Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen merimiehen vaimo, kysyttävää?

Vierailija
19.02.2014 |

Olen pitänyt merimieheni kanssa jo neljä vuotta yhtä, välillä poissaolot rasittavat ja toisaalta taas ilahduttavat kun tietää, että pian se on taas täällä. :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 11:37"]

Onko merimies oikea ammattinimike eli siis lukeeko ammatin kohdalla merimies? Anteeksi tyhmä kysymys, mutta en oikeasti tiedä.

[/quote]

Merimies ei ole ammattinimike, ammatin kohdalla lukee tehtävä, kuten esimerkiksi yliperämies tai konepäällikkö.

Vierailija
22/25 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen innokas perämies, mutta laivoilla en käy juuri koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin viime kesänä yhden merimiehen ja kuten ap sanoi merimiehet voi olla päällystössä, kapteenina tai koneosastolla. Yksi noista. Ehdotteli venereissua milloin vaan nyt kun on maissa ja vapaalla töistä. Mies ei kuitenkaan muutoin vapaa vaan nainenkin löytyi kotoa. .oli ihan kiva venereissu kuitenkin.

Vierailija
24/25 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen merimies, konemestarina laivalla. Törnit 2 viikkoa-2kk, riippuen laivasta. Lomat ovat yhtä pitkiä kuin törnit. Olen ollut merillä jo vuodesta 2001 lähtien. Ja ei, en käy huorissa. Kotona odottaa vaimo ja mukula. Ja en juo töissä, koska merillä on 0 toleranssi ja en juo kullä kotonakaan.

Vierailija
25/25 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 12:06"]Itse olen merimies, konemestarina laivalla. Törnit 2 viikkoa-2kk, riippuen laivasta. Lomat ovat yhtä pitkiä kuin törnit. Olen ollut merillä jo vuodesta 2001 lähtien. Ja ei, en käy huorissa. Kotona odottaa vaimo ja mukula. Ja en juo töissä, koska merillä on 0 toleranssi ja en juo kullä kotonakaan.

[/quote

Sinä olet sitten hieno mies, MUTTA olet varmaan joskus törmännyt siellä vähemmän hienoihin miehiin...