Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30v ja sinkku, ahdistaa:(

Vierailija
19.02.2014 |

Pitkä parisuhde/avoliitto päättyi vähän aikaa sitten. Luulin, että hän olisi ollut se loppuelämän puoliso, oli suunnitelmia tulevaisuutta varten. Yhteinen asuntoi, ehkä perhettä jne. Kenenkään muun kanssa ei ole aiemmin ollut yhtä vaavia suunnitelmia. Noh, erinäisistä syistä johtuen homma kuitenkin päättyi ja olen yksin:( Tuntuu kuin elämältä olisi pudonnut pohja.

Olen ihan kaunis nainen ja miehiä on aina ympärillä esim. baareissa, mutta kaikki ovat vain seksin perässä, tai muuten vain epäkiinnostavia. Miehen pitää miellyttää myös ulkonäöllisesti. Komeat ja mukavat miehet ovat varattuja. Jäljellä tuntuu olevan vain epätoivoisia/muuten vain viallisia ihan kivannäköisiä, epätoivoisia rumia ja ihan mukavia, mutta rumia.

Miten te muut näin vanhana sinkuiksi jääneet olette totutelleet yksineloon? Nuorempana tämäkään ei tuntunut niin pahalta.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva luuseri!

Vierailija
22/58 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 15v. hyvin näpsäkkä tyttö ja olen seurustellut vain kolme kertaa, pitäisikö minun olla huolissani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 19:28"]Olen 15v. hyvin näpsäkkä tyttö ja olen seurustellut vain kolme kertaa, pitäisikö minun olla huolissani?

[/quote]

Ehdottomasti! Tuossa iässä kuuluisi olla jo naimisissa!

Vierailija
24/58 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 19:28"]Olen 15v. hyvin näpsäkkä tyttö ja olen seurustellut vain kolme kertaa, pitäisikö minun olla huolissani?

[/quote]

[/quote]

Täytyy sitten lähteä keskustaa kiertämään BOY LONDON paita päälle, ehkä sieltä löytyy joku hyvä n. 20-vuotias joka tykkää muodikkaista ja kalliista vaatteistani

Vierailija
25/58 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 19:31"]

[/quote]

[/quote]

Täytyy sitten lähteä keskustaa kiertämään BOY LONDON paita päälle, ehkä sieltä löytyy joku hyvä n. 20-vuotias joka tykkää muodikkaista ja kalliista vaatteistani

[/quote]

Tai sitten menet ensi kesänä naimisiin kuten E-K! Valitse joku amispoika ja lyö sitä niin kauan mahaan kunnes suostuu alttarille. Jos olet pienikokoinen, pyydä kaverisi pitämään käsistä kun hakkaat sen!

Vierailija
26/58 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 19:31"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tai sitten menet ensi kesänä naimisiin kuten E-K! Valitse joku amispoika ja lyö sitä niin kauan mahaan kunnes suostuu alttarille. Jos olet pienikokoinen, pyydä kaverisi pitämään käsistä kun hakkaat sen!

[/quote]

täytyy varmaan sitten mennä pikimiten naimisiin! en usko edes että täytyy tutustua... onhan meillä koko loppuelämä aikaa?

Vierailija
27/58 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 28-v sinkku mutta olen ollut sinkkuna nyt yli 2-vuotta. Miehiä ei todellakaan pääkaupunkiseudulta löydy. Pakko vaan alistua tähän ikuisen vanhapiian elämään, kun minua lähestyy ihan vääränlaiset miehet (esim sekakäyttäjät, sovinistit jne), haluaisin jonkun tavallisen normaalin miehen mutta ne on kaikki varattu. 

Vierailija
28/58 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 19:46"]Minä olen 28-v sinkku mutta olen ollut sinkkuna nyt yli 2-vuotta. Miehiä ei todellakaan pääkaupunkiseudulta löydy. Pakko vaan alistua tähän ikuisen vanhapiian elämään, kun minua lähestyy ihan vääränlaiset miehet (esim sekakäyttäjät, sovinistit jne), haluaisin jonkun tavallisen normaalin miehen mutta ne on kaikki varattu. 

[/quote]

Sekakäyttäjät sovinistit ovat parhaita! Suosittelen! Myös alkoholistit ja laittomat maahanmuuttajat ovat hyviä!

Vierailija
29/58 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 19:46"]Minä olen 28-v sinkku mutta olen ollut sinkkuna nyt yli 2-vuotta. Miehiä ei todellakaan pääkaupunkiseudulta löydy. Pakko vaan alistua tähän ikuisen vanhapiian elämään, kun minua lähestyy ihan vääränlaiset miehet (esim sekakäyttäjät, sovinistit jne), haluaisin jonkun tavallisen normaalin miehen mutta ne on kaikki varattu. 

[/quote]

Sekakäyttäjät sovinistit ovat parhaita! Suosittelen! Myös alkoholistit ja laittomat maahanmuuttajat ovat hyviä!

[/quote]

yksi oli painanut alas päin olevaa peukkua tuohon kommenttiin, olen hämmästynyt, mitä rasisteja täällä oikein pyörii jos ei sekakäyttäjä sovinisteja, alkoholisteja ja laittomia maahanmuuttajia hyväksytä!?

Vierailija
30/58 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokaa varattu mies. Jos se on kelvannut jollekin, niin se on hyvä. Tein saman ja nyt ollaan onnellisesti oltu naimisissa vuosi ja ekaa yhteistä lasta odotetaan.

Vapaina oli enää luusereita

Vierailija
31/58 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 19:49"]

[/quote]

[/quote]

yksi oli painanut alas päin olevaa peukkua tuohon kommenttiin, olen hämmästynyt, mitä rasisteja täällä oikein pyörii jos ei sekakäyttäjä sovinisteja, alkoholisteja ja laittomia maahanmuuttajia hyväksytä!?

[/quote]

Ihmettelin samaa! Ihme porukkaa, menkää itseenne!

Vierailija
32/58 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 19:46"]

Minä olen 28-v sinkku mutta olen ollut sinkkuna nyt yli 2-vuotta. Miehiä ei todellakaan pääkaupunkiseudulta löydy. Pakko vaan alistua tähän ikuisen vanhapiian elämään, kun minua lähestyy ihan vääränlaiset miehet (esim sekakäyttäjät, sovinistit jne), haluaisin jonkun tavallisen normaalin miehen mutta ne on kaikki varattu. 

[/quote]

Sanopa muuta.

t. 26 -vuotias nainen ja sinkkuna täällä jo yli 3 vuotta...

Vierailija
33/58 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Muuta maalle. Siellä on hyviä raittiita maatalon isäntiä vapaana.

Vierailija
34/58 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 19:46"]

[/quote]

Sanopa muuta.

[/quote]

Miksi et muuta muualle Suomeen? Maakunnissa on paljon miehiä tarjolla. Tampereella, Seinäjoella, Oulussa jne.

Vierailija
35/58 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaikka lopetatte tuon hillittömän etsimisen ja keskitytte ensin olemaan tyytyväisiä ihan yksinänne? Sitten kun olette täysin tasapainoisia ja onnellisia yksin, niin voitte myös olla tasapainoisessa suhteessa, jossa ei olla liian riippuvaisia toisistaan. Elämää on vielä jäljellä ja hyviä miehiäkin, aivan varmasti. Toki jos itse olette hirveän ongelmallisia tapauksia, niin valinnanvaraa on vähemmän.

Vierailija
36/58 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 17:38"]

Tietyt asiat vaan pitää olla kunnossa, jotta voin kiinnostua ihmisestä. Vai voisitteko itse kuvitella olevanne mielenterveysongelmaisen pitkäaikaistyöttömän, epätoivoisen, epäsosiaalisen tai muuten vaan persoonaanne sopimattoman friikin kanssa? Joka siis kaiken lisäksi ei miellytä yhtään ulkonäöllisesti. Jos omat asiat siis kunnossa ja ulkonäkö kohdillaan.

Ap

[/quote]

Et taida itsekään olla sieltä hoteimmasta päästä kun kerran sinkku olet.

t. Mies 30v

Vierailija
37/58 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 19:46"]

[/quote]

Sanopa muuta.

[/quote]

Miksi et muuta muualle Suomeen? Maakunnissa on paljon miehiä tarjolla. Tampereella, Seinäjoella, Oulussa jne.

[/quote]

Työ pitää täällä. Maailman paras työpaikka, josta en luovu vain siksi, että maalla ehkä löytyy joku mies. Lisäksi kulutan kulttuuria sen verran (baletti, teatteri, taidenäyttelyt jne.), että ihan pienessä kaupungissa tuskin viihtyisin. Tampere, Turku, Oulu jne. voisivat olla ehkä varteenotettavia, jos tuo työ ei pitäisi täällä.

Vierailija
38/58 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:15"]

[/quote]

Sanopa muuta.

[/quote]

[/quote]

no hahhah! voin sanoa että olen töiden puolesta joutunut asumaan seinäjoella 5 vuotta ja täältä ei todellakaan löydy sopivaa miestä mulle! etelä-suomessa on paljon laajemmin valikoimaa.. täällä parhaat miehet ns. viety. itse haluan isommille apajille että löytyisi varmemmin sitten se sopiva mies.

Vierailija
39/58 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 17:38"]

Tietyt asiat vaan pitää olla kunnossa, jotta voin kiinnostua ihmisestä. Vai voisitteko itse kuvitella olevanne mielenterveysongelmaisen pitkäaikaistyöttömän, epätoivoisen, epäsosiaalisen tai muuten vaan persoonaanne sopimattoman friikin kanssa?

Ap

[/quote]

Jaa, siis olet itse ahdistunut, mutta jos mies on samanlainenkuin sinä, niin ei taatusti sulle kelpaa, sehän on epätoivoinen ja/tai mielenterveysongelmainen.

Ei tuohon muuta kannata sanoa kuin että katso peiliin, totuttele ensin itseesi, ja mieti ne vaatimuksesi sen mukaan. Ihan turha pitää sellaisia kriteereitä joita ei itse täytä.

Se mies lakkaa olemasta epätoivoinen heti kun saa sut, ja niin säkin kun saat sen.

Mistähän syystä näet edellisen mahdottomana, mutta jälkimmäisen olevan subjektiivinen oikeutesi, joka miesten tulee sulle järjestää?

Vierailija
40/58 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin 30-vuotiaana vielä sinkku. Tosin en ollut missään vaiheessa paria vuotta pidemmässä suhteessa. Kyllä sinäkin miehen löydät ja todennäköisesti piankin jos ulkonäkökin on kohdallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän