Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin valokuvia miehestä jolle menetin neitsyyteni

Vierailija
03.11.2020 |

Löysin muutaman valokuvan miehestä, jolle 18-vuotiaana menetin neitsyyteni. Yhdessä kuvassa istumme yhdessä sohvalla. En voi käsittää, mitä silloisen minäni pään sisällä oikein liikkui. Mieleni ei liene ollut tuolloin ihan tasapainossa, tai sitten se oli sitä nuoruuden kokeilunhalua.

Taidan hävittää ne kuvat, oksettava tyyppi kerta kaikkiaan. Miksei ihminen nuorena ymmärrä ja osaa ajatella järkevästi ja tajua, että aikuisempana tulet katumaan tätä ja ihmettelemään?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen/vertailukohtien puute :)

Vierailija
2/29 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. Ihan menee inhon väristyksiä kun mietin ekaa poikaystävääni. Onneksi siitä on viisastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis

Vierailija
4/29 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä, että kenelle sen neitsyyden loppujen lopuksi menettää? Teistäkin moni tulee jakamaan torttuaan monelle eri jätkälle ennen lopullista vakiintumista ja sekaan tulee mahtumaan niin hyviä kuin huonojakin kokemuksia. Se eka kerta on vain yksi noiden kaikkien joukossa. Ihmeellistä painoarvoa annetaan tuollaiselle asialle, joka ei tulevia kertoja kuitenkaan tule sitten millään tavoin määrittämään. Minulle miehenä eka kerrassa nyt oli tärkeintä että saa tussua.

Vierailija
5/29 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kuvia existä. Menetin niille mielenterveyteni.

Vierailija
6/29 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap nyt varsinaisesti katuu? Ihminen kasvaa ja kehittyy ja kaikki ihmissuhteet eivät mene nappiin, mutta miksi nyt yllättäen valokuvan löytymisen jälkeen alkoi kaduttaa?

Vierailija
7/29 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kuvia existä. Menetin niille mielenterveyteni.

Et menettänyt. Olit epävakaa jo valmiiksi ja nyt syyttelet muita. 

Vierailija
8/29 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla niitä hänen kuviaan on kirjahyllyssä. Olisimme varmaan yhdessä vieläkin, jos hän ei olisi menehtynyt. No, nyt uusi aviomies ja perhe hänen kanssaan. Onnellinen näinkin.

Vierailija
9/29 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on väliä, että kenelle sen neitsyyden loppujen lopuksi menettää? Teistäkin moni tulee jakamaan torttuaan monelle eri jätkälle ennen lopullista vakiintumista ja sekaan tulee mahtumaan niin hyviä kuin huonojakin kokemuksia. Se eka kerta on vain yksi noiden kaikkien joukossa. Ihmeellistä painoarvoa annetaan tuollaiselle asialle, joka ei tulevia kertoja kuitenkaan tule sitten millään tavoin määrittämään. Minulle miehenä eka kerrassa nyt oli tärkeintä että saa tussua.

Muuten samaa mieltä, mutta tartun ilmaisuun "jakaa torttua". Aika patriarkaalista, itse ainakin otan tilanteessa aktiivisesti munaa sisään, enkä ole mikään objekti.

Mutta aiheeseen, itse onneksi koin ekakertani ihan kivan pojan kanssa. Silloin oli suuret tunteet, nyt 20v myöhemmin hyviä kavereita.

Vierailija
10/29 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap nyt varsinaisesti katuu? Ihminen kasvaa ja kehittyy ja kaikki ihmissuhteet eivät mene nappiin, mutta miksi nyt yllättäen valokuvan löytymisen jälkeen alkoi kaduttaa?

Onhan se aikaisemminkin kaduttanut, mutta nyt kun näin sen kuvan, millainen se silloin oli, ja muutaman muun tyypin niissä kuvissa ja taustat, niin muistui mieleen se ajanjakso elämässäni elävämmin. 

Ap

Vierailija
11/29 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä on tehnyt nuoruudessaan vaikka mitä. Menneitä ei voi muuttaa, joten turha miettiä ja surra sitä mille ei voi enää mitään. Katse kohti tulevaisuutta, sille voit tehdä jotain. Ja virheitä sitä tullaan tekemään vielä vanhempanakin, monta kertaa.

Vierailija
12/29 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin katselen omani aina välillä ja onhan hän ihan älyttömän komea, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Mutta samalla tunnen inhoa kun muistan miten hän minua kohteli.

Onneksi on menneisyydessä.

Vierailija
13/29 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten samaa mieltä, mutta tartun ilmaisuun "jakaa torttua". Aika patriarkaalista, itse ainakin otan tilanteessa aktiivisesti munaa sisään, enkä ole mikään objekti.

Mutta aiheeseen, itse onneksi koin ekakertani ihan kivan pojan kanssa. Silloin oli suuret tunteet, nyt 20v myöhemmin hyviä kavereita.

Palstalla on hyvin yleinen käsitys, että (huono) nainen antaa ja mies saa. Nainen jakaa, on kyläpyörä, mitä milloinkin. Kunnon nainen odottaa seksin kanssa, ja saa miehen kunnioituksen. Ja ihan naisilla tälläisiä käsityksiä.

Vierailija
14/29 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kuvia. Mutta en heittäisi pois, tahdon säilyttää, kuten kaikki muutkin menneisyyteni kuvat. Ikävätkin.

Vierailija
15/29 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskisi neitsyyteni vieneeseen pisimälläkään tikulla enää nykyään. Mutta aikoinaan koskin ja oikein antaumuksella koskinkin, ilman mitään tikkuja. Mikäs siinä, ei kaduta.

Vierailija
16/29 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että meidän ajatusmaailmat on niin erilaiset että ehkä mun on turha alkaa edes selittämään. Mutta sanotaan nyt näin että kyllä sillä on väliä, paljonkin.

Vierailija
17/29 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aikaisemminkin kaduttanut, mutta nyt kun näin sen kuvan, millainen se silloin oli, ja muutaman muun tyypin niissä kuvissa ja taustat, niin muistui mieleen se ajanjakso elämässäni elävämmin. 

Ap

Et edellenkään vastannut mitä kadut. Sinulla oli huono jakso elämässä, eikä siis liity vain neitsyyden menettämiseen?

Nuorena tulee tehtyä kaikkea, mutta toisaalta ihminen elää niistä mahdollisuuksista, mitä elämä tarjoaa. 

Vierailija
18/29 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetteko todellakin 'menettäneenne' neitsyytenne? Siis lähestulkoot varastettiin teiltä? Ymmärtäisin termit neitsyys menee, lähtee, lakkaa, loppuu, tms. mutta en menettämistä.

Vierailija
19/29 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi se määrittää vaikka koko suhtautumisen seksiin.

Vierailija
20/29 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koetteko todellakin 'menettäneenne' neitsyytenne? Siis lähestulkoot varastettiin teiltä? Ymmärtäisin termit neitsyys menee, lähtee, lakkaa, loppuu, tms. mutta en menettämistä.

Tuo "menettäminen" taitaa olla lähinnä vakiintunut tapa ilmaista asia. Ehkä ei ihan paras sanavalinta mutta ei sitä tarvitse tulkita kirjaimellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan