Analysoikaa oireeni!
N. viikon ajan ollut iltaisin lämmön tuntua, mittari näyttää vaihtelevasti 35.8-36.8.
Ihan älytöntä väsymystä. Koko vapaa viikonloppu meni sohvalla makoillessa kun ei ole ollut energiaa mihinkään.
Huimausta, mutta lähinnä maatessa. Veikkaan että tämä saattaa johtua myös kun niska todella jumissa.
Meidän 20-henkisestä työryhmästä kaikki on ollut vuorotellen influenssan vuoksi pidemmällä saikulla (ensimmäisenä sairastunut ei voinut millään jäädä kotiin sairastamaan) ja olen tässä odottanut milloin se itselleni iskee. Ehkä se ei vaan itselleni sitten kunnolla tule vaan joudun kärvistelemään säästöliekillä. Mies "ei anna" jäädä kotiinkaan kun en ole oikeasti kipeenä.
Kommentit (4)
Nää kirjeopiston pikadiagnoosit on parhaita. Verenpainetta, raudan puutosta (http://www.oireet.fi/raudan-puute.html), ehkä joku tulehdus jossain, liikunnan puutetta, lorvikatari.
Kiitos tuosta sivustosta, enpä ole ennen törmännyt. Kohta tosin olen diagnosoinut itseleni syövän ja kupan ja pari kaveria.
Ja kyllä. Mieluummin menen vielä tässä kunnossa töihin kuin jään kotiin kuuntelemaan "miten en ole edes oikeasti kipeenä ja ihan hyvin voisin tehdä työni". Mies kun ei suostu kirveelläkään jäämään kotiin eikä sen pahemmin ole edes sairaana.
Kuule, on viisautta jäädä kotiin silloin kun keho ilmoittaa ettei ole kunnossa. Toipuukin nopeammin. Jos miehesi on idiotti ei sinun tarvitse olla. Kai olette kuitenkin erillisiä ihmisiä? naisen keho on herkempi kuin miehen, ja itse kai tiedät koska kehosi tarvitsee lepoa????
Mies ei anna jäädä kotiin? Voi luoja mikä tohveli.....
Veikkaan akuuttia mielenterveyshäiriötä.