Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elin kuvitellussa parisuhteessa exän kanssa puoli vuotta

Vierailija
04.11.2020 |

Oikeasti mitään suhdetta ei ollut. Takana pitkä liitto ja avioero pari vuotta sitten. Itse olen ehdottanut seksiä aluksi n. vuoden välein ja viime kesästä lähtien säännöllisesti. Meillä on ollut seksiä. Olen makoillut hänen kainalossaan, hän on silitellyt hiuksiani ja olemme suudelleet. Olemme viettäneet aikaa perheen kanssa yhdessä, hän on huolehtinut minusta ihanasti. Olemme soitelleet ja viestitelleet päivittäin, mutta asiasta ei ole suoraan puhuttu. Nyt tuli tilanne, että puhumattomuus maksoi.. en tiedä mitä. Mielenterveyteni?

Selvisi, että exällä on suhde toiseen naiseen. Kun otin siitä kierroksia, selvisi, että hän oli aivan äimän käkenä, että olin luullut jotain välillemme. Siis yhteiset matkat, illan istumiset, seksi, suudelmat ja hyväilyt, keskustelut ja huolenpito: eivät ne olleet mitään.

Mun elämä on ihan romahtanut, enkä tiedä mitä tehdä. En ollut kertonut kenellekään parisuhteen alusta exän kanssa.. tai siis että luulin sellaista, joten ei tunnu mielekkäältä puhua nytkään tästä kenellekään.

Toivon vain kuolemaa nyt. Olen menettänyt itsekunnioitukseni, mieheni, vaikkakaan hän ei ollut mieheni, olen kuvitellut kaiken. Koko elämäni on ollut valhetta. Joinain iltoina olen mennyt nukkumaan hymy huulillani, ihastumisen tunteiden vallassa. Meillä ei ole koskaan mennyt näin hyvin, yli vuosikymmenen aikana.

Mutta mä kuvittelin sen ihan kaiken! Auttakaa, pelkään että olen joko järjiltäni tai menossa

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi jätti pari vuotta sitten? Jos sinä niin tuo viimeisin saattoi olla kosto mieheltä. Näin omani teki exälleen eli ex-tyttöystävä jätti ja uuden suhteen aloitettua mies ei kertonut sitä exälleen vaan leikki hetken ennen kuin asia exälle valkeni ja heidän välit katkesi. Itselle se oli myös loukkaus kun sain tietää että parisuhteemme alussa oli tietämättäni hänen ex kolmantena osapuolena

Vierailija
62/73 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, nyt kun kerrot millainen mies on kyseessä niin en olekaan sitä mieltä että kannattaa palata yhteen.

Miksi edes annoit tuollaiselle miehelle mahdollisuuden kun olet kerran eroon päässyt? Jos hän on aina kohdellut sinua huonosti.

Päästä nyt hyvänen aika iti ja etsi itsellesi parempi mies. Turhaa tuollaisen takia annat elämäsi kaatua, on paljon parempia miehiä olemassa!

T. 55

Mielestäni kerroin, että parisuhteen aikana meissä kummassakin oli kehitettävää. Alku oli huono, kyllä. Oma virheeni oli tuolloin pysytellä vieressä kuin uskollinen koira.

Luonnollisesti käytöksen ja kaiken ulospäin näkyvän lisäksi on se sisäinen maailma meillä, joka on aina kohdannut minusta todella syvällä tasolla. Nautimme samoista asioista, olemme kiinnostuneita samoista asioista, eikä näiden asioiden suhteen meille ole koskaan tullut ongelmia.

Kyse on aina ollut vain kommunikoinnista ja siitä, kuinka hyvin tai huonosti osaamme toisen kohdata. Kaikki muu on kuin unelmaa.

Paitsi enää ei. Yksi iso osio, arvot, kuvittelin olevan yhtenäiset. Mä en harrastaisi seksiä jonkun uuden ihmisen kanssa, kun ex ja lapsi ovat juuri jääneet taakseni, niin, että jos katsoisin ikunasta, näkisin heidät yhä. Tämä ajatus vääntää sisuskaluni nurin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tömpsähdys reaalimaailmaan, mutta kyllä siitä yli pääsee. Itselläni meni ensin n 1 v vaikeaa, toisen vuoden kohdalla jo helpotti ja nyt jo ihmettelen että mitä ihmettä näin siinä ääliössä. Samalla kasvoin aikuiseksi ja tunnustin sen tosiasian minkä suurin piirtein kaikki riittävästi elämää nähneet naiset jo tiesivätkin , että miehille säännöllinen kassien tyhjennys on kutakuinkin yhtä välttämätöntä kuin toisille syöminen ja vessassa käyminen . Sen vuoksi useimmat miehet erotessaan hankkivat itselleen mahdollisimman äkkiä uuden , ja jos se ei syystä tai toisesta heti onnistu, vanha tuttu käy helpotukseen kunnes uusi löytyy. Ei heillä siinä sen kummempaa ole . Näin tämä elämä pääsääntöisesti menee, tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku. Itse vietän nyt hyvää itsenäistä elämää, joskus noukin vähän rusinoita pullista, mutta saman katon alle en yhtään siemenpussin kantotelinettä enää huoli. On siistiä ja mukavaa elämää.

Ei se nyt noin aina ole. Viisauden alku on tosiasioiden tunnustamista, mutta tärkein viisaus on se tosiasia, että oma mielipide asioihin ei ole aina oikea. Voi järkähtämättä uskoa omiin kokemuksiin, ja päättelyihin, mutta harvoin se on absoluuttinen totuus. Jos jotain olen oppinut, niin sen, etten ole aina oikeassa. Ja sen, että moni elää ja ajattelee täysin eri tavalla, ja heillä on erilaiset kokemukset.

Eivät kaikki miehet ole tuollaisia, kuin toit ilmi. Ei edes suurin osa. Voin tosin olla väärässä 😉

M41

Vierailija
64/73 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, nyt kun kerrot millainen mies on kyseessä niin en olekaan sitä mieltä että kannattaa palata yhteen.

Miksi edes annoit tuollaiselle miehelle mahdollisuuden kun olet kerran eroon päässyt? Jos hän on aina kohdellut sinua huonosti.

Päästä nyt hyvänen aika iti ja etsi itsellesi parempi mies. Turhaa tuollaisen takia annat elämäsi kaatua, on paljon parempia miehiä olemassa!

T. 55

Mielestäni kerroin, että parisuhteen aikana meissä kummassakin oli kehitettävää. Alku oli huono, kyllä. Oma virheeni oli tuolloin pysytellä vieressä kuin uskollinen koira.

Luonnollisesti käytöksen ja kaiken ulospäin näkyvän lisäksi on se sisäinen maailma meillä, joka on aina kohdannut minusta todella syvällä tasolla. Nautimme samoista asioista, olemme kiinnostuneita samoista asioista, eikä näiden asioiden suhteen meille ole koskaan tullut ongelmia.

Kyse on aina ollut vain kommunikoinnista ja siitä, kuinka hyvin tai huonosti osaamme toisen kohdata. Kaikki muu on kuin unelmaa.

Paitsi enää ei. Yksi iso osio, arvot, kuvittelin olevan yhtenäiset. Mä en harrastaisi seksiä jonkun uuden ihmisen kanssa, kun ex ja lapsi ovat juuri jääneet taakseni, niin, että jos katsoisin ikunasta, näkisin heidät yhä. Tämä ajatus vääntää sisuskaluni nurin.

Ap

Eikä. Lakkaa nyt jo jankuttamasta omista virheistäsi. Se on ihan se ja sama mitä sinä olet mokannut tai ollut mokaamatta, kun toinen pelaa pulushakkia ja on aina niin tehnyt. Ja tulee aina niin tekemään, koska hän ei ole tavallinen ihminen. 

Sinä kuitenkin takertuessasi häneen joko suhteen muodossa tai kohtuuttomin sururituaalein yrität pakottaa hänet tavalliseksi ihmiseksi, mihin hänellä ei ole edellytyksiä.

Ylettömyyksiin menevä itseruoskintasi on edelleen samaa tautia jota olet pulusi takia potenut. Lopeta se ja suhtaudu asiaan, ikään kuin olisit joutunut ryöstetyksi. Koska sehän sinulle on tapahtunut. Järkyty ja hae apua traumaan, mutta älä tärvele elämääsi raahaten sen uhriksi "rakkautenne" alttarille.

Vierailija
65/73 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin molemmissa oli virheitä?

Pelkkä tuo kuvailu miehen alkuaikojen käytöksestä kertoo että hän on häiriintynyt ihminen ja on käyttänyt hyväuskoisuuttasi ja herkkyyttäsi hyväkseen. Aina.

Älä sure tuollisen k.pään perään, hän on sairas luonteltaan ja sinä takerrut koska kaipaat turvaa tms.

On olemassa paljon parempia miehiä, usko pois.

Vierailija
66/73 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyty ja hae apua traumaan, mutta älä tärvele elämääsi raahaten sen uhriksi "rakkautenne" alttarille.

Tämä sai minut heräämään. Kiitos.

Ap

Vierailija
67/73 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi jätti pari vuotta sitten? Jos sinä niin tuo viimeisin saattoi olla kosto mieheltä. Näin omani teki exälleen eli ex-tyttöystävä jätti ja uuden suhteen aloitettua mies ei kertonut sitä exälleen vaan leikki hetken ennen kuin asia exälle valkeni ja heidän välit katkesi. Itselle se oli myös loukkaus kun sain tietää että parisuhteemme alussa oli tietämättäni hänen ex kolmantena osapuolena

Taisi jättäjä olla ap

Vierailija
68/73 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen elää kuvitellussa parisuhteessa koko elämänsä.

Ei se pelkkää kuvitelmaa ole. Se naisen käyttämä miehen luottokortti on ihan todellinen.

Vierailija
69/73 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi jättäjä olla ap

Niin olin. En halua silti uskoa tarkoituksellista kostoa.

Ap

Vierailija
70/73 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi erositte alunperin? Mikä nyt olisi ollut toisin?

Jatkuva riitely oli syynä siihen, omalta osaltani katsottuna. Koin, ettei hän tukenut minua ollenkaan. Nyt päinvastoin hän on osoittanut vankkumattoman tukensa. Kun olin sairaana, hän tuli luokseni, hoiti lapset, kodin ja minut sekä lähtiessään vielä tarkisti pärjäänkö varmasti. Samalla hän laski lempeästi käden päälleni. Tällaista huomiointia en saanut koskaan parisuhteen aikana. Olin aivan myyty. Kun olin terve, kuljin kotona ympäri ihastelemassa, kuinka valtavan paljon hän välittää minusta, kun on tämänkin asian huolehtinut puolestani.

Se ei kuitenkaan ollut totta, vaan pelkkää kuvitelmaa!

Ap

Olisikohan käynyt niin, että kun oma kiukkusi laantui, niin aloit näkemään hänen käytöksen toisin? Kun et olettanut kaikesta pahaa, niin et nähnyt mitä hän teki. Keskityit siihen mitä hän jätti tekemättä tai mitä hän teki mielestäsi väärin/hutiloiden.

Samalla varmaan hänen into tehdä on lisääntynyt kun hänen vitutus on laskenut eikä ole kaikesta saanut sinulta ikävää palautetta. Näin meillä kävi exän kanssa. 

Vierailija
71/73 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä myös ihmettelee, miksi kerroin tästä vasta nyt hänelle. Olin luullut olleeni suhteessa tai ainakin sen tapaisessa hänen kanssaan, joten varmaan ihan luonnollista että kerron toisen naisen olemassa olon loukkaavan mun tunteita. Hän ei ymmärtänyt tätä asiaa lainkaan.

Ap

Kuulostaa sääliseksiltä, huomannut ettet ole päässyt erosta yli ja koettanut lohduttaa. 

Hän oli luullut, että olen päässyt helposti hänestä yli. Kuvitteli, että olen ollut jo aiemmin yli tästä, kuin hän.

Ap

Aika monessa lehdessä on ollut juttua siitä miten jättäjä on usein pohtinut eroa jo pari vuotta ennen kuin erosta ilmoittaa. Siksi se jättä on hyvin paljon pidemmällä toipumisessa kuin jätetty. Eli ei exäsi oletus mitenkään tuulesta temmattu ole.

Itsekin olet kuvannut miten hän on silitellyt hiuksiasi yms. joten aika selvästi hän ei ole vielä ollut yli sinusta. Et ole kertonut itse tehneesi mitään tuollaista. Sinun antamasi seksi ja läheisyys on voinut vaikuttaa vain läheisyyden ja seksin kaipuulta, ei exän kaipuulta.

Se toinen nainen on voinut olla aluksi vain kosto tai laastari, vaikka on samalla kaivannut perääsi. Lopulta exäsi on tajunnut ettei voi roikkua sinussa vaan hänen on jatkettava eteenpäin.

Vierailija
72/73 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta jos toinen nainenkin on nyt jätetty niin mitä ex sanoo jatkosta?

Olet sanonut että hän on hämmentynyt ja pihalla, mutta onko hän kieltnyt uuden mahdollisuuden?

Ehkä se vain sulattelee ja haluaakin sun kanssa yhteen?

Kun jos ei ole edes amaan aikaan ollut toista naista niin ei mitään pahaa ole tapahtunut.

Ootte olleet vaan eri ajatuksissa eikä ex ole edes yrittänyt sua takaisin kun aatteli että oot päässyt helposti yli.

Ehkä piti huolta yms. koska odotti sulta kutsua takaisin?

En edes mieti tuollaisia nyt. Joudun arvioimaan koko tilanteen uusiksi. Tässähän ei ole enää sama tilanne kuin oli aiemmin, kun luulin olevamme kumpikin toisistamme kiinnostuneita.

En edes tiedä voisinko ikinä enää luittaa häneen, tai saanko mielikuvaa hänestä ja uudesta naisestaan pois mielestäni koskaan. He olivat harrastaneet seksiä heti sen jälkeen, kun exä oli lähtenyt minun ja lapseni seurasta. Olin fyysisesti vain muutaman kymmenen metrin päässä, kun he sisällä harrastivat seksiä. Tämä saa minut aivan hulluksi, tämä tieto. En olisi itse pystynyt tällaiseen. En mitenkään päin. Mielestäni tämä alleviivaa sitä, että himo on ollut suurta, minun ja lapsen tapaaminen ei ole siihen vaikuttanut vähentävästi. Minä itse samassa tilanteessa olisin todennut, ettei tunnu hyvältä tässä hetkessä enää, kun nuokin tuossa lähellä ovat.

Ap

Tuo nyt vaikuttaa ihan vain kostolta.

Vierailija
73/73 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHAHHA  Tässä sen näkee ettei nylkyttäminen tee suhdetta. :D :D :D :D Pussit piti vaan tyhjentää lol lol lol lol