Mikä olisi PIENI 7-hlö auto. Takapenkit saa olla ”pikkurutkut”.
Mahtaako löytyäkään tällaista... eli tilapäisesti pitäisi olla ne kaksi lisäistuinta (koska niitä ei käytetä koko ajan niin ei tarvitse olla ”hyvät” penkit) ja ulkomitat olisi PIENET tai ainakin mahdollisimman pienet. Joku 10-12ke budjetti eli käytetty pitäisi olla. Ja jos vain mahdollista niin bensakone.
Kommentit (47)
Onko Chrysler Voyager (ei Grand) tai Ford Galaxy liian isoja?
Kurkkasin nää kuvahaulla läpi. Noin kuvan perusteella zafira näyttää pienimmältä. Mutta entäpä vanha sanonta (Olen Paska En Liiku)? Uskaltaako ooppelia ostaa? :) ap
Vierailija kirjoitti:
WV Touran
Tätä on kehuttu. Pieni mutta tilava.
Vierailija kirjoitti:
Onko Chrysler Voyager (ei Grand) tai Ford Galaxy liian isoja?
Kyllä on, tavan voyagerkin on möhköfantti :) ap
Pitääpä tutkia touraniakin. Mulla oli siitä ehkä väärä mielikuva että olisi jotenkin iso. Ap
Renault kangoo 7 seater on pieni.
Kia Carens keskikokoinen.
Touran laatikko.
Vierailija kirjoitti:
Touran laatikko.
Kangoon ajo-ominaisuudet ovat karmivat.
Toyota Prius+. Karkaa kyllä budjetista käytetytkin.
Tässä hyvä esimerkki:
Vierailija kirjoitti:
Kurkkasin nää kuvahaulla läpi. Noin kuvan perusteella zafira näyttää pienimmältä. Mutta entäpä vanha sanonta (Olen Paska En Liiku)? Uskaltaako ooppelia ostaa? :) ap
Itsellä on ollut zafira ja se on ollut yllättävän hyvä. Kyllä somput tietää mikä on hyvä ja halpa.
Vierailija kirjoitti:
Toyota Prius+. Karkaa kyllä budjetista käytetytkin.[/quot
Eipä muuten karkaakaan. Nettiautosta löytyy yksi yksilö hintaan 12 970 euroa. Sitä voi kokeilla tinkiä 12 000 euroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on ollut zafira ja se on ollut yllättävän hyvä. Kyllä somput tietää mikä on hyvä ja halpa.
Onko tää somppujen kulttuurimenopeli? No ei haittaa, en ole ennakkoluuloinen ;) Ap
Vierailija kirjoitti:
Pitääpä tutkia touraniakin. Mulla oli siitä ehkä väärä mielikuva että olisi jotenkin iso. Ap
Joo, kannattaa todellakin tutkia, herkkiä hajoamaan ja kalliita korjata
T nim. ex tsi/dsg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Touran laatikko.
Kangoon ajo-ominaisuudet ovat karmivat.
Pieni 7 hengen auto oli hakusessa, joten jostain täytyy tinkiä?
WV Touran