Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten elämästä saa helppoa ja mukavaa?

Vierailija
18.02.2014 |

Millä isoilla ja pienillä asioilla voi tehdä elämästään helpompaa ja mukavampaa niin, että se säilyy myös kiinnostavana ja antoisana? Millaisia elämänvalintoja kannattaa tehdä? Mihin yksityiskohtiin tulee kiinnittää huomiota?

Omia kokemuksia ja vinkkejä kehiin!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 23:44"]

Lostava aihe. Olen miettinyt tätä asiaa aika paljon. Seuraavat valinnat ovat tehneet omasta elämästäni todella helppoa ja mukavaa kaikkiin lähimpiin ystäviini verrattuna.

1. Älä hanki lapsia. Paitsi että säästät jopa satoja tuhansia euroja rahaa, vältyt yövalvomisilta, uhmaikäisen kiukutteluilta, murrosikäisen haistatteluilta sekä paljolta sydänsuruilta, huolelta ja stressiltä. Voit tulla ja mennä, miten haluat, ja nauttia vapaudesta, josta yksilapsisetkin perheet voivat vain unelmoida.

2. Valitse kumppani viisasti. Ota kumppaniksesi nainen tai mies, joka ajattelee elämästä suurin piirtein samalla tavalla kuin sinä ja haluaa tulevaisuudeltaan samankaltaisia asioita. Varmista myös, että hänellä on tunneläyä ja keskustelutaitoa, ja että olette seksuaalisesti yhteensopivia.

3. Tee työtä, jossa viihdyt. Työn ei tarvitse olla unelma-ammattisi, ja itse asiassa voi olla parempikin, ettei se ole. Haluat työsi olevan sellaista, joka palkitsee ja haastaa sopivasti, mutta jossa voit kokea joka päivä onnistumisia ja osaamisen kokemuksia. Työt eivät saisi seurata kotiin, mutta niistä pitäisi saada sen verran palkkaa, ettei tarvitse stressata rahojen riittävyyttä.

4. Ympäröi itsesi säkenöivillä ihmisillä. Älä epäröi katkaista välejä kavereihin, jotka ilkeilevät, juoruilevat, marisevat tai tuntuvat muuten vievän energaa. Panosta ihmissuhteisiin, jotka saavat sinut tuntemaan itsesi arvostetuksi ja rakastetuksi.

5. Tee, mitä haluat. Elämä tavattoman lyhyt. Tee siitä itsesi näköinen joka päivä.

Mua kiinnostaa miksi olet vauva-palstalla vaikkei sulla ole lapsia?

1. Lapset eivät aina ole helppoja ja mukavia mutta kyllä tuhat kertaa merkityksellisempiä kuin oman navan ikuinen vapaus. Elämä on pitkä kaari ja jossakin vaiheessa saatat saada takaisin sen mitä lapsillesi annoit... Mun lapset ovat jo niin isoja että voin melko hyvin mennä mihin haluan. Menenkin, muttei mikään voita yhteisiä iltoja perheen kanssa.

2. Valitsin kumppanin kaikella viisaudella mikä mulla oli. Ja ymmärsin myös erota kun elämä hieman opetti.

3. Vapaus valita esimerkkisi mukainen työ on kovin harvoilla.

4. Totta on ettei kannata vetää perässään ihmisiä jotka aina vievät kaiken energiasi. Mutta että vain säkenöiviä ihmisiä. Olisikohan pitänyt heittää roskikseen ystävät silloin kun heillä meni huonosti eivätkä säkenöineet vaan tarvitsivat minua?  Onneksi ystäväni eivät heittäneet minuakaan silloiin kun itse olin heikoilla.

5. tämän allekirjoitan: elämä on lyhyt, se kannattaa elää, rohkeasti.

2. Elikkä mitään viisautta ei ollut. 

1. Sulla se oman navan merkityksellisyys on ollut kaikkein pahinta laatua ja olet yhtä vapaa kun kaikki muutkin hetken kuluttua.  Katso kuinka marttyyri oikein olet. 

https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/voi_hyvin/psykologia/miten_tule…

Mitenkä sun elämäntapasi on ainutta rohkeaa ja muiden ei ole jotka rohkenevat elää eri tavalla. 

Sinähän oikein elämisen filosofi näytät olevan kun näet vain oman napasi ja sen ympärillä pyörit. 

Vierailija
22/22 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä haali itsellesi paljoa kaikkea. Vähän lapsia, eläimiä, rakennuksia, kasveja ym huolehdittavaa. Sen verran kuitenkin että on mielekästä tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan