Miksi ps kannattaa trumppia?
En kyllä ymmärrä tätä persujen trump vouhkausta, trumpin voitto heikentää suomen asemaa niin poliittisesti kuin taloudellisesti.
Kommentit (30)
Trump on populisimin suurin voima maailmassa ja pelkäävät popolismin vähenevän jos trump häviää.
Vierailija kirjoitti:
Mihin väitteesi perustuu?
Oletko seurannut yhtään mitän on neljässä vuodessa tapahtunut? Trump irrottautuu sopimuksista ja aiheuttaa epävarmuutta NATOlle ja euroopan kumppanuudelle.
Tullit haittaavat euroopan ja suomen ulkomaankauppaa.
Äänestän kokoomusta ja olen Trumpin voiton kannalla, mistä ihmeestä näet kenenkin puoluekannan tällä palstalla?
Suomi on itse sotkenut taloutensa ja poliittiset suhteet on ihan kunnossa, joten rauhoitu.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän kokoomusta ja olen Trumpin voiton kannalla, mistä ihmeestä näet kenenkin puoluekannan tällä palstalla?
Suomi on itse sotkenut taloutensa ja poliittiset suhteet on ihan kunnossa, joten rauhoitu.
Olen myös kokoomuksen äänestäjä. Jo pelkkä salkkuun vilkaisu saa minut kannattamaan Bideniä.
Ap
Soomalaiset on kuin siansonta naapurin navetan takana,yhden tekevä usalle.Ihan oikein jos lakkaa maksamasta kaikenmaailman löperöö menoo,maksanut liikaakin mitään tapahtunut,maailman poliisikin.Työtä,korona sotki kaiken eikä siitä voi syyttää ketään kuin löperöö kiinaa.Lääkettä ei ole.Eihän täälläkään muuta kuin suositeltu.Enkä ole ps.Vaan ihan muu.Meihin tuo vaali tuskin vaikuttaa.Tää maahan kupattu jo
Yksittäisten edustajien lausunnot eivät ole puolueen virallinen kanta. Onko AP:lla tällaisen asian ymmärtäminen vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös kokoomuksen äänestäjä. Jo pelkkä salkkuun vilkaisu saa minut kannattamaan Bideniä.
Ap
Ja salkussa oli eilisten eväsleipien käärepaperi?
Vierailija kirjoitti:
AP on sitä väkeä jolle eri mieltä olevat ovat automaattisesti ”persuja” - tai ”fasisteja”.
Koska pe dari on huonompi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja salkussa oli eilisten eväsleipien käärepaperi?
Kuusinumeroinen salkku, painottuneena enimmäkseen green techiin. Plug Power ja Nel suurimmat omistukset.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Koska pe dari on huonompi vaihtoehto.
Hyvä kyllä keksiä vastaehdokkaasta päättömiä juttuja. Kuvien ja puheiden perusteella lähinnä Trumpilla on yllättävän läheiset välit tyttäreensä, minkä lisäksi hän on avoimesti kohdellut naisia törkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on sitä väkeä jolle eri mieltä olevat ovat automaattisesti ”persuja” - tai ”fasisteja”.
Ei, mutta omat huomiot ovat se että kaikki tutut persut kannattavat trumpia, eivät tosin osaa asiaa mitenkään perustella
Ap
Kyllästyminen dibadaapa politikkoihin.
Esim Marinin Sanna ei sano oikeastaan mitään koskaan vaan sanat vaan pyörii ja sitä ei jaksa kunnella.
Mitä ne nyt mistään ajattelisivat.
Valehtelu ja populismi on ps toiminnan kulmakivi. Soini teki Gradunsa aiheesta. Puolue on kuin ketkumpi kepu.
Se on typerää polarisointia jossa asioilla on aina vain kaksi puolta. Olet joko Trumpia kannattava uskovainen persu tai vähemmistöjen oikeuksista meuhkaava punaviherliberaali.
On vaikea ymmärtää miten epärehellinen presidentti joka heikentää eurooppalaisia liittolaisiaan ja on hyvää pataa diktaattorien ja murhaajien kanssa voisi olla eduksi Suomelle.
Molemmat hyötyvät ja pyrkivät hyötymään euroopan heikentymisestä. Molemmat myötäilevät Putinia ja halveksuvat demokratiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta omat huomiot ovat se että kaikki tutut persut kannattavat trumpia, eivät tosin osaa asiaa mitenkään perustella
Ap
Trump = "Oma kansa ensin"
Persut = "Oma kansa ensin"
Mikähän heitä yhdistää? Ylivoimainen ajatushaaste vihreän osakesalkun omaavalle kokkarille.
Olen konservatiivinen vasemmistolainen, ja olen hiukan ilahtunut Trumpin voitosta. Bidenin voitto olisi tietänyt Usan ja Venäjän välien kiristymistä ja tällöin Suomi olisi joutunut entistä enemmän erilaisten pakotteiden ja kaupan esteiden uhriksi, mikä vaikuttaa työllisyyteen täällä. Yleensäkin kannatan maailmassa enemmän rauhaa kuin "demokratian" viemistä väkisin ja aseilla. Kun Usa lakkaa hääräilemästä ympäri maailmaa sotia aloittamassa, se on hyvä asia. Trumpin voitto haittaa myös natottajien toimintaa Suomessa, koska Nato-jäsenyyttä on vaikeampi kaupata kun Trump heiluu puikoissa.
Perussuomalaista minusta ei saa tekemälläkään, mutta en ole myöskään mikään "vihervasemmistolainen". Minusta vihreys ei liity mitenkään vasemmistolaisuuteen. Elän kohtuullisesti, kulutan vähän, lämmitän omakotitaloa ja omistan monta autoa. En käy ulkomailla, en lennä ja syön lihaa.
En ole äänestänyt moniin vuosiin, mutta en ole koskaan äänestänyt kuin vasemmistoliittoa tai siitä vasemmalla olevia puolueita.
Mihin väitteesi perustuu?