Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cerazette->painon nousu

Vierailija
18.02.2014 |

Onko kellään noussut paino Cerazette-minipillereiden käytön seurauksena?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli puolessa vuodessa toistakymmentä kiloa. Lopetin, koska en aamuisin keksinyt mitään syytä nousta sängystä. Näkökin meni huonoksi, luulin että olin sokeutumassa. Kolme päivää lopettamisesta, aamulla herätessäni huomasin näkeväni taas.

Vierailija
22/29 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen viestini jälkeen oon lukenut paljon pillereistä ja niiden haittavaikutuksista, ja päätin etten enää syö mitään ehkäisypillereitä. Viimeinen pilleriliuska loppui lauantaina ja nyt olen ollut ilman muutaman päivän. Innolla odotan mitä nyt tulee tapahtumaan kehossa ja mielessä. Naamaan on tullut jo pari isoa näppyä (finnejä oli siis Cerazettejen aikana koko ajan). Ne kyllä kestän jos vain olo muuten paranee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereiden lopetuksesta nyt hieman yli neljä viikkoa ja voin sanoa jo nyt, etten ole niihin enää palaamassa. Ikinä.

Heti pillereiden lopetuksen jälkeen iho alkoi rasvoittua enemmän ja muutamia isoja finnejä tuli. Vaihetta kesti parisen viikkoa, mutta nyt tilanne on taas rauhoittunut eikä isoja näppyjä kasvoillani enää ole.

Pientä tiputusvuotoa tuli n. viikko pillereiden lopetuksen jälkeen. Viime viikolla tuli myös valkovuotoa mitä en itselläni ole nähnyt muutamaan vuoteen.

Paino on pysynyt samana, enkä ole odottanutkaan sen laskeneen, sillä elämässäni on tapahtunut stressaavia juttuja (muuttoa, uutta työharjoittelupaikkaa, sairaanakin olin viikon), mutta katsotaan jos siihenkin alkaisi tulla muutoksia.

Mieli on pysynyt tasaisen korkealla, mikä on ollut todellinen ihme! Ennen olin siis tosi ailahtelevainen ja moni asia ärsytti, mutta nyt tunteet ovat tasaantuneet enkä enää ole samanlainen "draamakuningatar" kuin ennen.

Olen siis todella tyytyväinen siihen, että jätin pillerit pois! Kamalaa, miten niitä söi monta vuotta tajuamatta, mitä ne ihmiselle voivat tehdä.

Vierailija
24/29 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mull on kommentti ennen söin vaikka ties mitä hormonipillereitä keltarauhashormoonia kanss todettiin että prolaktiiniarvo on korkealla joo olen kannss lihonut cerazetten myötä mut menkat pysyy poissa

Vierailija
25/29 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, 4 vuodessa tullut 10kg läskiå. Ei koskaan ennen ollut painn kanssa ongelmia.

Vierailija
26/29 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla nousi vuodessa paino 10 kiloa cerazetteja käyttäessä. kun lopetin pillerit, paino putosi hurjaa vauhtia. ei enää hormonaalista ehkäisyä minulle, koskaan.

Sama. 7kg tuli pillereistä ja 7kg lähti nopeasti kun lopetin. Ei enää ikinä. Olin haluton itkupilli.

Vierailija
27/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut kiloja mutta en tiedä onko pillerit syynä. Menkat meni ekat 4kk ihan sekaisin, tuli parin viikon välein. Sitten loppuivat lähes kokonaan. Nyt en muista edes milloin viimeksi on ollut menkat, ehkä vuosi sitten ja kun ovat päällä niin ovat tosi niukat. Ihan tästä syystä jatkan käyttöä hamaan tappiin, ihanaa! 4v oon nyt käyttänyt.

Vierailija
29/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppailen ihan sen takia jos miehet eksyis tänne ja huomaa mitä ne tekee naisilleen, koska "ei vaan huvita" käyttää kumia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi