Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lääkäriin?

Vierailija
19.02.2014 |

mietin että pitäiskö mun mennä lääkärii ku mul on nyt 2kk ollu sellasta päänsärkyä joka voi olla kohtalaista (eli ärsyttää jo vähän) tai heikkoa joka vaa tuntuu mut ei kiinnitä huomioo kauheesti päänsärky on vannemaista särkyä niskassa ja otsalla (päälaellaki tuntuu välillä jotain kohtia mitkä on arkoja jos koskee) ja mulla on myös ollu väsymystä joskus, huimausta ja sitte se joka mua pelottaa se että aina ku herään aamulla ni mulle tulee hetkeks sellane tunne mahaa et ois perhosii ja et kurkus ois jotai (eli vähä ku pahoinvointi) ni siit oon repässy sellasen pelon et mul ois aivokasvain, mut en viitti äitille marista ku se sanoo et oon luulosairas ja välillä ku nousen sängystä ni päässä tuntuu raskaalle hetken ja sit se lähtee pois (tuntuu et verta ois hetken päässä) särkylääkkeet auttaa pahimpaan särkyy lievittämää sitä mut ne ei poista sitä iha kokonaa ja nytki mua väsyttää ja pelottaa ettei kai vaa oo aivokasvain. :( oon myös lukenut tältä sivulta muittenki oireita samoista jutuista niin kai minunkin täytyy... päätä ei siis särje kokoajan!!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi