Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylytetty lyttyyn ja vaikea jatkaa/ajatella positiivisesti.. Mitä teen?

Vierailija
18.02.2014 |

Olen tällä hetkellä kotona alamahakivuissa ivf-punktion vuoksi. Vuotoakin tulee ihan kivasti ja pahoinvointia on, ei mikään paras olotila.

Kohtasin tänään yhden henkilön x kotimatkalla jonka kanssa pysähdyin juttelemaan hetkeksi. Vaihdoimme siinä kuulumisia ja sanoin sitten että kun alamahaa särkee että pitää kai kotiin lähteä ottamaan buranaa. Kysyi syytä tähän ja kerroin hoidoista.. no, eipä olisi pitänyt kun sieltä tuli päin naamaa että sinusta ei pitäisi tulla äitiä, mitä ihmettä oikein ajattelet kun kävit siinä hoidossa, kyllä luonto päättää jne. ja kenenkään ei pitäisi kamppailla vastaan. Lisäsi vielä ettei hän itse ole vielä lapsia ajatellutkaan ja että jos sitten joskus hamassa tulevaisuudessa niitä tahtoo, niin ei kyllä mihinkään hoitoihin turvaudu jos ei kuulu. Olemme molemmat 26-vuotiaita.

Siinä pidättelin itkua, kunnes mies tuli hakemaan autolla sairaalan edestä ja pääsin pois... Olo on oikeasti tosi paha, tekisi mieli tehdä jotain. Mikähän nyt neuvoksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuollaista voi tapahtua? Onko tämä taas keksitty juttu?

Vierailija
2/9 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se x voi haistaa paskan ja silleen. Elämä on pilalla jos alkaa idioottien puheista välittämään ja loukkaantumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet noin herkillä niin ehkä on parempi olla kertomatta kellekkään. Tulet kuulemaan vielä monenlaista paskaa ja lokaa jos kerrot ihmisille avoimesti lapsettomuudesta. Säästä itsesi niiltä kommenteilta, hoidot, mahdolliset keskenmenot ja raskaudet on jo tarpeeksi rankkoja muutenkin.

Vierailija
4/9 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kummallinen ehdotus, mutta olen silti tosissani: mene halaamaan puuta, jos vai pystyt. Etsi mahdollisimman iso ja silmääsi miellyttävä puu, kokeile ensin halata puuta eri puolilta ja jää siihen, mikä tuntuu parhaimmalta. Sulje silmäsi, älä ajattele, anna pahan mielen valua itsestäsi pois.

Ensin täytyy jättää kaikki järkiajattelu ja suhtautua puun halaamiseen aivan tavallisena asiana. Se on kuin hierontaa, mielen hierontaa. Itse käyn halaamassa pihakoivua aina kun ahdistus ja stressi iskee pahana päälle. Se ihan oikeasti tyynnyttää ja raikastaa mielen.

Vierailija
5/9 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua! On ollut epäoikeudenmukaisin tuuri sulla, kun tohon höhlään törmäsit. Kyllä sitä tietää, että toiset niin ajattelee mutta niin haavoittuvaisessa tilassa tuo vetää kyllä ilmat pihalle. Voi hitto. Epäreiluuden epäreiluus tommosta saada kuulla

En mä keksi mitään toimintasuunnitelmaa sulle mutta usko pois, on niitäkin ihmisiä jotka peukuttaa sulle, toivoo vain hyvää ja jaksamista.

Toivottavasti kohta parempi mieli ja lycka till

Vierailija
6/9 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman henkisesti sairaan provo taas, tyyli on erehtymätön

Vierailija
7/9 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä oli joku tuttu, niin tiedät varmaan mitä tehdä kyseisen tuttavuuden suhteen, jos luulet tapaavasi hänet toistekin. Suhtaudu tähän kohtaamiseen niin, että kyseessä oli testitilanne teille molemmille. Tuo henkilö olisi voinut valita sanansa toisin. Joskus on parempi kuulla toisen huonotkin mielipiteet. Ei jää sitten epäselväksi. Pää pystyyn ja katse eteenpäin. :)

Vierailija
8/9 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi minullekin kun tulin synnyttämästä yksi ääliö että voi helvetti, sinäkin mennyt lisääntymään. En tiedä oliko tosissaan vaiko mukahauska vitsi, mutta ei ollut yhtään naurattavaa kivuissa kuunnella. Ei kannata välittää.

Vierailija
9/9 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikimaaailmassa kertoisi puolitutuille omia, henkilökohtaisia asioitani. Olen hyvin valikoiva kenelle jaan elämästäni yksityistä tietoa ja kenelle en.

Niin toivoisin monen muunkin olevan. Sitä kutsutaan itsesuojelumekanismiksi.

Seuraavalla kerralla mieti useampaan kertaan, ennen kuin avaudut yksityisasioistasi. Tahdittomat ihmiset ovat herkkiä syyllistämään ja tuomitsemaan herkästi. Sellaiset möläytykset ovat moukkamaisia ja törppöjä, älä anna enää kenenkään lannistaa itseäsi pelkillä häijyillä sanoilla. Vaikeminen on kultaa.

Hyvä muistaa... Less is more! 

Voimia ja hyvää jatkoa sinulle. Tsemppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän