Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ps kannattaa trumppia?

Vierailija
04.11.2020 |

En kyllä ymmärrä tätä persujen trump vouhkausta, trumpin voitto heikentää suomen asemaa niin poliittisesti kuin taloudellisesti.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin väitteesi perustuu?

Vierailija
2/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on populisimin suurin voima maailmassa ja pelkäävät popolismin  vähenevän jos trump häviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin väitteesi perustuu?

Oletko seurannut yhtään mitän on neljässä vuodessa tapahtunut? Trump irrottautuu sopimuksista ja aiheuttaa epävarmuutta NATOlle ja euroopan kumppanuudelle.

Tullit haittaavat euroopan ja suomen ulkomaankauppaa.

Vierailija
4/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän kokoomusta ja olen Trumpin voiton kannalla, mistä ihmeestä näet kenenkin puoluekannan tällä palstalla?

Suomi on itse sotkenut taloutensa ja poliittiset suhteet on ihan kunnossa, joten rauhoitu.

Vierailija
5/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän kokoomusta ja olen Trumpin voiton kannalla, mistä ihmeestä näet kenenkin puoluekannan tällä palstalla?

Suomi on itse sotkenut taloutensa ja poliittiset suhteet on ihan kunnossa, joten rauhoitu.

Olen myös kokoomuksen äänestäjä. Jo pelkkä salkkuun vilkaisu saa minut kannattamaan Bideniä.

Ap

Vierailija
6/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soomalaiset on kuin siansonta naapurin navetan takana,yhden tekevä usalle.Ihan oikein jos lakkaa maksamasta kaikenmaailman löperöö menoo,maksanut liikaakin mitään tapahtunut,maailman poliisikin.Työtä,korona sotki kaiken eikä siitä voi syyttää ketään kuin löperöö kiinaa.Lääkettä ei ole.Eihän täälläkään muuta kuin suositeltu.Enkä ole ps.Vaan ihan muu.Meihin tuo vaali tuskin vaikuttaa.Tää maahan kupattu jo

Vierailija
7/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäisten edustajien lausunnot eivät ole puolueen virallinen kanta. Onko AP:lla tällaisen asian ymmärtäminen vaikeaa?

Vierailija
8/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös kokoomuksen äänestäjä. Jo pelkkä salkkuun vilkaisu saa minut kannattamaan Bideniä.

Ap

Ja salkussa oli eilisten eväsleipien käärepaperi?

Vierailija
9/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on sitä väkeä jolle eri mieltä olevat ovat automaattisesti ”persuja” - tai ”fasisteja”.

Vierailija
10/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pe dari on huonompi vaihtoehto.

Vierailija
11/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja salkussa oli eilisten eväsleipien käärepaperi?

Kuusinumeroinen salkku, painottuneena enimmäkseen green techiin. Plug Power ja Nel suurimmat omistukset.

Ap

Vierailija
12/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska pe dari on huonompi vaihtoehto.

Hyvä kyllä keksiä vastaehdokkaasta päättömiä juttuja. Kuvien ja puheiden perusteella lähinnä Trumpilla on yllättävän läheiset välit tyttäreensä, minkä lisäksi hän on avoimesti kohdellut naisia törkeästi.

Vierailija
13/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on sitä väkeä jolle eri mieltä olevat ovat automaattisesti ”persuja” - tai ”fasisteja”.

Ei, mutta omat huomiot ovat se että kaikki tutut persut kannattavat trumpia, eivät tosin osaa asiaa mitenkään perustella

Ap

Vierailija
14/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyminen dibadaapa politikkoihin.

Esim Marinin Sanna ei sano oikeastaan mitään koskaan vaan sanat vaan pyörii ja sitä ei jaksa kunnella.

Vierailija
15/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne nyt mistään ajattelisivat.

Vierailija
16/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu ja populismi on ps toiminnan kulmakivi. Soini teki Gradunsa aiheesta. Puolue on kuin ketkumpi kepu.

Vierailija
17/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on typerää polarisointia jossa asioilla on aina vain kaksi puolta. Olet joko Trumpia kannattava uskovainen persu tai vähemmistöjen oikeuksista meuhkaava punaviherliberaali.

On vaikea ymmärtää miten epärehellinen presidentti joka heikentää eurooppalaisia liittolaisiaan ja on hyvää pataa diktaattorien ja murhaajien kanssa voisi olla eduksi Suomelle.

Vierailija
18/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat hyötyvät ja pyrkivät hyötymään euroopan heikentymisestä. Molemmat myötäilevät Putinia ja halveksuvat demokratiaa.

Vierailija
19/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta omat huomiot ovat se että kaikki tutut persut kannattavat trumpia, eivät tosin osaa asiaa mitenkään perustella

Ap

Trump = "Oma kansa ensin"

Persut = "Oma kansa ensin"

Mikähän heitä yhdistää? Ylivoimainen ajatushaaste vihreän osakesalkun omaavalle kokkarille.

Vierailija
20/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen konservatiivinen vasemmistolainen, ja olen hiukan ilahtunut Trumpin voitosta. Bidenin voitto olisi tietänyt Usan ja Venäjän välien kiristymistä ja tällöin Suomi olisi joutunut entistä enemmän erilaisten pakotteiden ja kaupan esteiden uhriksi, mikä vaikuttaa työllisyyteen täällä. Yleensäkin kannatan maailmassa enemmän rauhaa kuin "demokratian" viemistä väkisin ja aseilla. Kun Usa lakkaa hääräilemästä ympäri maailmaa sotia aloittamassa, se on hyvä asia. Trumpin voitto haittaa myös natottajien toimintaa Suomessa, koska Nato-jäsenyyttä on vaikeampi kaupata kun Trump heiluu puikoissa.

Perussuomalaista minusta ei saa tekemälläkään, mutta en ole myöskään mikään "vihervasemmistolainen". Minusta vihreys ei liity mitenkään vasemmistolaisuuteen. Elän kohtuullisesti, kulutan vähän, lämmitän omakotitaloa ja omistan monta autoa. En käy ulkomailla, en lennä ja syön lihaa. 

En ole äänestänyt moniin vuosiin, mutta en ole koskaan äänestänyt kuin vasemmistoliittoa tai siitä vasemmalla olevia puolueita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi