Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiirailevatko naiset myös miehiä?

Vierailija
03.11.2020 |

Olen mielestäni ihan komea mutta esim busspysäkillä jos katsoo toiseen suuntaan ja sitten kääntää päätä ja katsoo ohikulkevaa naista niin hän usein katsoi minua jo etukäteen.

Tänään esim lukkiutui katsekontakti naisen kanssa joka katsoi minua ennen kuin käänsin päätäni. Tykkäävätkö nämä naiset ulkonäöstäni vai mikä tässä on homman nimi?

Miehet ainakin tekevät tuota naisille mutta tekevätkö naiset siis samaa?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vain miehet katsovat naisia koska he ovat niitä objekteja. Daa, tietty katsoo, missä maailmassa oikein elät!

Naiset tekee ihan samaa. Ikä, pituus, paino, kalun koko, palkka, varallisuus, omaisuus, auto, suhdeverkosto, tukan määrä, lista on loputon. Naiset vain on sitä mieltä että heidän p-skaa ei lasketa laskuissa.

Oho, melkoiset silmät, jos nuo asiat näet vastaantulijoista.

Huh? Ihan kuuntelemalla naisten juttuja nämä päätelmät. Ja naisilta juttua tulee. Myös tällä palstalla.

Vierailija
62/84 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vakiona "eye fuckaan" hyvännäköisiä miehiä silleenkin, että he huomaavat sen :)

Miten voi eye fuckata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mies, johon on kyllä naiset joskus osoittaneet kiinnostusta baarissa, mutta puhtaasti ulkonäön takia eivät ole sitä tehneet.

Tässä on ihan sattumalta saanut oman ulkonäkönsä siihen kuntoon, että näytän nykyään ihan oikeasti hyvältä! Viime kesän jälkeen olen saanut parilta hyvännäköiseltä, hoikalta nuorelta naiselta ihan kunnon katseet. Ihan mieletön fiilis! Ne oli ihan oikeat katseet! Sen tietää kun aiemmin elänyt 30 v ilman, niin kun nainen katsoo kiinnostuneesti ja pitäen näkemästään, niin siitä ei voi erehtyä, että normi ohikulkija siinä vaan meni.

Miehiltä olen tuijottavia katseita saanut myös. Enimmäkseen juuri miehet tuijottavat kun toisen miehen kroppa on kuosissa.

Vierailija
64/84 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan naiset asentaa härvelin sinne ja sitten he ryhtyvät tuijottamaan miehiä kauppakeskuksissa ja ym yrittäen pitää pokkansa.

Vierailija
65/84 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän jälkeen en ikinä poistu kotoo. :D En olis uskonu, et näi moni nainen katselee miehii. :o Pieni mieli järkkyy. :D M25

Vierailija
66/84 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan katso vieraita ihmisiä, ei kiinnosta. Kuljen kadulla täysin omissa ajatuksissani ja vastaantulijat ovat vain väisteltäviä esteitä. Ainoastaan silloin katseeni voi takertua johonkuhun hahmoon, jos näen kivan vaatteen tai laukun, mutta silloin se katseeni kohde on kyllä toinen nainen eikä mies.

Ihastukseni sen sijaan huomaan kyllä. Katson, mutta salaa, koska en halua olla ahdistava. (Meillä on siis ollut ihan juttua ja olen saanut pakit, siksi näin.)

Vierailija
67/84 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
68/84 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tiirailen. Komeita miehiä on aina kiva katsella.

Nytkö niitä komeita miehiä Suomessa yhtäkkiä onkin...

On niitä ollut jo pitkään. Eivät ole kantasuomalaisia.

Suomalaisissa miehissä on TODELLA komeita yksilöitä :)

Minkänäköinen itse olet, jos olet tuota mieltä? Hyvännäköiset ovat yleensä ihan toista mieltä suomalaisista. Kuka suomalainen mies esimerkiksi olisi hyvännäköinen? Kerran vuodessa näkee timmin hyvävartaloisen ja kauniskasvoisen miehen.

Sellainen, että miesten päät kääntyy ja naisten kulmat menee kurttuun ja suu muuttuu viivaksi, kun kävelen vastaan ja ohi. Nyt kun kerran kysyit. En usko, että uskot kuitenkaan :D

Mikko Leppilampi, Lauri Tilkanen, Ilkka Villi, nämä tuli ekana julkkiksista mieleen, jotka on komeita. Seksikkäissä paljon muitakin, ei niin komeita.

Onhan tuo suomalaisten komeiden miesten taso aika vaatimaton verrattuna ulkomaalaisiin. Leppilampi on viirusilmäinen ja Tilkanen lähempänä kansainvälistä ulkonäköä, mutta aika lyhyt. Myöskään kolmas Villi ei vedonnut itseeni yhtään. Mutta yhtään tämänkään näköistä miestä ei Suomesta kadulla näe koskaan, kun tämä oli huipputaso suomalaisissa miehissä. Kyllä aika hakemalla pitää hakea komeaa miestä Suomesta. Naurattaa nämä miehet, joilla katsominen nousee heti hattuun.

Vierailija
69/84 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
70/84 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään? Miksi he niin tekisivät? :)

Vierailija
71/84 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on naiset täällä objektisoimassa miehiä, pitäkää ne katseenne kurissa, miehillä on oikeus kävellä kaduilla ilman naisten ahdistelevia katseita!

Vierailija
72/84 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vakiona "eye fuckaan" hyvännäköisiä miehiä silleenkin, että he huomaavat sen :)

Miten voi eye fuckata?

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Eye%20Fuck

Vierailija
73/84 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mutta paljon vähemmän. Ulkonäköstandardit ovat naisilla paljon korkeammalla, niin nurinkuriselta kuin se kuulostaakin. Juu miehet tykkäävät naisten ulkonäöstä, melkein kaikkien naisten nimittäin. Naisten mielestä komeita miehiä on muutama sadassa.

Jos miestä katsotaan, niin hän on 100% varmasti komea. Vaikka naista katsotaan, niin hän todennäköisesti ei ole kaunis, mutta kuitenkin kiinnostava/kivannäköinen sen katsovan miehen mielestä.

Tuon mukaan ihan jokainen on sitten komea, jokaista nimittäin katsoo joku joskus. Ihmiset nyt yleensä liikkuessaan katselevat ympäristöönsä ja välillä joku täysin satunnainen ihminenkin saattaa osua näkökenttään.

Mutta miksi nainen katsois minua miin kauan kunnseison bussipysäkillä?? Jos minua ei joku nainen kiinnosta niin katson ihan muutaman sekunnin vaa.

No ehkä näytit jotenkin tutulta? Itse tuijottelen pidempäänkin, jos en ole ihan varma, että pitäisikö moikata/tunnetaanko me jostakin.

Lisäksi mulla on huono näkö, joten en aina näe vastaantulijan naamanpiirteitä ennen kuin hän on melkein kohdallani. Siksi katson pitkään.

Vierailija
74/84 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkänäköinen itse olet, jos olet tuota mieltä? Hyvännäköiset ovat yleensä ihan toista mieltä suomalaisista. Kuka suomalainen mies esimerkiksi olisi hyvännäköinen? Kerran vuodessa näkee timmin hyvävartaloisen ja kauniskasvoisen miehen.

No kyllä minua kävelee Helsingin keskustassa joka ikinen päivä kadulla vastaan komeita miehiä! Kyllä riittää katseltavaa...mmmm! Ja kuntosalilla käy ainakin pari-kolme sellaista namua, joita mielellään tiirailee. Hyvä kroppa, komeat kasvot, kivat vaatteet, hyvin leikatut hiukset - tällaisia täällä Helsingissä. Naapurissakin asuu komea mies. Kesäisin tykkään istua penkillä tai Hietsussa ja katsella ohikulkijoita. Jos en olisi varattu, olisin aika nopeasti juttelemassa. Varsinkin tiettyyn aikaan kuukaudesta.

N44

Vierailija
75/84 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minua kävelee Helsingin keskustassa joka ikinen päivä kadulla vastaan komeita miehiä! Kyllä riittää katseltavaa...mmmm! Ja kuntosalilla käy ainakin pari-kolme sellaista namua, joita mielellään tiirailee. Hyvä kroppa, komeat kasvot, kivat vaatteet, hyvin leikatut hiukset - tällaisia täällä Helsingissä. Naapurissakin asuu komea mies. Kesäisin tykkään istua penkillä tai Hietsussa ja katsella ohikulkijoita. Jos en olisi varattu, olisin aika nopeasti juttelemassa. Varsinkin tiettyyn aikaan kuukaudesta.

N44

Asun Helsingissä, just sen Hietsun lähellä. En ikinä näe hyvännäköisiä miehiä.

No on se ketjussa edellä mainittu Tilkanen sentään hyvännäköinen mies ja sitä joskus kadullakin näkee. Mutta noin muuten katsellaan kyllä ihan eri silmin sinun kanssasi.

Vierailija
76/84 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

No on se ketjussa edellä mainittu Tilkanen sentään hyvännäköinen mies ja sitä joskus kadullakin näkee. Mutta noin muuten katsellaan kyllä ihan eri silmin sinun kanssasi.

Mikset mene sinne Hietsun uimarannalle? Ainakin lentiskentällä on hyväkroppaisia ja komeannäköisiä pelaajia. Ja toki uimassa ja aurinkoa ottamassa myös. Noita Hietsun nuoria rantaurhoja on ihan kiva katsella :)

N44, pervo

Vierailija
77/84 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mutta paljon vähemmän. Ulkonäköstandardit ovat naisilla paljon korkeammalla, niin nurinkuriselta kuin se kuulostaakin. Juu miehet tykkäävät naisten ulkonäöstä, melkein kaikkien naisten nimittäin. Naisten mielestä komeita miehiä on muutama sadassa.

Jos miestä katsotaan, niin hän on 100% varmasti komea. Vaikka naista katsotaan, niin hän todennäköisesti ei ole kaunis, mutta kuitenkin kiinnostava/kivannäköinen sen katsovan miehen mielestä.

Näinhän se menee. Nainen valitsee sen itsensä siittäjän. Miehet panee kaikkea minkä saavat.

Vierailija
78/84 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Mikset mene sinne Hietsun uimarannalle? Ainakin lentiskentällä on hyväkroppaisia ja komeannäköisiä pelaajia. Ja toki uimassa ja aurinkoa ottamassa myös. Noita Hietsun nuoria rantaurhoja on ihan kiva katsella :)

N44, pervo

Pelottava nainen.

Vierailija
79/84 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli kaupassa 190-senttinen komea viikinkityyppi, jota jäin katselemaan. Rakennusmiehissä näitä komistuksia on paljon, eivätkä suinkaan kaikki puolalaisia.

Vierailija
80/84 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tiirailee ja tilaisuuden tullen lähtevät vieraisiin ja vaihtaa lennossa toiseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä