Olen nelikymppinen keskituloinen (40 000€/v) nainen. KOLME entistä luokkakaveria tienaa jo yli 100 000 euroa.
Ja muut enemmän kuin minä, ainakin sillä perusteella, mitä työtä tekevät (lääkäreitä, toimitusjohtajia jne.).
Kommentit (9)
Eipä tuossa sinänsä, yli puolet omasta pienryhmästäni kauppakorkeasta tienaa reilusti enemmän kuin minä, se on vaan kiinni itsestä ja siitä mitä päätyy tekemään sekä hieman tuuristakin.
Lääkäreillä on lupa painaa rahaa. Oman maakunnan isotuloisten listoilla oli yritysjohtajien lisäksi monta lääkäriä. Varsinkin yksityisellä puolella voi tuohta repiä helposti, kun vakavat sairastapaukset menevät aina julkiselle ja rahattomat myös.
Sinulla on sItten aamu mennyt verotietoja selaillessa. Muut ovat tehneet töitä.
No mitäpä sitten? Oletko kateellinen?
Josset ole tyytyväinen omaan tilanteeseesi, tee asialle jotain. Jos olet tyytyväinen, lakkaa vertaamasta itseäsi muihin ja elä iloisena omaa elämääsi.
Nämä ovat niitä alle 10 %:n ihmisiä, joihin kaikkien kyvyt eivät koskaan riitä. Turha heitä kadehtimaan.
ja luokkakaverien tienestit liikuttavat sun elämääsi miten?
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelivat koulussa ja lähtivät opisekelemaan rahakkaampia aloja kuin sinä?
Olen esimerkki sellaisesta jota koulu ei kiinnostanut, enemmän kiinnosti lintsaaminen. Ammattikoululin jäi kesken ja menin töihin. Jossain vaiheessa kuitenkin aloitin iltalukion ja siitä yliopistoon. Nyt olen yli 100 000 tienasvien listalla. Ikää nyt 33 v. Eli tsemppiä vaan!
Kuuntelivat koulussa ja lähtivät opisekelemaan rahakkaampia aloja kuin sinä?