Montako sormea vol 2
Montako sormea saat anukseesi? Vai saatko peräti koko käden?
Aloin vaan miettiä kun en uskalla laittaa yhtäkään omaani ja mies haluaisi anaaliseksiä niin kantsis varmaan sormella totutella ensin..,
Kommentit (15)
Kaksi sormea on ainakin toistaseks riittänyt mulle ja kerran kokeilin porkkanalla.
Koko nyrkki on tähtäimessä, mutta vaatii vielä paljon aikaa ja tuskan kyyneliä.
En ole laittanut omaa sormea mutta mies on sormettanut ja nainut :)
En ole laittanut omaa sormea mutta mies on sormettanut ja nainut :)
Mä en käsitä miten jotku saa nyrkin sopimaan sinne tai et nauttii siitä :O
Olen harrastanut anaaliseksiä miehen kanssa mut en saanut siitä mitään irti itse!
En oo laittanut enempää kuin yhden sormen mut hiuskiinnepullo on varmaan mun enkka
Olen niin kankea etten taivu laittamaan sinne yhtään sormea :O
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 00:11"]
En oo laittanut enempää kuin yhden sormen mut hiuskiinnepullo on varmaan mun enkka
[/quote]
Vau!
Sinun ei tarvitse suostua mihinkään mitä et halua! Jos et tahdo peppuseksiä niin sanot miehelle että sinua pelottaase ja et tahdo mitään siihen reiköään!!
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 00:12"]Olen niin kankea etten taivu laittamaan sinne yhtään sormea :O
[/quote]
Miten voi olla noin kankea???
Se näyttää parhaalta kun nainen on perse pystyssä ja sormettaa toisella kädellä pillua ja toisella pyllyä!
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 00:53"]
Se näyttää parhaalta kun nainen on perse pystyssä ja sormettaa toisella kädellä pillua ja toisella pyllyä!
[/quote]
Ja se näyttää parhaalta kun mies ensin imuroi ja sitten lakaisee lattiaa perse pystyssä.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 00:59"]
Ja se näyttää parhaalta kun mies ensin imuroi ja sitten lakaisee lattiaa perse pystyssä.
[/quote]
Naah, Tuskinpa moinen naisia kiihottaa kovin laajasti. Imurointi ja lakaisu ei ole kovin miehekästä puuhaa.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 00:02"]
Kaksi sormea on ainakin toistaseks riittänyt mulle ja kerran kokeilin porkkanalla.
[/quote]
Ai porkkanalla... mä puolestani kokeilin kaalilla.
Kerrankin kysely johon miehetkin voivat osallistua :)