Joko lapsenne/miehenne on kotiutuneet Assyiltä? Odottelen meidän nuorisoa kotiin.
Kommentit (8)
Assembly kokoaa nuoret tietokoneharrastajat Hartwall Areenalle 31.7. - 3.8.
(julkaistu 31.07.2008 , päivitetty 31.07.2008)
Assembly Summer 2008 tietokonefestivaali järjestetään torstaista 31.7. sunnuntaihin 3.8. Helsingissä Hartwall Areenalla. Tapahtumassa tuhannet nuoret ja heidän tietokoneensa viettävät pitkän viikonlopun tavaten ystäviä, pelaten pelejä, surfaten netissä, jutellen IRC:ssä ja nauttien demoskenen tuotoksista. Jos itse ei pääse paikalle, tapahtuman oma tv-kanava AssemblyTV lähettää koko tapahtuman suorana. Tapahtuman järjestää Assembly Organizing, yli 200 vapaaehtoisen ryhmä, jonka taustalla on voittoa tavoittelematon suomalainen yritys. Assembly-tapahtumia on järjestetty jo vuodesta 1992 alkaen.
mutta sitten meni pupu pöksyyn- Olin jo niin iloinen, että uskaltautuu yksin menemään, muttei sitten kuitenkaan.
Rallituristit puhuu jostain olemattomasta Jyskälästä. Jyväskylässä ollaan, mutta naapurikunnasta löytyy Jyskä.
taitaa tosiaan olla tuollainen olemassa
taitaa tosiaan olla tuollainen olemassa
Mutta ns. tavalliset ihmiset eivät välttämättä edes huomaa noinkaan suurta tapahtumaa, kun nörtit istuvat suurimman ajan sisällä Areenalla pimeässä (ja välillä nukkuvat) eivätkä ryyppää ja möykkää ympäri kaupunkia. Taitaa Assembly olla muuten yhä maailman suurin tuon kaltainen tapahtuma, järjestetty muistaakseni jostain 90-luvusta alkaen.
Mutta kuluttanut suurimman osan viikonloppua katsomalla Assyja verkossa ja istumalla irkissä. Ja sitten selittänyt mulle innokkaana mitä siellä on ollut:D