yks kalorinvahtaaja täälläkin
Mun päivittäinen kalorintarve ois 2100 jotta laihdun. Ongeoma onkin se että en saa sitä täyteen, en millään. Tänäänkin vedin viiden syömiskerran lisäksi suklaata, suolatikkuja ja luumuja. Kalorit 1658. Olen syönyt tänään rasvaista kalaa, tuhdin välipalan. Mitä vielä? En tahdo joka päivä syödä kaikkea p**kaa että saan kalorit ees 1600 tasolle joten mitä lisään? Proteiinia saan hyvin.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 20:31"]Normaalipainoisen naisen perustarve on noin 2000kcal. Sillä ei liho eikä laihdu. Pitää syödä alle sen, esim. 1200-1600kcal jos aikoo laihduttaa.
http://kalorilaskuri.fi/ruokapaivakirja
[/quote]
Siinäpä se, syön 1600-1800 ja en laihdu :/
[/quote]
Miksi luulet sitten laihtuvasi suuremmalla kalorimäärällä? Oletko lukenut pakkotoistoa ja nähnyt sanan säästöliekki ja ajatellut, että mikäli syöt alle 2000 kaloria, niin elimistösi menee säästöliekille? Säästöliekki ei ihan sitä tarkoita... Esimerkiksi itselläni peruskulutus on noin 1300 kaloria, joten niinä päivinä kun en liiku niin en voi tuota enempää syödä, mikäli haluan laihtua.
[/quote]
Mikä on pakkotoisto? Pitäisikö tietää?
Mun lääkäri ja fyssari olivat sitä mieltä että treenaan liikaa ja syön liian vähän. Heidän ohjeillaan olen yrittänyt mennä.
Jos sulla on ennestään ylipainoa, niin sinähän puhut paskaa. Ei voi kun nauraa kun kuuntelee kun joku läski selittää ettei millään jaksa syödä kaloreita täyteen. Just joo, taitaa vaan se terveellisesti syöminen olla hankalaa, kun haluttaisi vetää vaan suklaata ja siideriä.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 22:31"]
Joku ei tässä nyt natsaa. Olet normaalipainossa ja saisit syödä yli 2000 kaloria ja silti laihtuisit? Ei mitenkään.
[/quote]Mitä sä horiset? Kun harjoittelin maratonille niin söin 3000kcal päivässä, jotta sain pidettyä painoni. Isometsän Jari kehui joskus että silloin kun treenasi hiihtoa ahkerimmin, niin piti syödä 10.000kcal päivässä. Peruskulutus tarkoittaa sitä että ei liiku laikaan, mutta jos on aktiivinen ja urheilee, niin kulutus tietysti nousee.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 21:00"]Ihan scheissea, että joku tietää kalorut 8:n tarkkuudella. Pää pois perseestä ha liikkumaan. Mä lihoisin noin kauheilla kalorimäärillä.
[/quote]
Liikkuu, liikkuu. Työssä joka päivä 7,5h liikkeessä ja fyysinen työ. Päivittäin kävely/juoksu/hölkkä 1,5h. Ja 4-6krt/vko lihastreeni. Mitäköhän lisäis vielä? Aikaa vuorokauteen, meinaan se tässä loppuu kesken. Jos luit otsikon niin kalorinvahtaaja olen. Olen nyt laskenut niitä todella tarkkaan jotta saan selvyyden syömisistäni. Ihan sama mitä ohjelmaa siinä käytän niin samoille kaloreille se jää. Jos syön 1100-1300 per päivä niin mun kroppa jumiutuu kokonaan eli aineenvaihdunta menee totaalisen stoppiin, kokeiltu on.