Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävälläni onkin vaimo!

Vierailija
18.02.2014 |

En tiedä miten päin tässä olisin, en saanut kunnolla edes nukuttua.

Olen seurustellut noin vuoden erään miehen kanssa ja elätellyt tulevaisuudentoiveita vaikka mistä. Nyt eilen kuitenkin selvisi että hänellä onkin vaimo kotona ja 1 pieni lapsi! Miten ihmeessä en arvannut tätä hänen käytöksestään?! Aina oltiin minun luona, mentiin lähinnä hänen aikataulujensa mukaan. Kaikkeen sitä rakastuneena uskookin.

Ukolle olisi oikein jos myös vaimonsa lähtisi, mutta en tiedä pitäisikö minun edes etsiä vaimon yhteystietoja jostain. Toki tiedän missä he asuvat, olen jotain kirjettä vaimon nimellä ajatellut. En kuitenkaan halua rikkoa perhettä. Olin tietämättäni sellainen jota halveksun (toinen nainen perheenisällä). Tunnen itseni likaiseksi ja pahaksi ihmiseksi. :(

Apua, mitä ihmettä teen?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon näkökulmasta: todellakin toivoisin, että "toinen nainen" kertoisi. Olisin kiitollinen. Mies tuskin tuohon lopettaa sivusuhteitaan...

Vierailija
22/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot vaimolle.

Itse hoidin sen suunnilleen näin:

Hei, onko Maija Meikäläinen puhelimessa? Mikko Meikäläisen vaimo? Olen Elli Esimerkki, etkä tunne minua. Tää on nyt vähän vaikea asia. Olen tapaillut Mikkoa nyt vuoden ajan, ja pari päivää sitten minulle selvisi että tämä Mikko on kuin onkin naimisissa, ja käsittääkseni teillä on lapsikin.

Olen todella pahoillani. (Tässä vaiheessa vaimo itku). Totesin että jos haluat jutella, kysyä jotain, tässä on numeroni. Ja selvyydeksi, en aio olla miehen kanssa missään tekemisissä.

Vaimo soittikin muutaman kerran, rmei ollut vihainen minulle. Erosivat lopulta, ja eiköhän ukko alkanut soitella minulle. Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot vaimolle.

Itse hoidin sen suunnilleen näin:

Hei, onko Maija Meikäläinen puhelimessa? Mikko Meikäläisen vaimo? Olen Elli Esimerkki, etkä tunne minua. Tää on nyt vähän vaikea asia. Olen tapaillut Mikkoa nyt vuoden ajan, ja pari päivää sitten minulle selvisi että tämä Mikko on kuin onkin naimisissa, ja käsittääkseni teillä on lapsikin.

Olen todella pahoillani. (Tässä vaiheessa vaimo itku). Totesin että jos haluat jutella, kysyä jotain, tässä on numeroni. Ja selvyydeksi, en aio olla miehen kanssa missään tekemisissä.

Vaimo soittikin muutaman kerran, rmei ollut vihainen minulle. Erosivat lopulta, ja eiköhän ukko alkanut soitella minulle. Ei kiitos.

Vierailija
24/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en löydä kunnon miestä :( liikaa tietämättäni törmännyt varattuihin.. Pelkkiä valheita! Uskaltaako tässä enää sitoutua kehenkään

Vierailija
25/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pane suhde poikki. Sano miehelle, että et halua seurustella varatun miehen kanssa. Jos mies haluaa jatkaa suhdettanne ja selittelee, että eroaa kyllä tai eroaa kun lapsi on riittävän iso jne jne jne puppua, älä usko. Hän olisi eronnut jo jos aikoisi erota.

2. Kerro vaimolle vain jos olet valmis kestämään kertomisen seuraukset. Kertomalla tuotat hänelle todennäköisesti valtavasti mielipahaa ja olet silloin vastuussa siitä. Sinun on oltava valmis kestämään hänen syytöksiään, valmis lohduttamaan häntä, ties mitä. Se ei ole mikään ilmoitusasia, joka kuitataan ja sitten jatketaan matkaa. Kertominen on miehen asia. 

3. Jos haluat kostaa miehelle (typerää sinänsä), valitse joku muu keino kuin vaimolle kertominen. Vaimo ei ole koston välikappale, eikä hän ole tehnyt sinulle mitään pahaa. 

Vierailija
26/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiik! kerro lisää, ap!

Vierailija
27/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin tuo vaimo, haluaisin ehdottomasti tietää mieheni pettämisestä. Kerro siis vaimolle, ja jätä mies sen enempää asioita hänelle selittelemättä. Ei ole ansainnut mitään selitystä sinulta. Nenä pystyyn ja kohti uutta parempaa elämää, sinä.

Vierailija
28/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustavista kommenteista. Tosiaan aiemmin en päässyt näitä lukemaan kun olin töissä, pahoittelut siitä.

Miehen kanssa en tule enää olemaan missään tekemisissä, ei tarvitse erikseen häntä jättää tai mitään selitellä. Hän tietää kyllä ettei mulle tarvitse enää soitella.

Se tuli esille niin että mies haki minut töistä tarkotuksena tietenkin tulla tänne mun luokse  viettämään iltaa. Huomasin siinä vaihdekepin edessä olevassa lokerossa sormuksen ja kysyin sitten ihan uteliaisuuttani että mikä se on (miehellä ei ole paljon koruja näkynyt). Mies hätääntyi kovin ja alkoi selittää ettei minun pitänyt sitä vielä nähdä. Kaivelun jälkeen sanoi että oli kuulemma aikeissa kosia ja "pilasin yllätyksen". Se oli miesten sormus, joka tuntui kyllä oudolta ja kun pyörittelin sitä niin siellähän luki kaiverrettuna hänen ja vaimonsa etunimi sekä hääpäivä vuodelle 2009. Ei miehen pokka enää riittänyt onneksi ja kertoi sitten itse.

Nyt kun jälkeenpäin mietin niin kyllähän tästä oli merkkejä ilmassa, mutta olin niin naiivi ja ehkä liian rakastunut huomatakseni niitä. Kännykällä oli aina vaikea saada yhteyttä, varsinkaan soittamalla. Tekstari kävi kyllä. Hänen työaikaan puhuttiin kyllä puhelimessa muttei yleensä iltaisin. Minulla on usein iltatöitä, joten en ajatellut sen olevan niin ihmeellistä että ei jutella kun olen itse töissä. Kun me tavattiin niin ei hänellä koskaan soinut puhelin enkä sitä nähnyt hänen käsissäänkään. Varmaan oli äänettömällä takin taskussa tai jotain.

Kyllä minä ehkä sitten vaimolle kerron. Onko soittamalla, tekstiviestillä, käymällä ovella vai sitten jotenkin muuten paras vaihtoehto? Ovella käyminen vois olla vähän liikaa meille kummallekin.

Että osaa ihminen olla tyhmä.

Vierailija
29/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittamalla saat viestin nopeimmin perille ja vaimolla ja sinulla on mahdollisuus keskusteluun. Tietenkin saatat puhelulla saada vaimon tunnereaktiot suoraan korvillesi, pahimmillaan huudot. Tekstari/kirje antaa pientä etäisyyttä teidän välillenne, mutta keskustelu ja asioiden tarkennus on siten työläämpää. Mies saattaa myös onnistua vääntämään kaiken päälaelleen, jos et itse ensimmäisenä soita vaimolle.

Vierailija
30/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita tai laita viestiä tuntemattomasta numerosta. Ei kannata antaa omia henkilötietoja, jos muija onkin päällekäyvä psykopaatti.

Vierailija
31/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soittaisin vaimolle. Ovelle ei kannata mennä pimputtelemaan, kun et tiedä onko ketä kotona.

Vierailija
32/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ***** mikä paskaukko!!! Tee palvelus vaimolle ja käräytä mies! Hitto, mikä apina! Vielä yritti kosimisjutulla kusettaa! Voiko tää olla totta, ap, provo? Kuulostaa niiiin paksulta!

jos olis mun mies niin haluaisin ihan ehdottomasti tietää!

Vierailija
33/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerrt vaimolle, et todella ole syyllinen heidän perheessä tapahtuviin mahd. seurauksiin: niistä on vastuussa mies, joka on valehdellut kahteen suuntaan! Älä ota kantaaksesi miehen syyllisyyttä!!!

Ymmärrän jollet halua kertoa ja väsyttää itseäsi sellaisella ja velvollisuutta kertomiseen sinulla ei ole. Mutta, vaimolle se olisi kyllä suuri palvelus, että hän saisi tietää millaisen ihmisen kanssa on naimisissa...

mutta ne kertomisen seuraukset ovat vain ja ainoastaan valehtelija-miehen syytä. Vaimolle ei tule paha mieli sinun takia eikä sinulle vaimon takia...ne jotka näin väittää tässäkin ketjussa, ovat ihan häiriintyneitä.

Vaimolle kertominen ei tietenkään ole mikään kosto miehelle, vaan hyvinkin solidaarinen ele toista naista kohtaan, ettei tämän tarvitse elää valheellisessa elämässä...  jos haluaa kostaa miehelle, siinä on sitten toiset keinot (ja niitä varmaan keksitte itse...)

Vierailija
34/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerrt vaimolle, et todella ole syyllinen heidän perheessä tapahtuviin mahd. seurauksiin: niistä on vastuussa mies, joka on valehdellut kahteen suuntaan! Älä ota kantaaksesi miehen syyllisyyttä!!!

Ymmärrän jollet halua kertoa ja väsyttää itseäsi sellaisella ja velvollisuutta kertomiseen sinulla ei ole. Mutta, vaimolle se olisi kyllä suuri palvelus, että hän saisi tietää millaisen ihmisen kanssa on naimisissa...

mutta ne kertomisen seuraukset ovat vain ja ainoastaan valehtelija-miehen syytä. Vaimolle ei tule paha mieli sinun takia eikä sinulle vaimon takia...ne jotka näin väittää tässäkin ketjussa, ovat ihan häiriintyneitä.

Vaimolle kertominen ei tietenkään ole mikään kosto miehelle, vaan hyvinkin solidaarinen ele toista naista kohtaan, ettei tämän tarvitse elää valheellisessa elämässä...  jos haluaa kostaa miehelle, siinä on sitten toiset keinot (ja niitä varmaan keksitte itse...)

Vierailija
35/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ehdottomasti tietää jos olisin vaimo!

Kerro hänelle heti!!

Vierailija
36/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkitä jotenkin tämä ketju sen mulkun vaimolle >:( sähköpostitse?

Vierailija
37/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen sama aloitus on ollut täällä ennenkin. Edes sanamuotoja ei ole muutettu.

Vierailija
38/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 14:56"]

Täsmälleen sama aloitus on ollut täällä ennenkin. Edes sanamuotoja ei ole muutettu.

[/quote]

Mitä sitten? Varmaan ollut montakin kertaa. Itsellenikin käynyt noin, vasta myöh tajusin että merkkejä oli mutta mies oli niin hyvä valehtelemaan..ja rakastunut uskoo, ei sitä voi alkaa syytteleen heti varatuksi kun sinkkua esittää...onneksi sain selville ja todellakin koin velvollisuudeksi kertoa vaimolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän