Meneekö naiseen tosiaan niin paljon rahaa?
Olen työssäkäyvä poikamies ja on rahaa käytännössä kaikkeen. Kaupassa tai ravintolassa ei tarvitse katsoa hintoja eikä juosta tarjousten perässä. Teknologiapuolelta löytyy uusimmat pelit ja vehkeet. Kaveripariskunnalla tuntuu olevan jatkuvasti taloudellisesti tiukkaa ja oonkin miettinyt, että voiko tuo johtua pelkästään naiseen menevästä rahasta? Eli kuinka paljon naiseen loppujen lopuksi menee kuukausittain rahaa kaikki huomioiden?
(Oikeasti olette ihania ja jokaisen kultakorun arvoisia.)
Kommentit (25)
Jos hommaa maksullisen naisen, niin kuluissa taivas on rajana. Laittaahan jotkut naisetkin gigoloihin elämänsäästönsä.
Naiset haluavat: lapsia, lemmikkejä, isomman asunnon, isomman auton, yhteistä vapaa-aikaa, kesämökin, syödä ulkona hienoissa ravintoloissa... Viime kuukausina kertaluontoisia ostoksia, joita en yksin olisi tehnyt, on tehty n, 10 k arvosta. En suosittele parisuhdetta, jos osaat elää yksin ja haluat jatkaa huoletonta elämää.
Tasavertaisessa parisuhteessa kanssasi oleva nainen säästää rahaa. Vuokra ja muut elämisen kulut menevät puoliksi. Aikuinen, itsenäinen nainen ostaa itse itselleen mitä tahtoo, omilla rahoillaan.
Eri asia tietysti, jos etit jotain sugar tyttöä tai ig-mallia
Riippuu naisesta. Mieheni kanssa ollaan molemmat pienituloisia, olen ollut monta vuotta lasten kanssa kotona ja silti ollaan saatu kasvatettua varallisuutta enemmän kuin tulojen perusteella uskoisi.
Maksan puolet kuluista. Suhteen alkuvuosina en saanut edes jouluina tai synttäreinä lahjaa, koska "emmä keksi ikinä mitään".
Lopetin sitten itsekin lahjojen antamisen, nyt muutamana vuotena olen saanut jotain pientä synttäreinä.
Että joo, siitä laskemaan paljonko minun miehelläni on minuun rahaa mennyt.
Naisia on eri hintaisia ja sen lisäksi sitäkin mallia, joka tuo rahaa. Ihan itse saa valita minkä hintaluokan naisen haluaa.
Täysipäisellä miehellä olisi irl kokemusta naisista, ei tarvitsisi täällä kysellä. Parasta sun rakastaa vaan nyrkki-Kyllikkiä.
Riippuu kuinka usein tarvit naista. Noin satanen per varvi. Jos kerta viikkoon riittää, niin ei se nainen nyt niin kallis ole. Jos haluat panna joka päivä, niin joku vakipano ("tyttöystävä") voi olla edullisempi hankinta.
Riippuu naisesta. Jos otat gold diggerin, niin varmasti menee rahaa ja paljon. Meikäläiseen taas ei kovin paljon tarvitse kuluttaa, mitä nyt yhteiseen tekemiseen oma osuutensa kuluista. Vuorottelemme miehen kanssa, kumpi maksaa ulkonasyömiset ja leffaliput. En odota saavani kalliita lahjoja ja ilahtuisin itse poimitusta kukkakimpusta enemmän, kuin kalliista kukkakaupan kimpusta.
Apllä on elämä reilassa, mihin siinä naista tarvitsee.
Toista se on niillä jotka haluavat jakaa elämän luotettavan kumppanin kanssa yhdessä.
Apllä on vain apn haluamat asiat. Ei tarvitse jakaa eikä ottaa huomioon toista osapuolta. Mikäpä siinä. Nykypäivänä parisuhde ei ole velvollisuus koska on einekset, astianpesukone, imuri ja pyykinpesukone tai voi halutessaan ulkoistaa kaikki nämä. Eikö ole edes sukupuolesta kiinni. Toista se on ollut ennen vanhaan kun eineksiä yms ei ole ollut tarjolla. Silloin roolitus on ollut selkeä, mies tuo rahan ja nainen hoitaa kodin.
Älä vaan sotkeennukkaan naiseen, se ei sovi sulle. Tulee molemmille paha mieli ihan turhaan.
Ap trollaa ja aikuiset naiset alkavat puolustella itseään aivan kuin sillä trollaajalle olisi mitään merkitystä. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Ap trollaa ja aikuiset naiset alkavat puolustella itseään aivan kuin sillä trollaajalle olisi mitään merkitystä. Noloa.
Vaikka tää ois kuinka trolli, niin löytyy paljon miehiä, jotka tosissaan ajattelee kaikkien naisten kärkkyvän vain heidän rahojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tää ois kuinka trolli, niin löytyy paljon miehiä, jotka tosissaan ajattelee kaikkien naisten kärkkyvän vain heidän rahojaan.
Meilläkin juuri vastikään tehtiin kotona laskelmia, kun mies valitti ettei hänellä rahat riitä mihinkään ja vihjaili, että maksaa suurimman osan kuluista. Että pitäisi katsoa laskut nyt enemmän tasan.
Lopputulema, olin maksanut toisinaan jopa enemmän yhteisiä kuluja, kuin mitä mies.
Miehen rahattomuus oli hänen omien menojensa seurausta, mutta automaattisesti näemmä oletti minun olevan puolittaisena vapaamatkustajana.
Että joo, kiva ja kiitos.
Jos mies haluaa naisen, jolla on näyttävä ulkonäkö meikkeineen ja vaatteineen, niin hän jaksaa aina yllättyä, että sen ulkonäön hoitamiseen menee paljon aikaa ja rahaa. Jos nainen tykkää sisustamisesta viimeisimmän muodin mukaan, niin sen sisutuksen uusimiseen menee aina aikaa ja paljon rahaa. Miesten kannattaakin katsoa mihin nainen tykkää käyttää rahaa. Itse sijoitan mieluummin rahastoihin kuin muotivaatekauppojen valikoimiin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat: lapsia, lemmikkejä, isomman asunnon, isomman auton, yhteistä vapaa-aikaa, kesämökin, syödä ulkona hienoissa ravintoloissa... Viime kuukausina kertaluontoisia ostoksia, joita en yksin olisi tehnyt, on tehty n, 10 k arvosta. En suosittele parisuhdetta, jos osaat elää yksin ja haluat jatkaa huoletonta elämää.
Aivan! Miehet eivät onneksi halua näistä mitään. Asuvat teltassa kuusen juurella. Ei mitään uusimmia vehkeitä tegnologiapuolelta, kaupassa ei tarvitse käydä kai koskaan ja ravintolassa nyt eivät ainakaan käy.
Kaikki nuo edellä mainitut on vain naisten harrastuksia. Naiset nyös vaatii sen kalliin ja ison auton. Miehet itse ajelevat vain sillä pienellä ja halvalla "kauppakassilla".
Yhteenvetona voi todelta, että miehet ei tarvitse asuntoa, ei ruokaa, ei vaatteita , ei kännyköitä eikä muita sellaisia, ei lapsia eikä varsinkaan lemmikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa heidän luulla. Itsehän he oman päänsä kanssa joutuvat elämään. Uskotko oikeasti, että he muuttavat mieltään tämä ketjun ansiosta? Ei, eivät muuta. Uusi trollausketju aiheesta ilmestyy joka tapauksessa päivän-parin sisällä.
Ruoki trollia vain, jos haluat sen lemmikiksi. Itse en halua, ne ovat tylsiä ja aggressiivisia.
Kyllä ne menee, näin ainakin miesystäväni väittää, mutta ei se häntä haittaa. Ja todellakin olen sen kaiken korujen arvoinen, ja arvostus pitää olla molemminpuoleista. Sitten kun sinä löydät sen elämäsi naisen, niin et ihmettele yhtään.
En usko, että tämä raha kuluu yksin naiseen. Toiset vaan ei osaa elää tulojensa puitteissa.
No mun ex-mies ulkoisti kaikki elinkustannuksensa mulle. Voi olla nainen ap sulle siis 100 %:n säästö.
pösilö