Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako helsingissä kotipalvelun avuksi jos

Vierailija
18.02.2014 |

Tarvitsee päiväksi apua sairaan lapsen hoidossa? Mulla alkais näyttöviikko huomenna (aloitus siirtynyt jo 2pvää lasten sairastelujen takia) ja tänään taas jouduin hakea sairaan lapsen hoidosta pois. Yh siis olen ja ei ole ketään joka voisi lapsen kanssa olla. Jään tietenkin itse hoitamaan jos ei muuta järjesty.Lannistun kun ei edes opiskelut onnistu lasten jatkuvien sairastelujen takia :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä upeasti asiat järjestetty, jos saa. En ole moisesta kuullut.

Vierailija
2/8 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuullut että saisi. Siitä toki pari vuotta aikaa,joten en tiedä miten tänä päivänä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sitten sai. Muuten et saa kunnalliselta puolelta jos muuten sun tilanne on normaali (lapsi ja sinä perusterveet ja vammattomat jne). Itse maksaen, tai jos työpaikka on tehnyt yksityisen puolen kanssa sopimuksen, se onnistuu.

Ei tahdo riittää tunteja lastensuojeluperheillekään.

Vierailija
4/8 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä tunteja ja työntekijöitä vammaisperheillekään. Vaikka meillä on 2 vaikeavammaista lasta ja sairastuisin itse vakavasti, hoitoapua ei luvata kuin aikaisintaan 48 tunnin kuluttua. Sekin saattaa olla laitoksessa aluksi; aikuisten kehityvammaisten hoitokodissa tai vastaavassa. Perheeseen hoitoavun saaminen on ihan melkein mahdotonta. Pelkään todella niinkin arkista asiaa kuin liukastumista ja jalan katkeamista. Influenssassa ja 40 asteen kuumeessa saisi luultavasti selvitä omin voimin. Olisin todella pahassa pulassa.

Vierailija
5/8 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanut lastenhoito-apua kotipalvelusta mm. hammaslääkäri käyntiäni varten. Emmekä ole lastensuojelun "asiakkaita".

Olisko jotenkin tilanne kohtaista?

Vierailija
6/8 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/8 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut puoleksi päiväksi kotiavun kun lapset tulivat kipeiksi ja meidän molempien vanhempien oli mentävä töihin, minä vaan tekemään täskeimmät ja sitten kotiin.

Itä-Helsingissä tämä onnistui ihan viime vuonna...

Vierailija
8/8 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme