Miehen asenne Ärsyttää suunnattomasti.
Olemme saamassa ensimmäisen lapsen ja mieheni ei suostu edelleenkään hankkimaan autoa kuulemma turha kuluerä vaikka varaa ylläpitoon kyllä olisi. Ahdistaa ja vituttaa
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 11:56"]
[/quote]
ahne sika on syy lastemme saastuneeseen tulevaisuuteen.
[/quote]
Voi vitun kiesus. Hänkö on syypää? Niitä autoja on myös vähäpäästöisiä, feminazi.
[/quote]
Opettele ensin lukemaan ja sitten lainaamaan. "Kaltaisesi ahne sika..."
Ja vähäpäästöinenkin auto valmistuksineen jne on kyllä aika turha saasteläjä kun julkisia tulee ja menee. Miksi pitää vääntää rautalangasta.
[/quote]
Kuules nyt, kyllä ne julkisetkin tehdään jossain.
Ap ei halua pelkästään autoa. Hän haluaa myös kuljettajan.
Aja ajokortti ja osta itse auto. Ei se mikään miehen velvollisuus ole!
Jos on helsinkiläismiehenä koko elämänsä tottunut olemaan autotta, niin kyllähän sitä tuollainen naisen asenne alkaisi pikemminkin ärsyttämään kovasti, että rouvalle pitäisi nyt söfööriksi ryhtyä.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 12:03"]
Ap, hommaa sinä se auto perheeseenne!?!
Ei se ole miesten hommaa, vaan voit käydä ja ostaa itse sen auton.
Mutta se mitä mä en ymmärrä, että viitsii ärsyyntyä ja vittuuntua asiasta, joka ei ole edes mikään iso/tärkeä... ainakaan vielä. Ehtii sen auton myöhemminkin ostaa, jos oikeasti tulee tarve.
[/quote]
OT en ole ärsyyntyjä -tyyppiä, mutta juuri huomasin, että tällaiset marisija ihmiset kyllä ärsyttää mua vähän, mutta varmaan heidän puolisoitaan vieläkin enemmän :)
Auto on senverran iso menoerä että harva pystyy äitiyslomalla ostamaan yksinään... kyllä nää asiat on ihan hyvä sopia perheen kesken. Pistä ap sitten miehesi kärräämään vaipat ja muut ostokset julkisilla ja kun lapsi menee tarhaan niin katso että mies hoitaa sen homman ..
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 12:17"]
Kuules nyt, kyllä ne julkisetkin tehdään jossain.
[/quote]
Käyttösuhde eriää, Sherlock.
Ap ei välttämättä autottomana/kortittomana ihmisenä ymmärrä siihen kuluvaa rahan määrää? Auton hinnan päälle on renkaat, huollot, bensat,autopaikka, pysäköinti (keskustassa) verot jne. Jonkun täytyy myös olla valmis huoltamaan/ korjaamaan autoa, mikä taas vaatii välineitä työvoimaa ja tilat. Tämä kaikki toki hoituu vaikka ihan merkkihuollossa, mutta silloin siitä täytyy pystyä maksamaan huomattavasti enemmän kuin itse tehdessä.
Onko ap:n tarkoitus hommata oma kortti auton hankinnan myötä? Myös autokoulu maksaa, eikä olisi kohtuullista olettaa miehen toimivan jatkuvasti perheen kuskinakaan. Kokonaisuutena kyseessä on siis iso menoerä, jota ap ei ihan osaa hahmottaa?
Me asumme helsigissä , lapsia on 3 ja autoa ei ole koskaan ollut. asumme alueela, jossa on hyvät yhteydet ja lasten päiväkoti on ratikkamatkan takana. Ymmärrän hyvin miestäsi, en minäkään hommaisi autoa jollen koe sitä tarvitsevani.
Minulla on kyllä ajokortti ja kesäisin vuoktaamme yleensä viikoksi auton kun käymme isovanhempien mökillä. Muuhun ei autoa ole tarvinnut.
AP:han ei tee autolla sinänsä mitään. Sitten se mankuminen vasta alkaisikin: mennään sinne, mennään tänne, käy autolla kaupassa, vie mut tonne, hae mut sieltä...
Mies kaukaa viisaana tiedostaa tuon eikä halua autoa. AP, ajaele taksilla tai hanki kortti ja sitten auto. Siinä vaiheessa mieskin ehkä olisi halukas hankkimaan YHTEISEN auton.
Itse kortillisena en osaa ajatella olevani toisten kyytien armoilla. Liikkuminen lapsen kanssa on kyllä hankalampaa, mutta ei pelkästään toisen vanhemman vastuulla. Pääkaupunkiseudulla on kaiken lisäksi hyvät kulkuyhteydet. http://tinyurl.com/leimaaa
Kuka jaksaa mennä jollain julkisilla jotka on täynnä avohoitopotilaita.... yksityisautoilu ♡♡♡
Kuka jaksaa mennä jollain julkisilla jotka on täynnä avohoitopotilaita.... yksityisautoilu ♡♡♡
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 11:06"]Olemme saamassa ensimmäisen lapsen ja mieheni ei suostu edelleenkään hankkimaan autoa kuulemma turha kuluerä vaikka varaa ylläpitoon kyllä olisi. Ahdistaa ja vituttaa
[/quote]
Minuakin ahdistaisi ja vituttaisi, jos minun vaimoni olisi tuollainen valittava vittupää.
Ap, hommaa sinä se auto perheeseenne!?!
Ei se ole miesten hommaa, vaan voit käydä ja ostaa itse sen auton.
Mutta se mitä mä en ymmärrä, että viitsii ärsyyntyä ja vittuuntua asiasta, joka ei ole edes mikään iso/tärkeä... ainakaan vielä. Ehtii sen auton myöhemminkin ostaa, jos oikeasti tulee tarve.