Häpeän lastani
Lapseni aloitti lukion tänä syksynä, hän on hyvin epäsuosittu koulussa toisin kuin minä olin hänen ikäisenään. Voisiko se johtua siitä että vaikka olemme varakas perhe tyttäreni asioi seppälässä?
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:58"]Lapses häpee sua, ja sun ryppystä naamaas
[/quote]
Naamani ei ole ryppyinen kiitos rikkaan mieheni ja botoxin
Hän tyttäresi, eikä sinä. Et sinä voi hänestä määrätä. Sinä itseäsi voit kontrolloida ja olla vaikka kuin Gucci ja Versage. Mutta toisia ihmisiä et voi muuttaa ja omaan muottiisi vääntää. Teet suurta henkistä väkivaltaa jos sillälailla koitat.
Tervemenoa terapiaan!
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 21:01"]
Hän tyttäresi, eikä sinä. Et sinä voi hänestä määrätä. Sinä itseäsi voit kontrolloida ja olla vaikka kuin Gucci ja Versage. Mutta toisia ihmisiä et voi muuttaa ja omaan muottiisi vääntää. Teet suurta henkistä väkivaltaa jos sillälailla koitat.
Tervemenoa terapiaan!
[/quote]
Hieman katkeruutta ilmassa?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 21:01"]Hän tyttäresi, eikä sinä. Et sinä voi hänestä määrätä. Sinä itseäsi voit kontrolloida ja olla vaikka kuin Gucci ja Versage. Mutta toisia ihmisiä et voi muuttaa ja omaan muottiisi vääntää. Teet suurta henkistä väkivaltaa jos sillälailla koitat.
Tervemenoa terapiaan!
[/quote]
*versace
No en voi täysin määrätä mutta miksei hän kuuntele kun yritän ohjata häntä oikeaan suuntaan muodin suhteen? Miksei voi ottaa hyvällä tarkoitettuja vihjeitä minulta vastaan?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 21:01"]Hän tyttäresi, eikä sinä. Et sinä voi hänestä määrätä. Sinä itseäsi voit kontrolloida ja olla vaikka kuin Gucci ja Versage. Mutta toisia ihmisiä et voi muuttaa ja omaan muottiisi vääntää. Teet suurta henkistä väkivaltaa jos sillälailla koitat.
Tervemenoa terapiaan!
[/quote]
*versace
No en voi täysin määrätä mutta miksei hän kuuntele kun yritän ohjata häntä oikeaan suuntaan muodin suhteen? Miksei voi ottaa hyvällä tarkoitettuja vihjeitä minulta vastaan?
[/quote]
Koska hän ei ole sinä. Ja toden-näköisesti tukahdutat häntä tuputtamalla omaa itseäsi.
Oletpas kamala äiti! Ajelet varmaan korkkiruuvikiharoinesi kultaisella, mauttomalla autollasi valkoisessa housupuvussa.
Nöyryytys on paras lääke! Pukeudu pahemmin kuin hän ja kulje kadulla suurieleisesti ghettotyyliin. Huomauttele hänen vaatteistaan julkisesti. Kyllä hän pikkuhiljaa tajuaa virheensä!!
virosta saa muuten halvalla just kuggi ja versage vaatteita.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 21:08"]
Oletpas kamala äiti! Ajelet varmaan korkkiruuvikiharoinesi kultaisella, mauttomalla autollasi valkoisessa housupuvussa.
[/quote]
Eipä nyt yhtään stereotypisoida siellä! Autoni ei ole mikään mauton kultainen vaan musta porsche, mutta se ei nyt liity asiaan! Se ei nyt liity tähän mitenkään, yritetään pysyä aiheessa!
Olen omena. Olen omena. Olen pieni pyöreä omena.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:48"]
No pakota, oma tyttäresihän se on! Jos oma maineesi on vaakalaudalla, on sinulla oikeus puuttua asiaan!
[/quote]
Hyvä että joku ottaa asian tosissaan! Oma urani on kuitenkin tässä pelissä ja edustava tytär on välttämättömyys!
[/quote]
Mene psykiatrille! Olet päästäs pipi.
Hyi helvetti. Et ansaitse lastasi ! Harmi kun lapset ei voi valita vanhempiaan.
ettekö ymmärrä että tämä on vitsi :D
Itse entisenä anarkistina sanon, että nykypäivänä jokainen saa olla omanlaisensa. Luuletko tosiaan lapsesi pilaavan maineesi? Huono äiti on jos ei pysty lastaan hyväksymään. Lapsi on elämän tärkein asia.
Koen myötähäpeää että kaltaisiasi ihmisiä on olemassa ja joilla on vielä lapsia!
Kai tää o läpändeerust? Ku muute aika hiton stupid mutsi oot
Syökö lapsesi myös miehesi vanukkaat öisin jääkaapista?