Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa kun miehellä taas ensi viikolla kurssimatka.

Vierailija
18.02.2014 |

Ja mä jään taas kaksin lapsen kanssa. Pelottaa jos lapsi sairastuu tms kun autoakaan ei ole käytössä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhotu, kyllä sinä pärjäät. Jos lapsi sairastuu vakavasti, niin tilaa ambulanssi. Miten voi olla noin miehestä riippuvainen?

Vierailija
2/36 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 10:36"]

Rauhotu, kyllä sinä pärjäät. Jos lapsi sairastuu vakavasti, niin tilaa ambulanssi. Miten voi olla noin miehestä riippuvainen?

[/quote]

Joo no meillä mies parempi lastenhoitaja kuin minä, inhoan näitä viikkoja kun joudun yksin olemaan lapsen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko jossain syrjäseudulla kun olet riippuvainen autosta?

Kutsu ystäviä kylään. Jos lapsi sairastuu niin että tarvitset lääkärin apua, tilaa taksi ja lähde lääkäriin. 

Vierailija
4/36 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä asua jossain syrjäseudulla jos ei ole autoa edes varaa pitää? Tuntuu että tämä palsta on täynnä näitä miehestään riippuvaisia naisia...ei ole autoa. .ei ajokorttia jne

Vierailija
5/36 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näähän asuu aina jossain korvessa, johon ei bussitkaan kulje kuin kerran kuussa ja silloinkin joskus klo 4:30.

Vierailija
6/36 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin jännitän kun mies on työmatkalla. Hän on meillä ollut yleensä päävastuussa lapsesta ja pyörittää arkea minua paremmin. Jokaisessa perheessä on omat kuvionsa. Joudun myös tekemään lyhyempää työpäivää, joka sitten näkyy töiden kasautumisena seuraavalla viikolla. Meistä yleensä minulla on työmatkoja, mutta miehelläkin muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
7/36 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu..aika syrjässä saa asua jos ei taksitkaan kulje.

Vierailija
8/36 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu..aika syrjässä saa asua jos ei taksitkaan kulje.

Vierailija
9/36 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu syrjäseudulla,sairauteni vaan estää autolla ajamisen. Ja olisi kiva kun olisi joku joka kutsua kylään mutta kun ei ole.

Vierailija
10/36 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 11:03"]

Kyllä minäkin jännitän kun mies on työmatkalla. Hän on meillä ollut yleensä päävastuussa lapsesta ja pyörittää arkea minua paremmin. Jokaisessa perheessä on omat kuvionsa. Joudun myös tekemään lyhyempää työpäivää, joka sitten näkyy töiden kasautumisena seuraavalla viikolla. Meistä yleensä minulla on työmatkoja, mutta miehelläkin muutaman kerran vuodessa.

[/quote]

Joo meillä mies ehdottomasti parempi hoitamaan vaikka sairasta lasta kuin minä. Meillä mies tehnyt näitä reissuja kohta 4v niitä siis 2- 3kertaa vuodessa viikon reissu ja kyllä mä niitä aina jännitän.

Vierailija
11/36 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten vaan ahdistus täysiä päälle, ehdit tokeentua ennen miehen reissua!!!

Vierailija
12/36 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se adoptioon annettu lapsi ole jo 18? Jos hänellä on kortti niin hänhän voisi käydä teillä kylässä välillä.

Vierailija
13/36 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 11:04"]

En asu syrjäseudulla,sairauteni vaan estää autolla ajamisen. Ja olisi kiva kun olisi joku joka kutsua kylään mutta kun ei ole.

[/quote]

Varmaan tiesit että on muitakin vaihtoehtoja kuin oman auton käyttö.

Vierailija
14/36 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä ettei ap:n osaksi ole sattunut totaaliyksinhuoltajuutta kuten itselläni, voisi olla hänelle melkoisen ahdistavaa jos jo viikko ilman miestä tekee tiukkaa...

Vierailija
15/36 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 11:04"]

[/quote]

Varmaan tiesit että on muitakin vaihtoehtoja kuin oman auton käyttö.

[/quote]

Tottakai on taksi ei ole siitä kyse.

Vierailija
16/36 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä pärjäisit jos miehesi joutuisi sairaalaan vaikka kuukaudeksi tai jättäisi sut ja lapsen?

Vierailija
17/36 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 11:17"]

Miten sä pärjäisit jos miehesi joutuisi sairaalaan vaikka kuukaudeksi tai jättäisi sut ja lapsen?

[/quote]

Pärjäisin tietenkin jos joutuisi sairaalaan mutta sen tiedän ettei mies jättäisi ainakaan lastaan vaikka minut jättäisikin.

Vierailija
18/36 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 11:17"]

[/quote]

Pärjäisin tietenkin jos joutuisi sairaalaan mutta sen tiedän ettei mies jättäisi ainakaan lastaan vaikka minut jättäisikin.

[/quote] No miten muka silloin pärjäisit mutta nyt en muka millään?

Arvasin muuten että vastaisit juuri noin ettei jättäisi lastaan...Kokemuksesta tiedän nyt että vain itseensä voi luottaa.....

Vierailija
19/36 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 11:17"]

[/quote]

Arvasin muuten että vastaisit juuri noin ettei jättäisi lastaan...Kokemuksesta tiedän nyt että vain itseensä voi luottaa.....

[/quote]

No pärjäisinpähän vaan. Olenhan mä 4v pärjännyt kun hän on joka vuosi käynyt 2-3 kertaa vuodessa viikon kurssimatkoilla.

Vierailija
20/36 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 11:25"]

[/quote]

[/quote]

No pärjäisinpähän vaan. Olenhan mä 4v pärjännyt kun hän on joka vuosi käynyt 2-3 kertaa vuodessa viikon kurssimatkoilla.

[/quote] No miksi sitten teit tämän aloituksen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän