Tiirailevatko naiset myös miehiä?
Olen mielestäni ihan komea mutta esim busspysäkillä jos katsoo toiseen suuntaan ja sitten kääntää päätä ja katsoo ohikulkevaa naista niin hän usein katsoi minua jo etukäteen.
Tänään esim lukkiutui katsekontakti naisen kanssa joka katsoi minua ennen kuin käänsin päätäni. Tykkäävätkö nämä naiset ulkonäöstäni vai mikä tässä on homman nimi?
Miehet ainakin tekevät tuota naisille mutta tekevätkö naiset siis samaa?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Nuoret naisete tiirailee aina nuoria uroksia.
Ja miehistä myös puhutaan paljon nuorten naisten kesken.
Nuorilla naisilla on selkäytimeen kirjoitettu ohje, etsiä nuorta, älykästä ja hyväkuntoista miestä lapsensa iäksi.
Kaikkihan sen ymmärtää että seksuaalivietti on luotu vain siksi, että elämä jatkuisi maanpäällä hankkimalla sinne uusia ihmisiä.
Ja onneksi uusien yksilöiden alullepano on tehty mahdollisimman nautinnolliseksi asiaksi.
Sano ikis vielä pari kertaa "nuorta".
Kyllä minä keski-ikäisenäkin tykkään katsella kauniita naisia. Kaiken ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mutta paljon vähemmän. Ulkonäköstandardit ovat naisilla paljon korkeammalla, niin nurinkuriselta kuin se kuulostaakin. Juu miehet tykkäävät naisten ulkonäöstä, melkein kaikkien naisten nimittäin. Naisten mielestä komeita miehiä on muutama sadassa.
Jos miestä katsotaan, niin hän on 100% varmasti komea. Vaikka naista katsotaan, niin hän todennäköisesti ei ole kaunis, mutta kuitenkin kiinnostava/kivannäköinen sen katsovan miehen mielestä.
Tuon mukaan ihan jokainen on sitten komea, jokaista nimittäin katsoo joku joskus. Ihmiset nyt yleensä liikkuessaan katselevat ympäristöönsä ja välillä joku täysin satunnainen ihminenkin saattaa osua näkökenttään.
Mutta miksi nainen katsois minua miin kauan kunnseison bussipysäkillä?? Jos minua ei joku nainen kiinnosta niin katson ihan muutaman sekunnin vaa.
No tuohon ei pysty vastaamaan kuin se nainen itse.
Se on jatkuvaa ja kaikki ne naiset ovat suht hyvännäköisiä vähintään
Vai reksiteröitkö vain hyvännäköisten katseet koska olet itse heistä kiinnostunut?
No en vain mutta todella moni niistä naisista vaan on hyvännäköisiä.
Jotenkin huvittavaa, että yhteiskunnasta on rakennettu sellainen, että miehet ja naiset ovat jatkuvasti kanssakäymisessä keskenään ja joutuvat teeskentelemään, ettei siitä johtuen tekisi mieli nussía koko ajan. Tämä luonnottoman teknologiayhteiskunnan alla kytevä, luonnollinen eläimen seksuaalisuus esittäytyy sitten varovaisina katseina, joita naiset ja miehet vaihtavat keskenään, alitajuisesti toiveikkaana siitä, että elämä olisi samanlaista kuin 10 000 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huvittavaa, että yhteiskunnasta on rakennettu sellainen, että miehet ja naiset ovat jatkuvasti kanssakäymisessä keskenään ja joutuvat teeskentelemään, ettei siitä johtuen tekisi mieli nussía koko ajan. Tämä luonnottoman teknologiayhteiskunnan alla kytevä, luonnollinen eläimen seksuaalisuus esittäytyy sitten varovaisina katseina, joita naiset ja miehet vaihtavat keskenään, alitajuisesti toiveikkaana siitä, että elämä olisi samanlaista kuin 10 000 vuotta sitten.
Just näin. Hitto vie, kerran näin metrossa sellaisen miehen, että KUNPA VAAN olisin voinut nostaa hameen korviin ja istua sen syliin ja ratsastaa meidät molemmat taivaisiin. Nyt vaan vaihdeltiin katseita ja edettiin omiin suuntiimme siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Hitto vie, kerran näin metrossa sellaisen miehen, että KUNPA VAAN olisin voinut nostaa hameen korviin ja istua sen syliin ja ratsastaa meidät molemmat taivaisiin. Nyt vaan vaihdeltiin katseita ja edettiin omiin suuntiimme siitä.
Minkä inäinen olet. Olisi tosi mukavaa jos nainen tulisi tekemään jotain tuollaista!!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä inäinen olet. Olisi tosi mukavaa jos nainen tulisi tekemään jotain tuollaista!!
-ap
Ei sitä metrossa vaan voi tehdä :D 31 olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mutta paljon vähemmän. Ulkonäköstandardit ovat naisilla paljon korkeammalla, niin nurinkuriselta kuin se kuulostaakin. Juu miehet tykkäävät naisten ulkonäöstä, melkein kaikkien naisten nimittäin. Naisten mielestä komeita miehiä on muutama sadassa.
Jos miestä katsotaan, niin hän on 100% varmasti komea. Vaikka naista katsotaan, niin hän todennäköisesti ei ole kaunis, mutta kuitenkin kiinnostava/kivannäköinen sen katsovan miehen mielestä.
Minua kiinnostavat omaan silmään komeat miehet, ja ne ei ole niitä, joita yleensä pidetään komeina. Ahmin silmilläni joka aamu metrossa ja muutenkin vastaantulevia. Joka aamu näkee muutaman namun. Jotkut jää pyörimään mieleen pidemmäksikin aikaa.
Tunnen sut. Oot se karvapillu,joka mastuboi pippurimyllyllä :D
Busted: kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostavat omaan silmään komeat miehet, ja ne ei ole niitä, joita yleensä pidetään komeina. Ahmin silmilläni joka aamu metrossa ja muutenkin vastaantulevia. Joka aamu näkee muutaman namun. Jotkut jää pyörimään mieleen pidemmäksikin aikaa.
What? :D Nyt kyllä sekoitit johonkuhun toiseen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ei sitä metrossa vaan voi tehdä :D 31 olen.
Metrosta yhtä matkaa jonnekin, missä voi tehdä...?
Ei, vain miehet katsovat naisia koska he ovat niitä objekteja. Daa, tietty katsoo, missä maailmassa oikein elät!
Voi ap. Kärpäsenä katossa naisseuran jutteluissa olisi ihan yhtä hävettävää kuin varmasti miesseurueessa.
Busted: kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti, mikä läppä tää nyt on? :D Onko joku oikeasti tehnyt noin metrossa???
Vierailija kirjoitti:
Ei, vain miehet katsovat naisia koska he ovat niitä objekteja. Daa, tietty katsoo, missä maailmassa oikein elät!
Naiset tekee ihan samaa. Ikä, pituus, paino, kalun koko, palkka, varallisuus, omaisuus, auto, suhdeverkosto, tukan määrä, lista on loputon. Naiset vain on sitä mieltä että heidän p-skaa ei lasketa laskuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekee ihan samaa. Ikä, pituus, paino, kalun koko, palkka, varallisuus, omaisuus, auto, suhdeverkosto, tukan määrä, lista on loputon. Naiset vain on sitä mieltä että heidän p-skaa ei lasketa laskuissa.
Oho, melkoiset silmät, jos nuo asiat näet vastaantulijoista.
Vierailija kirjoitti:
Voi ap. Kärpäsenä katossa naisseuran jutteluissa olisi ihan yhtä hävettävää kuin varmasti miesseurueessa.
Juu eli naisdt tykkää musta ulkonäöllisesti!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu eli naisdt tykkää musta ulkonäöllisesti!!
Tietäisitpä vaan, miten rivoja asioita mietin, kun näen hyvännäköisen miehen... ;)
Ehkä epätoivoiset.. mutta joskus katse harhailee ja pysähtyy vaikka mieheen. Mies ehkä luulee että tiiraillaan..
En tiiraile, olen usein niin laittautumattoman näköisenä liikenteessä etten kehtaa. Pelkään myös että pidetään ahdisteluna.
Ihan vakiona "eye fuckaan" hyvännäköisiä miehiä silleenkin, että he huomaavat sen :)
Ei sittenkään, luin huolimattomasti: mielestäni heitä on paljon. Joka päivä Stadin keskustassa näkee useamman.