Kävin yksityisellä gynellä, makso ihan hirveesti...!
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:01"]Aika halpa hinta tärkeimmän elimen terveydestä. Itse en ikinä vaihtaisi julkiseen puoleen tässä gyne asiassa.
[/quote] Tärkein elin ois ehkä aivot tai keuhkot, maksa ehkä?:)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:01"]Aika halpa hinta tärkeimmän elimen terveydestä. Itse en ikinä vaihtaisi julkiseen puoleen tässä gyne asiassa.
[/quote] Tärkein elin ois ehkä aivot tai keuhkot, maksa ehkä?:)
Yksityisellä olen kerran käynyt gynellä - sisätutkimus ja normaalit näytteet 60e (7 vuotta sitten).
Alkuraskauden ultra yksityisellä 165 euroa (pari vuotta sitten).
Aivan kauheita hintoja omadta mielestäni. Aina olen hyvää palvelua saanut julkisella puolella, joten sinne nyt siirtynyt kokonaan.
Ja ne jotka vertasivat, että kampaajalle tuon verran yleensä kiikutetaan ilomielin parin kk välein. Hmmm.. itse käyn kampaajalla kerran vuodessa. Hiusten leikkaus 30e ja itse sitten värjään n.10e/kerta 4 kertaa vuodessa.
Mehiläisessä Helsingissä jotain 100-150 sisätutkimus ja papa.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 17:29"]
Kampaajalle sen sijaan voi ihan helposti laittaa 150 euroa kuukauden-parin välein. Ok.
[/quote]
Kampaajalla on mukavaa ja siellä sentään ollaan kauemmin kuin 15min..
Mä en vaan tajua, että miten muuten tuon pillerireseptin saa uusittua, kuin yksityisellä? Pitääkö mun siis varata terveyskeskuksesta aika yleislääkärille ja osottaa tuota aikaa 5-12 viikkoa? Aika helvetisti täytyy sitten ennakoida noiden reseptien kanssa.