Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ps kannattaa trumppia?

Vierailija
04.11.2020 |

En kyllä ymmärrä tätä persujen trump vouhkausta, trumpin voitto heikentää suomen asemaa niin poliittisesti kuin taloudellisesti.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestän kokoomusta ja olen Trumpin voiton kannalla, mistä ihmeestä näet kenenkin puoluekannan tällä palstalla?

Suomi on itse sotkenut taloutensa ja poliittiset suhteet on ihan kunnossa, joten rauhoitu.

AP on sitä väkeä jolle eri mieltä olevat ovat automaattisesti ”persuja” - tai ”fasisteja”.

Ei, mutta omat huomiot ovat se että kaikki tutut persut kannattavat trumpia, eivät tosin osaa asiaa mitenkään perustella

Ap

Miksi persut eivät ymmärrä että jenkkilän oma kansa ensin, ei ole suomen etu?

Ap

Trump = "Oma kansa ensin"

Persut = "Oma kansa ensin"

Mikähän heitä yhdistää? Ylivoimainen ajatushaaste vihreän osakesalkun omaavalle kokkarille.

Vierailija
22/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestän kokoomusta ja olen Trumpin voiton kannalla, mistä ihmeestä näet kenenkin puoluekannan tällä palstalla?

Suomi on itse sotkenut taloutensa ja poliittiset suhteet on ihan kunnossa, joten rauhoitu.

AP on sitä väkeä jolle eri mieltä olevat ovat automaattisesti ”persuja” - tai ”fasisteja”.

Ei, mutta omat huomiot ovat se että kaikki tutut persut kannattavat trumpia, eivät tosin osaa asiaa mitenkään perustella

Ap

Mikähän heitä yhdistää? Ylivoimainen ajatushaaste vihreän osakesalkun omaavalle kokkarille.

tuo on totta. koska trumpille on oma kansa tärkein, niin hän ajaam meitän suomalaistes asiaa, niin kuin persutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin väitteesi perustuu?

Oletko seurannut yhtään mitän on neljässä vuodessa tapahtunut? Trump irrottautuu sopimuksista ja aiheuttaa epävarmuutta NATOlle ja euroopan kumppanuudelle.

Tullit haittaavat euroopan ja suomen ulkomaankauppaa.

Olisi hyvä myös miettiä, miksi hän irrottautuu noista sopimuksista. Onko hän ajatellut, että ne ovat vain rahansiirtohimmeleitä, eikä niistä ole hyötyä kuin harvoille ja valituille?

Vierailija
24/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi persut eivät ymmärrä että jenkkilän oma kansa ensin, ei ole suomen etu?

Ap

Koska persut osaavat erottaa toisistaan Trumpin henkilönä ja USAn ulkopolitiikan.

Toisin kuin vihreän osakesalkun omistava kokkari.

Vierailija
25/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska pe dari on huonompi vaihtoehto.

Hyvä kyllä keksiä vastaehdokkaasta päättömiä juttuja. Kuvien ja puheiden perusteella lähinnä Trumpilla on yllättävän läheiset välit tyttäreensä, minkä lisäksi hän on avoimesti kohdellut naisia törkeästi.

Kai olet tietoinen useista naisista, jotka syyttävät Bideniä seksuaalisesta ahdistelusta? Ainakin Kamala Harris on tietoinen, sillä osoittihan hän vielä aivan äskettäin tukeaan noille naisille.

Vierailija
26/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- sovinsimi

- r.a.sismi

- köyhät kyykkyyn -aate

Eli samat kuin persuillakin.

Vierailija
27/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on samanlainen uhooja, kuin useat opersutkin. Kotoisen oloinen äijä siis.

Vierailija
28/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin tilalla voisi olla vaikka Kermit-sammakko, niin silti en kannattaisi antifa/BLM-mellakoijia tukevia ja ”Amerikka on systemaattisesti rasistinen”-mantraa hokevia ”defund the police” -demokraatteja.

Vierailija
29/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on typerää polarisointia jossa asioilla on aina vain kaksi puolta. Olet joko Trumpia kannattava uskovainen persu tai vähemmistöjen oikeuksista meuhkaava punaviherliberaali.

Näinhän se on. Minäkin oon milloin suvakkihoro ja milloin äärioikeistolainen tumpetisti...

Mielestäni maahan saa tulla ja maasta saa lähteä, sekä Trumppi on ehdottomasti paras valinta pressaksi sen rikollisen sijaan.

Käy siinä sitten asiallista keskustelua tällasen ihmisen kanssa jonka maailmaan mahtuu vaan joko tai.

Vierailija
30/30 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin hengaa ultra-rightin riveissä. Koira koiran tuntee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä