Nonni. Miehen lapsi ei pääse hiihtolomalla ulkomaille koska äiti
On pirun mustis. Eli kun selvisi että minä olen nämä matkat maksanut ja lähdössä ihan mukaankin niin lapsen äiti sanoi ettei päästä.
Lapsi kuitenkin on 16v, oli tosi innoissaan matkasta. Äiti oli sanonut että meillä on muita suunnitelmia lomalle. Ja lapsella ei ole mitään ongelmaa minunkaan kanssa. Muutdnkin olisivat saaneet pojat tehdä mielensä mukaan kun minä shoppaan.
Varmaan tosi kiva pojan kuulla et me mennään kahdestaan.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:17"]
Jo olet paskamaiset lapsen äidille tehnyt!!!
[/quote]
Kolme alapeukkua. Eikö ihmisillä ole ironiantajua yhtään?
[/quote]
Tällä palstalla ei voi koskaan olla varma. Perun yhden peukalon.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:42"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:40"]
Fiksu isä olisi puhunut ennakkoin lapsen äidin kanssa ja fiksu isän nyxä olisi pitänyt suunsa kiinni siitä kuka maksaa, asialla ei ole mitään merkitystä lapsen matkan kannalta. Isä olisi voinut sanoa maksavansa matkan ja ap olisi sitten maksanut miehelleen!
Näin yksinkertaista se on kun sen osaa!
Oliko muuta epäselvää?
[/quote]
Mitä merkitystä sillä on, kumpi sen maksaa? Saman talouden rahoista ne tulevat ja sieltä poistuvat,,,
[/quote]
Mutta tapa kertoa asioita, on niin monenlaisia. Moni asia ei ehkä ole ihan sitä, miltä päältä päin näyttäisi.
Minäkin osaan tämän pelin erittäin hyvin, että selitän viattomasti vain puolet ja saan empatiat puolelleni ja huokaan raskaasti, että voi voi, kun se nyt varmaan on epävarma, kun ei sitä ja tätä. Ja taatusti pinnat on minun puolella. Käytän tätä useasti, kun haluan jostain syystä saada pisteitä itselleni.
[/quote]
Niin ja käytän tätä siis työpaikalla. Miehiin onnistuu yleensä myös hyvin, vaikka naisiin paremmin, koska naiset haluavat aina uskoa pahaa toisista.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:17"]
Jo olet paskamaiset lapsen äidille tehnyt!!!
[/quote]
Kolme alapeukkua. Eikö ihmisillä ole ironiantajua yhtään?
[/quote]
Jos tuo on mielestäsi nokkelaa ironiaa, tai ironiaa ollenkaan, niin huoh.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:42"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:40"]
Fiksu isä olisi puhunut ennakkoin lapsen äidin kanssa ja fiksu isän nyxä olisi pitänyt suunsa kiinni siitä kuka maksaa, asialla ei ole mitään merkitystä lapsen matkan kannalta. Isä olisi voinut sanoa maksavansa matkan ja ap olisi sitten maksanut miehelleen!
Näin yksinkertaista se on kun sen osaa!
Oliko muuta epäselvää?
[/quote]
Mitä merkitystä sillä on, kumpi sen maksaa? Saman talouden rahoista ne tulevat ja sieltä poistuvat,,,
[/quote]
Mutta tapa kertoa asioita, on niin monenlaisia. Moni asia ei ehkä ole ihan sitä, miltä päältä päin näyttäisi.
Minäkin osaan tämän pelin erittäin hyvin, että selitän viattomasti vain puolet ja saan empatiat puolelleni ja huokaan raskaasti, että voi voi, kun se nyt varmaan on epävarma, kun ei sitä ja tätä. Ja taatusti pinnat on minun puolella. Käytän tätä useasti, kun haluan jostain syystä saada pisteitä itselleni.
[/quote]
Niin ja käytän tätä siis työpaikalla. Miehiin onnistuu yleensä myös hyvin, vaikka naisiin paremmin, koska naiset haluavat aina uskoa pahaa toisista.
[/quote]
Ja miksi kerroit tämän tässä ja nyt? Pelaako ap nyt jotakin peliä ja saa siitä pisteet itselleen? Kuka pisteitä jakelee? AV:n lukijat? Ap:n mies? Vai kenties se lapsi?
Ap täällä.
Matka oli sovittu puoli vuotta sitten, ja missään vaiheessa ei ole salattu sitä et minä olen lähdössä. Lapsen äitillä on lapsen passi, nyt poika vihoittelee meille kun "hänelle ei ollutkaan varattu matkaa". Kyllä minäkin luulen et matka tulee toteutumaan mutta ikävää toimia nyt selän takana.
Niin, ja minä siis maksoin matkan. Koska minä matkalle halusinkin. Vanhempani asuvat ko. maassa ja haluaisin et he tapaavat lapsen.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:10"]Voi kun minunkin lapsilla olisi äiti-puoli, joka tarjoaisi matkan, tai edes tervehtisi lapsia :) Typerä äiti on miehesi lapsella, itselleen tekee hallaa.
[/quote]
Saan alapeukkua kun toivon, että minunkin lapsilla olisi kiva äiti-puoli. Täällä on ilmeisesti taas liikkeellä katkeria jätettyjä naisia, jotka pitävät kynsin ja hampain kiinni jälkikasvustaan kun miehestään eivät pystyneet, vai mikä syy alapeukuille? Voisiko joku ystävällisesti selittää?
[/quote]
Mutta miksi äiti-puoli? Miksei äitipuoli?