Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisko mitään kikkoja, millä sais hiusvärin irti ihosta?

Vierailija
19.02.2014 |

Kävin tänään kampaajalla ja nyt mulla on väripotta ihossa. Että pitääkö vaan odotella että kuluu pois vai saisko jollain konstilla nää väriraidat nopeemmin veks?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvaa,anna imeytyä hetki ja hiero pois.. kannattaa myös pestä aamulla pariin kertaan

Vierailija
2/29 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kampaaja irrotti permanenttinesteellä jota oli laittanut pumpuliin tai pyyhkeen kulmaan. Kotipermanentteja saa normi kaupoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaa sitruunaa päähän? 

Kovakouraisempi keino on joku saippua + kynsiharja + hankaus

Vierailija
4/29 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruunamehua voi kokeilla, tai jotain öljyä.

Vierailija
5/29 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäntysuovalla... kasta froteepyyhe siihen ja hankaa, lopuksi pese vedellä. Iho ärtyy tästä hieman, mutta rasvaa sen jälkeen hyvin. Itse olen tällä saanut mustankin väritahran lähtemään ihosta aika hyvin.

Vierailija
6/29 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinneri, kynsilakanpoistoaine.

Vierailija
7/29 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkaa ja vettä. Esim. Tupakantuhkaa. Tee tahna näistä. sillä lähtee eikä iho ärsyynny.

Vierailija
8/29 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihokuorinnalla!

Vierailija
9/29 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/29 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dab a cotton ball or Q-tip in olive oil, and gently rub on the stained area until the colors fade.
Spray a bit of hairspray onto a cotton ball. Before the color has time to dye, rub the cotton ball onto the stained area of skin to break the bond of color to the skin.
Mix some baby oil and facial cleanser together, and apply to the stained area with a washcloth. Apply in a gentle, circular motion to exfoliate.
If your skin is not sensitive, you might even try a bit of nail polish remover on a cotton ball. Apply to the stained color to remove.

Vierailija
11/29 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmämeikinpoistoaineella ja hiusvärillä itsellään olen poistanut

Vierailija
12/29 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa, rasvaa, rasvaa :D esim vauvaöljyllä, nivean sinisessä purkissa olevalla klassikolla ja vaseliinilla olen onnistunut.

Vierailija
13/29 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilteman metaanitohottimella.

Vierailija
14/29 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin karsealta kuin tämä kuulostaakin, niin edellisessä suhteessa pistin tupakoivan eksän keräämään tumppeja yhteen paikkaan, koska jo mainittu tuhka toimi. Jos lähipiirissä ei ole tupakoijia, voi yrittä polttaa jotain muuta, kuitupitoinen, hitaasti palava materiaali on parasta, mutta muista paloturvallisuus!

Vierailija
15/29 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, oon aina poistanut kynsilakanpoistoaineella hiusväriä naamasta eikä oo tullut mitään!

Vierailija
16/29 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ääni silmämeikinpoistoaineelle! Toiminut ainakin itsellä kestoväreihin. Noilla muilla myrkyillä en naamaani sörkkisi.. Voit myös keittää vettä ja höyrytellä naamaa lämpimän veden höyryissä -> toimii saunan korvikkeena ja auttaa ihoa irrottamaan kyönät.

Vierailija
17/29 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesillä

Vierailija
18/29 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisemman rasvaisella rasvalla (esim. Essex emulsiovoide toimi melko hyvin). Itse tein muutamat käsittelyt siten, että levitin rasvaa paksun kerroksen ja annoin vaikuttaa n.30-60 min. Sitten vaan pyyhitään rasvat pois vanulapulla. Sama käsittely toistetaan kunnes on puhdasta.

Vierailija
19/29 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan hiuslakkaa paperiin ja pyyhi ! Hyvin lähtee, tarvii mitää tupakantumppia alkaa hieroo naamaan. YÖK!

Vierailija
20/29 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kloritella mä otin. Pitää vaan pestä nopeesti, ettei iho ärry. Mut läks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän