Westerfield tekee tuloksensa sillä, että puhelut ohjautuvat kalliiseen ulkomaiseen palvelunumeroon, jossa asiakkaita jonotutetaan pitkiä aikoja. Toiminta jatkuu ja jatkuu, koska se on organisoitu EU:n ulkopuolelta (Sveitsistä).
HAH! Mä tilasin noi ilmais sukat ja ihan samoja ne on kuin kaupassakin. Peruuttaminen kävi puhelinnumeroon soittamalla parissa minuutissa. MUTTA myynti oli kyllä niin pakottavaa ja olin vielä autonratissa ilman korvakuuloketta, jonka mainitsin myyjälle, joka väen vängällä pisti ne samperin sukat tulemaan. Peruuttaessani sukkia, peruin samalla myös höylät, joita ei vielä ehtinyt tulemaan.... tai hän siellä puhelimessa kysyi, että haluanko höylät ja näitä sivuja lukiessani totesin, etten halua yhtään mitään. Kiitos kuitenkin sukista kyllähän ne varmaan käytettyä tulee.
Kyllä minä olen ne saanut peruttua ihan yhdellä puhelinsoitolla. Kaksi kertaa olen nuo ilmaiset sukat ja höylät ottanut ja perunut kun ovat tulleet. Ei ongelmia.
Niin kyllä sitä pitäisi olla hyvät tavat, vaikka harmittaisikin. On mullekkin joskus lyöty luuri korvaan kun en tilannut lehtiä. Jotkut on vaan urpoja käytökseltään.
Miksi oli vaikea lopettaa kestotilaus? Olen joskus jonkun höylän suostunut ottamaan vastaan ja terät oli niin oudossa kulmassa, että teki haavoja. Riitti kun soitin ja lopetin tilauksen ja se loppui ilman kikkailuja.
Höyläsukat :D Kiitos, sain hyvät naurut ;D
Älkää ikinä lähtekö näihin juttuihin mukaan. Jos unohdatte peruuttaa seuraavan tilauksen, sitä ei voi enää palauttaa ja joudutte maksumiehiksi/-naisiksi. EU:n sisällä tuotteella on palautusoikeus, mutta kyseinen firma on rekisteröity tarkoituksella Sveitsiin eikä kuulu näin ollen EU:n.
Tähän perustuu tämän ja varmasti muidenkin vastaavien bisnes. Tuskin kukaan noilla hinnoilla oikeesti jatkaa tilausta, mutta ilmaisnäytteellä saadaan sopimus (joka puhelun yhteydessä nauhoitetaan) asiakkaan kanssa tehtyä ja rahastus voi alkaa. Eli viestittäkää tätä eteenpäin niin saadaan tällaset roistot lopettamaan toiminta.
Minulle kyllä soitti mukava naismyyjä ja sain tuotteet ajallaan ja sain lapussa tulleella sähköpostilla peruttua tilauksen ihan normaalisti. :D Ihan tyytyväinen olin tuotteisiinkin! Ja palvelu oli ihan hyvää :)
Samoja sukkia saa halvemmalla kaupasta ja noilla höylillä ei tee kertakaikkiaan mitään, tai siis ei niillä ainakaan parran ajo mikään nautinto ole..
Kuka idiootti tilaa edes niitä "ilmaisia" tuotteita?
Vierailija kirjoitti:
Kuka idiootti tilaa edes niitä "ilmaisia" tuotteita?
Varmaan sellainen joka ei osaa ihmetellä miten bisnes voi kannattaa vaikka jakaa tavaraa ilmaiseksi.
No on vaikeaa. Minä tilaan joka kevät sen höyläpakkauksen varsineen, kun tarjoavat postikulujen hinnalla. Kun pakkaus tulee menen nettiin ja kirjaudun höyläkauppiaan sivulle jossa ilmoitan peruvani kestotilauksen
Ei ole ylivoimaisen vaikeaa
Soitti tänään ko. lafkasta puhelinmyyjä. En tilannut mitään, mutta ovat kyllä briiffauksissa aika vekkulit kikat saaneet puhelinmyyjille opetettua. Aloitti haastattelulla vaatteiden laadusta ja eettisyydestä ja kohta olikin "hyvän tahdon eleenä" laittamassa tammikuussa tosi halpaa sukkapakettia kotiosoitteeseen (onneksi siellä näkynyt osoitekin oli väärä). Kun kieltäydyin myös tästä sanomalla ainakin neljä kertaa ei, ei kiitos, lyötiin minulle luuri korvaan.
Joskus mietin että miksi helvetissä edes yritän itse olla kohtelias näille, kun vastassa on tällaista? Ottaa päähän!
Olikohan sama kuin aikoinaan joku virolaisen kuuloinen myyjä yritti myydä mulle jotain p-skaa. Kun sanoin kohteliaasti etten ole kiinnostunut, niin vastaus oli: "Haista itse vittu". :)
Olikohan monikin haistatellut eikä myyjä huomannut että minä olin kohtelias?