Lapsettomat työkaverit töissä, minä lomalla.
Ai että tekee hyvää olla perheellinen. Perheellinen saa aina viikon kahdeksan vapaaksi, koska viikko kahdeksan on lasten hiihtolomaviikko koulusta. Siinä vanhempienkin loppiaisen ja pääsiäisen välinen pitkä, pitkä ilman vapaapäiviä oleva työrupeama katkeaa mukavasti.
Kun on lapsi peruskoulussa, niin siinä on aina automaattisesti vapaata, ja perheettömät joutuvat sitten sijoittamaan talvilomansa aikaan ennen sitä tai sen jälkeen, ja meikäläisen lomaviikon aikana joutuvat painamaan töitä kaksin verroin kovemmin.
Ei mulla muuta.
Kommentit (43)
Meillä mies pitää aina hiihtolomaviikon ja mä olen töissä. Mulla on sit huhtikuussa vasta loma ja saan oikeasti maata yksin himassa kuuntelemassa hiljaisuutta, kun koululaiset on päivät koulussa. Lälläslää! :D
Minusta on ihanaa olla töissä syys- ja hiihtolomaviikoilla, koska töissä on silloin niin hiljaista. Teen asiakastyötä ja asiakkaat on lapsiperheitä, ja on todella hankala saada kalenteria täytettyä loma-aikoihin kun ei kukaan halua tulla :) Oikein kivaa surffata netissä ja katsoa olympialaisia!
Ap on taatusti joku vela, joka provollaan yrittää tyhmätä perheelliset.