Aamurutiinisi kauneudenhoidon suhteen ja ikäsi?
Minä nykyään vain harjaan hiukset, pesen hampaat, huuhdon kasvot kylmällä vedellä ja levitän kosteusvoiteen (Lidlin päivävoide). En meikkaa. En enää. Ikää 41v.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Nopea suihku jotta herään, suihkussa pesen hiukset sekä kasvot ja tarvittaessa sheivaan. Ennen pukemista suihkutan dödöä koko kroppaan. Laitan päivävoidetta kasvoihin, kaulaan ja dekolteelle ja annan imeytyä sen ajan kun syön aamiaista. Sitten meikki: Ripsiväri, kulmakynä, meikkivoide, valokynä, irtopuuteri, poskipuna. Hiukset harjaan ja laitan kiinni. Olen viisikymppinen.
Kyllä on ikävä niitä aikoja kun lukiolaistyttönä sipaisi puuteria ettei nenä kiillä ja lähti hehkeänä kouluun! Kaikki rasvat oli mummojen juttuja.
???
Hampaiden pesu, kasvojen huuhtelu kylmällä vedellä, hiusten harjaus ja letittäminen, sipaus huulikiiltoa. Muuhun ei ole aikaa eikä energiaa. Suihku aamulla olis jotain ihan kamalaa, tulee kylmä ja pitkien ja paksujen hiusten kuivaminen kestää ikuisuuden. Aamusuihku on varmaan helppoa niille, joilla on joku nopeasti kuivuva ja ohut nyrhitty tukka..
Vierailija kirjoitti:
Hampaiden pesu, kasvojen huuhtelu kylmällä vedellä, hiusten harjaus ja letittäminen, sipaus huulikiiltoa. Muuhun ei ole aikaa eikä energiaa. Suihku aamulla olis jotain ihan kamalaa, tulee kylmä ja pitkien ja paksujen hiusten kuivaminen kestää ikuisuuden. Aamusuihku on varmaan helppoa niille, joilla on joku nopeasti kuivuva ja ohut nyrhitty tukka..
Ikä 45. Unohtu..
Suihku, joka toinen aamu pesen hiukset. Hampaiden ja hiusten harjaus, Essex lotionia naamaan, hiukan ripsiväriä ja puuteria ja huulirasvaa. Ikä 40v.
Ei muuta kuin hampaiden pesu, tukan kampaaminen ja poninhännälle laittaminen, sitten dödö. En viitsi käyttää kasvoille voiteita tai muutakaan, enkä meikkaa. Olen 58.
Hielle haisee aika harva, sellaiselle pistävälle ja eltaantuneelle useampi. Siihen ominaishajuun varmaan sitten tottuu, kun ei tunnu ihmisiä haittaavan. "En hikoile, käyn suihkussa kerran viikossa ja pesen hiukset kahden viikon välein."