Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pettäjä kiisttää suhteen viimeiseen asti?

Vierailija
18.02.2014 |

Otsikossahan se kysymys. Mies lähti, ero tuli. Kuitenkin vielä ovesta ulos poistuessaan oli sitä mieltä, että hän ei ole minua pettänyt eikä toista naista ole, vaan suhteen päättyminen on yksin ja ainoastaan minun syyni.

Perään en haikaile, parempi että jatkamme kumpikin tahoillamme. Ihmetystä vain herättää, miksi kieltää asia, joka kuitenkin tulee (ja kuten nyt on tullutkin) paljastumaan minulle enemmin tai myöhemmin.

Tai olettaisin, että ei viikko lähtönsä jälkeen kerro rakastuneensa toiseen naiseen, jollei ole sutinaa ollut jo ennen eroamme. Tai sitten kyseessä tosi salamarakastuminen.

Mutta miksi siis valehdella?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 15:58"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 15:41"]

syy kiteytyy yhteen sanaan ja se on HÄPEÄ

[/quote]

Niin, voihan se olla näinkin. No, sitten voin ajatella, että ehkä minä tästä kuitenkin vielä nousen voittajana ylös, vaikkei siltä nyt tunnukaan. Ei liene kovin hyvällä pohjalla uusi suhde, mikäli sen olemassaolo perustuu häpeälle.

ap.

[/quote]

Kyllä sä selviät, mutta älä nyt liikoja pohdi miestä ja sen uutta suhdetta...

Vierailija
22/25 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei pitäisi liikaa märehtiä, mutta on sen verran tuore juttu, että asia pyörii mielessä. Lasten asioiden sopimisen jälkeen uskon, etttä alkaa pikkuhiljaa helpottamaan.

Eikä se varsinaisesti ole tuo suhde, mikä on se suurin ärsytyksen aih (vaikka se ärsyttääkin), vaan nimenomaan tuon eksän käytös minua kohtaan. Enkä tarkoita pelkkää pettämistä, vaan tuota jatkuvaa syyttelyä, kuinka minä olen paska ja elämä kanssani on aivan paskaa jne. ja uskottelu, että se, että hän lähtee, on yksin minun syytäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 on oikeassa, älä pohdi sitä liikaa.

Mutta silti: salamarakastuminenkin on mahdollista. Oma nykyinen mieheni oli tosin ensimmäisessä liitossa niin ilmeisen väärinkohdeltu, moneen kertaan petetty ja onneton, ettei häntä ja sinun miestäsi voi verrata, jos itse olet ollut uskollinen ja "normaali" vaimo. Mutta niin kävi, että kun vaimo viimein jätti mieheni, hän löysi minut jo samana iltana ja rakastui salamannopeasti. Ex-vaimo oli tietenkin satavarma, että olimme seurustelleet jo pitkään, mutta näin ei ollut. Asuimme 250 kilometrin päässä toisistamme emmekä olleet kertaakaan tavanneet ennen sitä iltaa. Liittomme on kestänyt nyt jo lähes 20 vuotta.

Vierailija
24/25 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 16:06"]

Eikä se varsinaisesti ole tuo suhde, mikä on se suurin ärsytyksen aih (vaikka se ärsyttääkin), vaan nimenomaan tuon eksän käytös minua kohtaan. Enkä tarkoita pelkkää pettämistä, vaan tuota jatkuvaa syyttelyä, kuinka minä olen paska ja elämä kanssani on aivan paskaa jne. ja uskottelu, että se, että hän lähtee, on yksin minun syytäni.

[/quote]

Tämähän on miehen puolelta ihan loogista käyttäytymistä. Jos mies on sinua pettänyt, niin eihän se ole millään tavalla kunnioittavaa käytöstä sinua kohtaan. Miksi mies sitten muillakaan osa-alueilla käyttäytyisi sinua kohtaan kunnioittavasti. Älä odota moraalittomalta pettäjältä muuta kuin yhtä moraalitonta käytöstä muissakin asioissa.

Vierailija
25/25 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti näitä samanlaisia tapauksia on paljon. Ja tuntuu tosiaankin siltä, että jos Se jättäjä pettäjä on mies, niin hän valehtelee ettei mitään suhdetta ole ollutkaan. Oma exäni ilmoitti eron syyksi "että kun vaan tuntuu siltä" ja pyysi että eroamme ystävinä. Muutti heti uuden naisen ja tämän ottolapsen luo. Totuus tuli ilmi muutaman kuukauden kuluttua ja voin sanoa että tunsin itseni tyhmäksi kun olin oikeasti luullut ettei eroon liittynyt kolmatta osapuolta. Olen tyytyväinen että itse osasin olla rehellinen ja saattaa edellisen liiton loppuun ennen uusia suhteita. Hävettäisi tietoisesti olla tuollainen kolmas pyörä,huo**a.