Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä länkisääristä naisella?

Vierailija
19.02.2014 |

Niin mitä mieltä ihmiset olette länkisääristä varsinkin naisella? Ällöttääkö? Ja mies voisitko seurustella länkisäärisen naisen kanssa?

Itsellä on todella näkyvät ns. väärät sääret ja se hävettää. En usko että kukaan mies voisi olla kiinnostunut minusta säärien takia.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on pihtipolvet ja isot jalat, lisäksi ehkä vähän tasapaksut pohkeet ja nilkat. Niitä ystäväni jaksoi pilkata aina ylä-asteelta asti ja mainostaa pieniä 36 numeron jalkojaan, vaikka kengät olivatkin yleensä kokoa 38. Miehiä minulla on kuitenkin aina riittänyt kahvitteluun  ja seurusteluun, toisin kuin tällä toverillani joka pääsi treffeillekin ensimmäistä kertaa vasta siinä jonkin verran yli parikymppisenä, ja otti sitten tämän ensimmäisen vastaantulijan.

Mieti omalla kohdallasi, katsotko miehessä kovin tarkkaan kaikkia yksityiskohtia, eikös sitä yleensä se kokonaisuus ole se ratkaiseva juttu? Niin kauan kun ei ole mitään oikeaa, elämää häiritsevää vammaa vaan kaikki toimii, voi ja pitääkin olla tyytyväinen itseensä. Enkä usko että jalkasi ovat samassa tilassa kun tuossa ylempänä olevassa kuvassa, kyseisellä henkilöllä on selvästi riisitauti. Omaan silmään kaikki näyttää aina pahemmalta.

Vierailija
22/23 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkoksi vielä...jos itseäsi kovasti häiritsee ja se vaikuttaa jo itsevarmuutesi niin, että näkyy päälle päin, käytä vähemmän korostavia vaatteita. Kaupat ovat täynnä pitkiä hameita, ja housuista ei kannata sitä pilleintä mallia ottaa. Näin itse toimin tuolloin, kun vielä stressasin hieman jaloistani. Enää en jaksa, koska olen ymmärtänyt, että joka toisella on jonnekin suuntaan vinot jalat tai "epätäydellisyyttä "jossain muussa kehonosassa tai vaikkapa kasvoissa ja silti pukevat päällensä mitä lystäävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Tääviestiketju on hiöjentyny jo aika päivää sitten mutta haluaisin kertoa ettet ole sääriesi kanssa yksi.. Minunkin elämääni rajoittaa hoikat ja todella väärät sääret, ei voi käyttää hameita saatika pillifarkkuja vain kollarit tuntuu hyvältä ja itsevarmalta päällä. Naisen itsetunto kun kärsii niin helposti.. Muotia on mahdoton seurata kun farkkumalliksi käy ainoastaan ne leveälahkeiset :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi