Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli satatuhatta euroa vuodessa tienaavia on koko Suomessa vain 71000!

Vierailija
03.11.2020 |

Se on helvetin vähän koko aikuisväestöön suhteutettuna. Suomalaiset on köyhiä oikeasti.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIlti Tubettamalla pikkupennuille voi saada yli satatuhatta.

Vierailija
2/55 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällä palstalla lähes kaikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo ihmisten tyhmyydestä

Minä olen yliopisto-professori joten minulle yli 10000 eir/kk palkka on iha normaalia

Vierailija
4/55 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prof kirjoitti:

Minä olen yliopisto-professori joten minulle yli 10000 eir/kk palkka on iha normaalia

Sinä et ole yliopistoa nähnytkään.

Vierailija
5/55 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prof kirjoitti:

oliko tuo esimerkki tyhmyydestä

Vierailija
6/55 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan laskettiin, että kaikki Suomen rikkaat mahtuu jäähalliin. Tai stadikka on totuus.

Vierailija
7/55 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 3% palkansaajista. Yli 5.000€/kk (63.000€/v.) ansainneita on noin 10% väestöstä. Vähissä on, vaikka köyhät muuta luulevat.

Vierailija
8/55 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan laskettiin, että kaikki Suomen rikkaat mahtuu jäähalliin. Tai stadikka on totuus.

Vaikkei rikkaus olekaan suurituloisuuden synonyymi. Nehän on aivan eri asioita.

Vierailija
9/55 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei köyhyys ja tienaaminen liity välttämättä toisiinsa. Ihmisellä voi olla varallisuutta muttei kovin paljon tuloja, ainakaan ansiotuloja.

Toisaalta voi olla tulot 10000e/kk mutta kaikki menee saman tien.

Vierailija
10/55 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää viitsikö valittaa. Henkilökohtaisten mediaanitulojen perusteella suomalaiset ovat maailman 5. rikkaimpia KOKO MAAILMASSA. Se on oleellisinta tavallisen kansalaisen tasolla. Meidän on syytä olla erittäin tyytyväisiä.

https://worldpopulationreview.com/country-rankings/median-income-by-cou…

Vierailija
11/55 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 3% palkansaajista. Yli 5.000€/kk (63.000€/v.) ansainneita on noin 10% väestöstä. Vähissä on, vaikka köyhät muuta luulevat.

Onko meitä noin vähän? Mä jotekin oon kuvitellu, että kaikkihan nyt vähintään ton 5k€ tienaa. Ei meillä oo töissäkään kun jotkut vasta-aloittaneet, jotka jää tuon alle.

Vierailija
12/55 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään palstalla pitäisi olla mammojen puheiden mukaan enemmän yli 100 000e tienaavia.

Jokainen on huikea uraohjus, joka tienaa sata kertaa enemmän kuin miehensä

Vierailija
13/55 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää viitsikö valittaa. Henkilökohtaisten mediaanitulojen perusteella suomalaiset ovat maailman 5. rikkaimpia KOKO MAAILMASSA. Se on oleellisinta tavallisen kansalaisen tasolla. Meidän on syytä olla erittäin tyytyväisiä.

https://worldpopulationreview.com/country-rankings/median-income-by-cou…

Mikähän on tilanne jos muutetaan nettotuloiksi ja ostovoimaksi? Se kyllä on hyvä, että kun Suomesta matkustaa melkein minne vain ulkomaille niin kallista ei ole muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta missään kun on Suomen hintatasoon tottunut.

Vierailija
14/55 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

75 tonnia vuodessa riittää kaikkeen. Kaikki sen yli menevä on turhaa, eikä lisää ihmisen onnellisuutta yhtään.

Tämä on tutkittu juttu, joten voitte ottaa ihan rennosti ja lakata kadehtimasta isotuloisia.

Vierailija
15/55 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme peräti noista on mun serkkuja. Yksi lääkäri, yksityisvastaanottoa pitää sekä jonkin verran kirjoittanut teoksia, ja kaksi johtajaa, lääkäri isän puolelta ja johtajat äidin puolelta, ovat veljeksiä. Sen verran utelias piti olla, että piti vilkaista. Mä olen suvun mustalammas-osastaoa, enkä ole erityisemmin menestynyt, (keskinkertainen vähän kaikessa) tosin ei serkuista kaikki muutkaan ole. Veli on, mutta ei pääse tuon rajan yli. 

Vierailija
16/55 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne suurituloiset maksaa suurimman osan kaikista veroista.

Vierailija
17/55 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aattele, että sinne on mahtunut nää Marttinat ja muut "tähdet" ..

-Sinkkiş

Vierailija
18/55 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna ja Tytti, kun olivat rahtaamassa rahat Etelä-Eurooppaan, kehuivat että näin täytyy tehdä koska suomalaiset ovat niin rikkaita.

Eivät tytöt tienneet, että esimerkiksi Italiassa rikkaiden osuus koko väestöstä on korkeampi kuin rikkaiden osuus Suomessa. Heillä siis on määrällisesti ja mikä vielä tärkeämpää, suhteellisesti enemmän vaurasta väestöä jota verottamalla voisivat vahvistaa valtion taloutta kuin Suomessa. Mutta näin ei tehty. Eikä Sanna ja Tytti edes vaatinut tätä. Miksi?

Vierailija
19/55 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

75 tonnia vuodessa riittää kaikkeen. Kaikki sen yli menevä on turhaa, eikä lisää ihmisen onnellisuutta yhtään.

Tämä on tutkittu juttu, joten voitte ottaa ihan rennosti ja lakata kadehtimasta isotuloisia.

Itse olisin ainakin onnellisempi jos voisin matkustella yksityisjetillä ilman junttikansan seassa jonottamista lentokentällä. Ei riitä 75 donaa tuohon, valitettavasti.

Vierailija
20/55 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on kourallinen enemmänkin, mutta ainakin toiminimiyrittäjät luultavasti vähentävät nettotuloja pistämällä kaikenlaisia kodin menoja vähennyksiin, esimerkiksi perheen auto ja sen laina toiminimen nimiin, vaikka yritystoiminta ei vaadi autoa. Itse tunnen pari tällaista, joilla kyllä olisi enemmän verotettavaa tuloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän