Kävin yksityisellä gynellä, makso ihan hirveesti...!
Kommentit (25)
Käyn kans yksityisellä, ja aina hampaat irvessä laskuja maksaessani mietin että värkkini on tämän arvoinen :D
Normitarkastus (ei ultraa) plus reseptit vuodeksi mulla kelakorvauksen jälk siinä seitsemisenkymmentä euroa.
Minä kävin kampissa, ultrattiin myös, ja vaihdettiin mirena. oma osuus oli 170 e. Ja mirenan hinta oli satasen Päälle.
Joo, mä kävin kanssa kerran ja se riitti. Pillerireseptin uusiminen ja sisätutkimus ei ole minusta 120 euron arvoista. Jos sieltä nyt pikkuisen parempaa palvelua saisikin ja tilat olisivat pikkuisen viihtyisämmät (mitä ainakaan tuolla ko. Mehiläisessä ne eivät olleet), niin ei se kuitenkaan minulle ole syy maksaa kymmenkertaista hintaa verrattuna tk-maksuun.
Eri juttu sitten, jos uskoisin jonkun oikeasti olevan vialla eikä tk tuntuisi asiasta kiinnostuvan, mutta perustarkistuksista ja reseptien uusimisesta en enää suostu maksamaan niin paljoa.
Sain ilmeisesti alapeukun hinnan takia, kysyy vitonen. En ole koskaan tullut ajatelleeksi että edullisesti pääsen mut siltä se nyt kuulostaa. Huimia hintoja, huh. Voisiko tähän jotenkin vaikuttaa se että koska multa on kohtu ja munasarjat poistettu, sisätutkimukseen menee alle minuutti ja koko käyntiinkinmax kymmenen?
"Eri juttu sitten, jos uskoisin jonkun oikeasti olevan vialla eikä tk tuntuisi asiasta kiinnostuvan" Joo niin oli vähän tämmöinen juttu, mitään vialla olevaa gynekologisesti ainakaan ei löytynyt, joten sinänsä sain jonkinlaista mielenrauhaa...
Lähes 140€
-ap
Kampaajalle sen sijaan voi ihan helposti laittaa 150 euroa kuukauden-parin välein. Ok.
vaikuttaako sijainti? Missä vitonen asuu?
Onneksi työpaikan sairauskassa maksaa lähes koko summan. Muuten ei ois varaa. Ei toki jäsenyyskään ilmainen ole :(
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 17:28"]
Sain ilmeisesti alapeukun hinnan takia, kysyy vitonen. En ole koskaan tullut ajatelleeksi että edullisesti pääsen mut siltä se nyt kuulostaa. Huimia hintoja, huh. Voisiko tähän jotenkin vaikuttaa se että koska multa on kohtu ja munasarjat poistettu, sisätutkimukseen menee alle minuutti ja koko käyntiinkinmax kymmenen?
[/quote]
Tuskin. Eipä minunkaan sisätutkimus minuuttia pidempään vie, mutta lasku on silti aina +/- 100 e.
Vitonen asuu Hyvinkäällä. Ison lääkäriasemaketjun gynellä käyn.
Sisätutkimus + ultra + papa = 300e. Aikaa meni noin 20min. Ikinä en enää mene yksityiselle gynelle.
Kampaajalle menee 30-70e 2 kertaa vuodessa.
No eipä tuo kallista ole. Psykiatriin mulla on enemmän mennyt rahaa kun gyneen.
Mitäs siinä nariset, luulitko että se yksityisellä käynti on ilmaista???!!
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 17:28"]Sain ilmeisesti alapeukun hinnan takia, kysyy vitonen. En ole koskaan tullut ajatelleeksi että edullisesti pääsen mut siltä se nyt kuulostaa. Huimia hintoja, huh. Voisiko tähän jotenkin vaikuttaa se että koska multa on kohtu ja munasarjat poistettu, sisätutkimukseen menee alle minuutti ja koko käyntiinkinmax kymmenen?
[/quote]
Mua ihmetyttää tuollaisen alapeukuttajat. Eihän se ole itseltään mitään pois et joku on löytänyt "halvan" paikan.
Aika halpa hinta tärkeimmän elimen terveydestä. Itse en ikinä vaihtaisi julkiseen puoleen tässä gyne asiassa.
Minä käyn aina yksityisellä. Kaupunki Kouvola, ihana gyne Jatta Ahola ja hinta (tutkimus, keskustelu ja resepti) 70 e.
Arvaan. 150 egee?