Oisko mitään kikkoja, millä sais hiusvärin irti ihosta?
Kävin tänään kampaajalla ja nyt mulla on väripotta ihossa. Että pitääkö vaan odotella että kuluu pois vai saisko jollain konstilla nää väriraidat nopeemmin veks?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 21:19"]
Tinneri, kynsilakanpoistoaine.
[/quote]
Älkää vaan hyvät ihmiset luottako tähän ! Jos ette halua kuoria kasvojenne ihoa irti värin mukana !
Minä tyhmä uskoin ja koeilin. lähti väri mutta lähti ihokin kokonaan toiselta poskelta. Voitte vaan arvata sitä tuskaa. ja iänikuinen arpi jää. VAikka tepsii käsiin, ei välttämättä ole hyvä kasvoihin.
[/quote]
No ei mulla kynsilakanpoistoaine ole mitään tehnyt iholle, sillä aina otan hiusvärit. Meneehän sitä kynsilakkaa poistaessakin aina iholle.
Ihan normaalilla kasvojen kuorinta-aineella se lähtee. Jos sitä ei ole, niin katso ohje netistä ja sekoittele itse.
Hiuslakalla kans irroitan tarvittaessa, lähtee.
astianpesuaineella ja taikasienellä hinkkaamalla, ihan paras!
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 21:19"]
Tinneri, kynsilakanpoistoaine.
[/quote]
Älkää vaan hyvät ihmiset luottako tähän ! Jos ette halua kuoria kasvojenne ihoa irti värin mukana !
Minä tyhmä uskoin ja koeilin. lähti väri mutta lähti ihokin kokonaan toiselta poskelta. Voitte vaan arvata sitä tuskaa. ja iänikuinen arpi jää. VAikka tepsii käsiin, ei välttämättä ole hyvä kasvoihin.