Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa kaveri joka hehkuttaa opintojaan avoimessa

Vierailija
04.11.2020 |

ja luulee olevansa oikea yliopisto-opiskelija. Lisäksi on vielä vanha ettei varmasti tule koskaan hyötymään opiskelustaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuressa osassa maailman maista on yliopistoon melko helppo päästä eli karsinta ei tapahdu pääsykokeilla vaan opiskellessa. Jos et saa opintoja suoritettua hyväksytysti, saat kenkää. Eli samanlaista opiskelua kuin avoimessa yliopistossa Suomessa.

Katson kyllä, että yliopisto-opiskelu kannattaa aina, jollei muuta hyötyä ole, niin opiskelija saa tyydytystä oppimistaan tiedoista ja suorituksistaan.

Vierailija
22/24 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 vuotta avoimessa, 2 vuotta yliopistossa ja maisterinpaperit valmiit. Siinä ajassa se alunperinkin suoraa yliopistossa aloittanut sai kandinsa juuri ja juuri tehtyä. Toki minä olin jo 34v, hän vasta 26,

No sun ikäisen vielä ymmärrän mutta kun tämä mun tuttava on lähemmäs 50-v. Eli ei yhtään mitään hyötyä hänelle noista opinnoista.

ap

Hitsi. Olen 55-vuotias ja jatkuvaa opiskelua työn ohella riittää. Aiemmin opiskelin avoimessa. Nyt opiskelen työhöni liittyvää tutkintoa ja muutakin opiskeltavaa riittää niin paljon kuin on aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 vuotta avoimessa, 2 vuotta yliopistossa ja maisterinpaperit valmiit. Siinä ajassa se alunperinkin suoraa yliopistossa aloittanut sai kandinsa juuri ja juuri tehtyä. Toki minä olin jo 34v, hän vasta 26,

No sun ikäisen vielä ymmärrän mutta kun tämä mun tuttava on lähemmäs 50-v. Eli ei yhtään mitään hyötyä hänelle noista opinnoista.

ap

Riippuu ihmisestä. Yliopisto-opintoni olen suorittanut alle 30-vuotiaana, mutta lisäopintoja itse asiassa koko työurani ajan. Kansainvälisen tietoturvallisuuden sertifikaatin suoritin (CISSP) 56-vuotiaana ja sain entistä parempia tehtäviä ja parempaa palkkaa ennen työeläkkeelle jäämistäni (63-vuotiaana).  Sama koskee ihan varmasti kaikkia opintoja. Ne tiedot kun päivittää, voi taas tehdä entistä tehokkaammin omaa työtään, kun syventää jotakin osaamisaluettaan nimenomaan johtamis- ja valvontanäkökulmasta. 

Vierailija
24/24 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mitä haittaa niistä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi