G: Missä iskit lääkärimiehesi?
Isketäänkö lääkärimiehet töissä vai vapaalla? Toivon vastauksia myös itse lääkärimiehiltä.
Kommentit (29)
Lääkärimieheni kiinnitti minuun huomiota työpaikallani käydessään, hän teki sen ensimmäisen aloitteen kerran kesken lääkärikierron, pyytäen henk.kohtaista puhelinnumeroani.
Lääkisbileissä, mieheni opiskeli minua pari vuotta ylemmällä kurssilla.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:12"]
Lääkärimieheni kiinnitti minuun huomiota työpaikallani käydessään, hän teki sen ensimmäisen aloitteen kerran kesken lääkärikierron, pyytäen henk.kohtaista puhelinnumeroani.
[/quote]
Jos tää ei ole provo, niin aika ison ammattivirheen miehesi on tehnyt.
Lääkärimies on kyllä nykyään jo ex, mutta hän teki aloitteen. Norkoilin Stockan kellon alla ja mies tuli juttelemaan.
Kaksi ystävääni tapasivat lääkärimiehensä lääkiksen opiskelijajuhlissa.
Voiko miehiä tavata ylipäätään missään muualla kuin nuorena opiskelijabileissä?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 19:25"]
Voiko miehiä tavata ylipäätään missään muualla kuin nuorena opiskelijabileissä?
[/quote]
Ehkä lääkärimiehet eroavat harvemmin tai ovat niin haluttua kamaa, ettei heitä juuri ole vapailla markkinoilla! Ainakin tuntemistani lääkärimiehistä aivan valtaosalla on vaimo ja perhe ja näppituntumalla heissä on paljon vähemmän sinkkuja kuin miehissä yleensä.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 19:06"]
Kävin siivoomassa hänen kotonaan.
[/quote]
Ja tämäkö pitäisi uskoa? Lääkäri ja SIIVOOJA?
Lukiossa tapaamani silloin tuleva lääkärimieheni oli kyllä sellainen mulkku, että onneksi olkoon, kuka hänet "saa"! On alle 30 ja vieläkin vapailla markkinoilla... Ulkonäössä ei mitään vikaa, mutta luonteessa sitäkin enemmän.
Mun serkku iski lääkärimiehensä lukiossa.