Lue keskustelun säännöt.
Miten elämästä saa helppoa ja mukavaa?
18.02.2014 |
Millä isoilla ja pienillä asioilla voi tehdä elämästään helpompaa ja mukavampaa niin, että se säilyy myös kiinnostavana ja antoisana? Millaisia elämänvalintoja kannattaa tehdä? Mihin yksityiskohtiin tulee kiinnittää huomiota?
Omia kokemuksia ja vinkkejä kehiin!
Kommentit (22)
Älä haali itsellesi paljoa kaikkea. Vähän lapsia, eläimiä, rakennuksia, kasveja ym huolehdittavaa. Sen verran kuitenkin että on mielekästä tekemistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mua kiinnostaa miksi olet vauva-palstalla vaikkei sulla ole lapsia?
1. Lapset eivät aina ole helppoja ja mukavia mutta kyllä tuhat kertaa merkityksellisempiä kuin oman navan ikuinen vapaus. Elämä on pitkä kaari ja jossakin vaiheessa saatat saada takaisin sen mitä lapsillesi annoit... Mun lapset ovat jo niin isoja että voin melko hyvin mennä mihin haluan. Menenkin, muttei mikään voita yhteisiä iltoja perheen kanssa.
2. Valitsin kumppanin kaikella viisaudella mikä mulla oli. Ja ymmärsin myös erota kun elämä hieman opetti.
3. Vapaus valita esimerkkisi mukainen työ on kovin harvoilla.
4. Totta on ettei kannata vetää perässään ihmisiä jotka aina vievät kaiken energiasi. Mutta että vain säkenöiviä ihmisiä. Olisikohan pitänyt heittää roskikseen ystävät silloin kun heillä meni huonosti eivätkä säkenöineet vaan tarvitsivat minua? Onneksi ystäväni eivät heittäneet minuakaan silloiin kun itse olin heikoilla.
5. tämän allekirjoitan: elämä on lyhyt, se kannattaa elää, rohkeasti.
2. Elikkä mitään viisautta ei ollut.
1. Sulla se oman navan merkityksellisyys on ollut kaikkein pahinta laatua ja olet yhtä vapaa kun kaikki muutkin hetken kuluttua. Katso kuinka marttyyri oikein olet.
https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/voi_hyvin/psykologia/miten_tule…
Mitenkä sun elämäntapasi on ainutta rohkeaa ja muiden ei ole jotka rohkenevat elää eri tavalla.
Sinähän oikein elämisen filosofi näytät olevan kun näet vain oman napasi ja sen ympärillä pyörit.