Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävälläni onkin vaimo!

Vierailija
18.02.2014 |

En tiedä miten päin tässä olisin, en saanut kunnolla edes nukuttua.

Olen seurustellut noin vuoden erään miehen kanssa ja elätellyt tulevaisuudentoiveita vaikka mistä. Nyt eilen kuitenkin selvisi että hänellä onkin vaimo kotona ja 1 pieni lapsi! Miten ihmeessä en arvannut tätä hänen käytöksestään?! Aina oltiin minun luona, mentiin lähinnä hänen aikataulujensa mukaan. Kaikkeen sitä rakastuneena uskookin.

Ukolle olisi oikein jos myös vaimonsa lähtisi, mutta en tiedä pitäisikö minun edes etsiä vaimon yhteystietoja jostain. Toki tiedän missä he asuvat, olen jotain kirjettä vaimon nimellä ajatellut. En kuitenkaan halua rikkoa perhettä. Olin tietämättäni sellainen jota halveksun (toinen nainen perheenisällä). Tunnen itseni likaiseksi ja pahaksi ihmiseksi. :(

Apua, mitä ihmettä teen?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano poikaystävälle, että olet löytänyt toisen. Älä selittele tai kerro enempää, kiitä vain kivasta vuodesta ja toivota hyvää jatkoa. Mikään ei kiusaa miestä niin paljoa kuin epätietoisuus.

Vierailija
2/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä riko perhettä, siinä olet oikeassa. 

Tapahtunut oli omaa tyhmyyttäsi, valitettavasti. Jatka eteenpäin ja ole viisaampi jatkossa.

Mun tarina oli sellainen, että tapasin harrastuspiirissä miehen. Ei se koskaan vastannut puhelimeen, mutta sille tämä harrastus olikin rakkaampi kuin minulle, kaikki selittyi sillä. Että hän ei ota edes puhelinta mukaan, mutta soittaa sitten takaisin.

Välimatkaakin oli jonkin verran (20km) ja vaativa työ, että nähtiin juurikin hänen aikataulujensa mukaan ja koska hänellä oli auto ja minulla ei, niin oli vaan luontevaa että hän liikkui...

Niin ja se koira! Koiraa ei voinut jättää koskaan yöksi itsekseen, joten sain nukkua yöni yksin.

Sitten yhden kerran tein pidemmän pyöräilylenkin ja kävin katsomassa, missä mies asuu. Sillähän se selvisi. Ja jälkeenpäin kuulin, että olivat menneet samana kesänä naimisiin...

Tosin ennen joulua tuli viesti, että mitä kuuluu, hän olisi jälleen vapaa mies. Hyi yök sika stna. 

AP, tuosta pääsee yli, kunhan juoksee lujaa toiseen suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan tossa kohtaa jo kertoisin vaimolle.

Eihän siinä mitään perhettä riko. Paitsi enintään se mies.

Se on VUODEN pitänyt suhdetta yllä toiseen naiseen, eiköhän se ole sen perheen rikkonut jo vuosi sitten ja nyt vaimo ja lapsi elää rikotussa kuplassa.

Mä en ole mikään mustavalkoinen noissa pettämisjutuissa eli jos hairahtuu kerran, ei siitä aina tarvitse mun mielestä edes kertoa, jos oikeasti oppi läksynsä. Mutta vuosi.. Se on pitkä aika.

Vierailija
4/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itsesyytöksiä, sä et tiennyt. Kerrot vaan että tiedät vaimosta ja ettet olisi leikkiin ryhtynyt jos olisit tiennyt. Kerrot vielä miettiväsi miten toimit vaimon suhteen, pidät ukkoa jännityksessä...  Sitten hyvästi!

Vierailija
5/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja homma. Sä et ap ole kuitenkaan tehnyt mitään väärää. Miten asia tuli ilmi?

Vierailija
6/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimona haluaisin kyllä tietää jos mieheni pitäis kakkosnaista (tai -naisia) ja puhuis shittiä. Kannatan kertomista vaimolle mikäli mies todellakin valehdellut olevansa vapaa. 

Vierailija
7/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sait selville, että miehellä on vaimo ja pieni lapsi?

Vierailija
8/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin miehelle heippa! Ja en malttaisi olla sanomatta, että kai sä kerrot vaimollesi tästä ennen kuin minä ehdin kertoa. Vaikka en aikoisi ottaa vaimoon yhteyttä, en malttaisi olla sanomatta noin, saattaisi saada miehen housut tutisemaan.

Vierailija
9/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita poikaystävälle ja sen vaimolle että olet raskaana. Iloinen tuleva perhetapahtuma yhdistää teitä kaikkia.

Mutta oikeesti, jos teistä ei ole kolmen kimppaan niin kannattaa siirtyä eteenpäin ja hankkia mies vapailta markkinoilta.

Vierailija
10/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi raskausuutinen olis hyvä, sen vois tehdä niin, että ilmoittaa asian ja sitten joskus kuukauden päästä ilmoittaa, että tuli keskenmeno... :D

Onko ap vielä linjoilla? Kiinnostaisi kuulla, miten asia selvisi sinulle?

Vierailija
11/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todennäköisesti suuttuisin miehelle vaan aivan sairaasti. Sehän on valehdellut teille molemmille naisille. Mä en ehkä ottais vaimoon yhteyttä, se tuskin auttaa mitään. Jättäisin miehen ja tekisin selväks että hän on toiminut väärin perhettään ja sinua kohtaan. 

Vierailija
12/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vaimolla on oikeus tietää, että hän voi tehdä itse omat johtopäätöksensä suhteen jatkosta. Itse ainakin TODELLAKIN haluaisin tietää, jos oma mieheni vehkeilisi noin selkäni takana.

Vierailija
13/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen vehkeily on tuota tasoa minä haluaisin tietää.

Vierailija
14/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntö numero 1. Ei valehtelua eikä kostamista kenellekään, pelkkää rehellisyyttä.

Sääntö numero 2. Vaimon ansaitsee tietää totuus. Kerro hänelle asiallisesti kaikki ja kerro jokin todiste, jotta hänen on helppo uskoa eikä hän joudu elämään valehdeltiinko mulle vai ei -epätietoisuudessa.

Vierailija
15/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, huhuu! Sulle on kysymys!

Vierailija
16/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samalla lailla lähes. Ihastuin todella tulisesti vähän itseäni nuorempaan mieheen, tapailtiin ja viestiteltiin tiiviisti 3-4kk, sitten eräs päivä naisen vaisto sanoi et kaikki ei oo ihan miltä näyttää jo parin päivän ajan. Joten tein taustatyötä ja selvisi että miehellä oli on-off kihlattu ja lapsi! Suutuin ihan mielettömästi.. Yhtään ei huvita etsiä pitkään aikaan enää uutta miestä..

Vierailija
17/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu kitä kiehiä! Ehdottomasti kertot vaimolle. Mieshän kohtelee teitä kumpaakin kuin roskaa!

Vierailija
18/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sen perheensä on rikkonut! Itse haluaisin ehdottomasti tietää tuon vaimon asemassa ja hänellä on siihen oikeuskin! Kun kerrot vaimolle niin esitä jotkut todisteet myös tai anna mahdollisuus kysellä sulta tarkempia tietoja, pelkkä nimetön viesti ei välttämättä avaa asiaa tarpeeksi varsinkin jos mies kieltää koko jutun.

Hyvä vaimon kannalta, että totuus miehestä paljastuu vielä lapsen ollessa noin pieni, jolloin mahdollinen ero on lapsellekin vähän helpompi käsitellä.

Vierailija
19/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minunkin poikaystävälläni :)

Vaimo ja pieni lapsi ja paljon reissutyötä ;)

Vierailija
20/38 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö minunkin kertoa tuolle kihlatulleen mitä on minun kanssa säätänyt ja esittänyt sinkkua? -17

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi