Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnhaun asiakirjoista

Vierailija
04.11.2020 |

Mitä mieltä olette? Onko merkitystä sillä, että miten hienoilla sovelluksilla ja väriefekteillä hakemukset on tehty vai sisällöllä? Mulla on hyvin simppeli, mustavalkoinen cv ja hakemus. Aika hyvin olen päässyt haastatteluihin, jatko sitten huonompi. Käyn työkkärin kurssia ja pääpaino tuntuu olevan sillä, että kuka hienoimmalla sovelluksella hakemuksensa laatii. Onko tultu tällaisen kilpavarustelun aikaan? Itse asia jää ihan taka -alalle.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin alasta (onko perinteinen vai joku media-ala tai vaikka rahoitus, jossa räväkkyyttä niin arvosteta), paikkakunnasta (isoissa opiskelukaupungeissa on totuttu kaikkiin sähköisiin hakemuksiin ym.) ja työnhakijoiden tarjonnasta (joku sosiaalityöntekijä tietää saavansa paikan pikkupaikkakunnalta, koska on ainoa tai toinen hakijoista. Tai metallifirmaan otetaan kunhan on alan koulutus, työkokemus ja osaa itse kävellä, tai kunhan kaksi ehtoa näistä täyttyy. 

Todennäköisesti kyseessä oli työkkärin täytekurssi, josta hyötyi vaan kouluttajafirma.

Vierailija
2/3 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen, että ne, joilla ei ole niin paljoa annettavaa ammatillisesti, alkavat kikkailla kuvilla ja rönsyillä teksteillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Työkkärin kurssihan tämä on mutta yleisesti ihmiset keskittyvät hakemuksissaan liikaa epärelevantteihin asioihin. Olen poistanut kuvan ja tehnyt hyvin simppelin hakemuksen itse. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi