Olen työtön yh enkä löydä töitä :(
Minulla on työkokemusta ravintola-alalta, sosiaalialalta sekä kaupanalalta. Hygieniapassi ja anniskelupassi löytyy. Osaan puhua sujuvasti ruotsia, englantia, ranskaa, saksaa, viroa ja venäjää.
Hajoan tähän työttömyyteen! Voin työskennellä toimistoaikaan, kun lapset ovat päiväkodista. Lähetän joka päivä hakemuksia, mutta ei vaan nappaa :( Mistä löydän töitä?
Kommentit (24)
Kouluavustajia haetaan jatkuvasti.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 23:09"]
Kouluavustajia haetaan jatkuvasti.
[/quote]
Ei haeta kaikkialla. Esim. meidän kunnassamme ei ole kahteen vuoteen enää haettu yhtäkään, koska opiskelijaharjoittelijat paikkaavat koulunkäyntiavustajien tarpeen.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 22:21"]
jumalauta sitä lasten kanssa 10 minuutin välein käytävää puhelinneuvottelua....
[/quote] Päiväkoti-ikäinen harvemmin soittelee ja koululaiset on koulussa. Joten 10 min välein ei ole edes mahdollista.
[/quote]
sinä taidat olla se jonka kakru "ei mielestäsi soita".
[/quote] Kenen lapsi soittaa päiväkodista tai koulusta?? Sinunko?
Ihmeen kauan meni ennenkuin joku yhärivihaaja haistoi tämänkin ketjun.
Mä olen yh, joka ei ole löytänyt täsmälleen omaa akateemista koulutustaan vastaavaa työtä, mutta ihan hyvän vakituisen työpaikan kuitenkin.
En ole eron jälkeen käynyt kertaakaan viihteellä, tupakoinut en ole koko elinaikanani. Sairauspoissaoloja on vähiten koko työyhteisössä.
Viisikymppinen ex-mies sen sijaan elää railakkaasti kuin opiskelijanuorukainen ja on joutunut töissä vaikeuksiin krapulapäivien vuoksi.
Mutta niinhän se menee että mitä niistä miehistä, kun kaikki vika on aina naisissa, etenkin yh-äideissä :)