Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tulla poskiontelontulehdus jos ei ole nuhaa?

Vierailija
12.12.2013 |

Mulla särkee nenä ja sen ympäriltä. En tietääkseni ole saanut turpaani ja tämä alkoi eilen päivällä ilman minkäänlaista tälliä mihinkään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on syötetty useampi turha antibioottikuuri muka poskiontelotulehdukseen ennen kun kohdalleni osui lääkäri, joka todentaa poskiontelotulehduksen aina röntgenillä. Kappas, ontelon tukkiikin kysta (eikä sen sieraimen kautta kulje ilma kun se on niin turvoksissa). Mitään nuhaa ei ole ollut pariin vuoteen, mutta välillä tuntuu kipeältä ja nousee vähän lämpö.

Erikoislääkäri sanoi kystan poistamistiedusteluuni, että "kyllä minä niitä nuorempana poistin innokkaasti, osa sai avun ja osalle se tuli takas, joten ei sitä tartte poistaa". Todellinen syy taitaa olla työterveyshuoltoni säästäväisyys. Ehkä siis menen jonotuslistalle kunnalliselle puolelle.

Vierailija
2/2 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama vaiva ollut pari päivää. Kunnon särky silmä-nenä-korva -akselilla, ihan kuin poskiontelontulehduksessa, mutta ei nuhaa. 

Kiva tietää tuo kysta-juttu. Minulle on tullut noita poskiontelontulehduksia aikuisiällä enemmän ja vähemmän säännöllisesti. Osa on todettu ultralla, välillä lääkäri vaan määrää antibioottikuurin. Nyt odottelen josko kipu hellittäisi, kun ei muita oireita ole Mutta on viheliästä hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän