Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras tuttipullo-/nokkamukisarja ??

Vierailija
18.02.2014 |

Mikä olisi paras "sarjana" alkaa käyttämään? Esim. NUK:illa on pullot ja mukit jotka ovat keskenään yhteensopivia ja korkkeja voi keskenään vaihtaa..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli Aventin pullot ja nokkikset ja tyytyväinen olin. Nokkamukiin on saatavilla erilaisia nokkia. Ensimmäiseksi on tarkoitettu pehmeä nokka ja myöhemmin sitten kova nokka.

Vierailija
2/3 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kokenut lopulta kätevimmäksi ne perus-halpis-Ainu-pullot ja mukina Ikean nokkamukin (siis se on ollut niin sairaan hyvä, että olen ostanut jo toisenkin ja harkitsen kolmatta, kun pesen niitä jatkuvalla syötöllä astianpesukoneessa, niin hyvä olla riittävän monta). Tarkoitan sitä valkoista nokkamukia, jossa on vihreä kansi. Nokka on kova ja siinä on juuri sopivan kokoiset pienet reiät. Suosittelen! 

Ne pehmeänokkaiset mukit lapset on meillä aina purreet rikki tosi nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukin nokkamukit on olleet mun mielestä parhaita. Nukin lisäksi meillä on ollut myös Aventin pulloja/mukeja (ne sopivat rintapumppuun). Tuttipulloina Aventit ja Nukit olivat satunnaisessa käytössä, nokkamukeina sitäkin enemmän. Vauvat tykkäsivät Nukin nokkamukeista Aventia enemmän. Mielestäni oli kätevää, kun voi käyttää samaa sarjaa tuttipulloina sekä nokkamukina ja että samaa sarjaa oli useampi kappale. Pystyi helposti kokoamaan pullon/mukin käyttöön, aina löytyi sopivat osat puhtaina. Yksittäiset mukit jäi vähälle käytölle.