Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä anteeksipyyntö

Vierailija
03.11.2020 |

Mikä anteeksipyyntö on semmoinen, et "olen pahoillani että susta tuntuu..." ei voi myöntää tehneensä väärin, toisesta vain nyt tuntuu. Ihan kuin vierittäisi syyn toisen niskoille, eikä aidosti olisi pahoillaan omasta puolestaan. Tekeekö narsisti näin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen hyvää tahtova ja sovitteleva anteeksipyyntö. Ei kenenkään tarvitse pyydellä anteeksi omaa mielipidettään - jos on esittänyt sen korrektisti ja nätisti.

En ole narsisti, mutta sanon noin, kun olen vaikka pyytänyt teiniä tekemään läksyt, ja tämä hermostuu liian monesta sanomisesta.

Vierailija
2/14 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin pyydän et anteeksi kun loukkasin tai tein väärin. Enkä niin et olen pahoillani et susta tuntuu siltä, et mä tein väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kiusaamisanteeksipyyntö! ”Anteeksi että sinusta tuntuu tuolta, mutta mitääm väärää en ole tehnyt!” Haistavittianteeksipyyntö joka kannattaa hieroa sanojan kasvoihin ja tunkea sinne minne aurinko ei säteitään suo - sieltä se on kotoisinkin.

Vierailija
4/14 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pahoillaan et toisesta tuntuu huonolta, mutta ei koe itse tehneensä mitään väärää.

Vierailija
5/14 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on käsienpesuanteeksipyyntö.

Vierailija
6/14 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kiusaamisanteeksipyyntö! ”Anteeksi että sinusta tuntuu tuolta, mutta mitääm väärää en ole tehnyt!” Haistavittianteeksipyyntö joka kannattaa hieroa sanojan kasvoihin ja tunkea sinne minne aurinko ei säteitään suo - sieltä se on kotoisinkin.

Juuri tämä. Kuolisi, saatana.

Vierailija
7/14 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on pahoittelu, eikä mikään anteeksipyyntö.

Vierailija
8/14 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pahoillaan et toisesta tuntuu huonolta, mutta ei koe itse tehneensä mitään väärää.

Niinhän voi olla, tai ei, riippuu tilanteesta. Poliisi ei ole tehnyt mitään väärää pistäessään rikollisen telkien taakse mutta saattaapa telkien taakse joutuneelta tuntua silti huonolta.

Vierailija
9/14 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sellainen hyvää tahtova ja sovitteleva anteeksipyyntö. Ei kenenkään tarvitse pyydellä anteeksi omaa mielipidettään - jos on esittänyt sen korrektisti ja nätisti.

En ole narsisti, mutta sanon noin, kun olen vaikka pyytänyt teiniä tekemään läksyt, ja tämä hermostuu liian monesta sanomisesta.

Joten renkutat sitten selän takana vielä vähän lisää naamioiden sen anteeksipyynnöksi. Tai oikeastaan, että vika on hänen kuitenkin.

-Sinkkiş

Mistä näitä "aikuisia" oikein sikiää ?

Vierailija
10/14 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvin tyypillistä julkisuuden henkilöille, jotka möläyttää jonkun idioottimaisen sammakon, jolla loukkaa monia ihmisiä. Pyydetään anteeksi vain pakon edessä, ja silloinkaan ei omia tekoja, vaan toisten tuntemuksia.

Vierailija
11/14 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se toinen ei ole tehnyt mitään väärin, sinä vaan kuvittelet niin? Jos minä kuvittelen, että sinä olet tappanut Martin Luther Kingin, niin miksi sinä et pyydä anteeksi?

Vierailija
12/14 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se toinen ei ole tehnyt mitään väärin, sinä vaan kuvittelet niin? Jos minä kuvittelen, että sinä olet tappanut Martin Luther Kingin, niin miksi sinä et pyydä anteeksi?

Siis niinkun MITÄ???

Vierailija
13/14 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään harhoihin ei pidä mennä mukaan, saati pyydellä niitä anteeksi.

Vierailija
14/14 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en viitsi ottaa toisen tunteita huomioon. Jos loukkaan, niin totean, että tämä on pakko sanoa, tuntui se sinusta miltä tahansa.