Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan ei sietäisi mua jos tietäisi muutaman tosiasian minusta

Vierailija
19.02.2014 |

1. Olen ollut teininä vuosikausia (kaksi vuotta) mielisairaalassa masennuksen ja ties minkä neuroosien takia. Johtuu siitä että meillä lapset on hoidettu jättämällä ne itekseen huutamaan.
2. Olen vääränlainen ihminen: en osaa viihdyttää ihmisiä niinkuin pitäisi, olen hiljainen, sulkeutunut, epäsosiaalinen ja tylsä.

Taidanpa kertoa nämä tosiasiat "poikakaverilleni" niin pääsen siitä saman tien eroon, mitäs tuota turhaan pitkittämään kun se loppuu kuitenkin kun sille vähitellen selkenee totuus minusta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
2/7 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikka olet ollut mielisairaalassa? Pillua se poikaystävä vaan tarvitsee eikä mitään paska puheita 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensä niiltä hulluilta saa parhaimmat kyydit.

Vierailija
4/7 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä häpeämistä mielen sairauksissa on? Olen itsekin viettänyt paljon aikaa elämästäni osastoilla ja kyllä minulla ystäviä poikaystävä mukaanlukien on.

Kiitos vain taidanpa mennä nurkkaan häpeämään.

Vierailija
5/7 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa mitään.

Mutta itsesäälinen marttyyrius sen sijaan saattaa toimia hyvin karkoittimena eli sitä kannattaa jatkaa ja vaikka korostaa ennemminkin!

Vierailija
6/7 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 07:05"]

Mitä häpeämistä mielen sairauksissa on? Olen itsekin viettänyt paljon aikaa elämästäni osastoilla ja kyllä minulla ystäviä poikaystävä mukaanlukien on.

Kiitos vain taidanpa mennä nurkkaan häpeämään.

[/quote]

En tiedä. Tiedän että jotkut ihmiset osaa olla avoimesti sitä mitä ovat, mä vaan en. En vissiin osaa ite hyväksyä itseäni. Tosin, eipä mua ole kovin moni muukaan vaikuttanu hyväksyvän niin että miten mä sitten ite osaisin hyväksyä itteni?

Vierailija
7/7 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän homma mene oikeasti niin,et mllaisena näet itsesi,näkee myös muutkin. Jos menet sanomaan itsestäsi,että olet paska ihminen,jätä mut. Niin myös tapahtuu. Jos olet sanomatta pahaa itsestäsi,voi ehkä muut nähdä sinut mahtavana ihmisenä.