Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukuin tänään töissä vessassa yli tunnin

Vierailija
17.02.2014 |

Nukuin liian lyhyet yöunet ja otin vielä aamulla rauhoittavan (ihan reseptillä) ennen kuin menin töihin. Minua alkoi vaan väsyttää ihan tajuttomasti ja hyvä kun en työpisteelleni nukahtanut. Mietin siinä mitä tekisin, ja ajattelin kokeilla, jos saisin nukuttua vessassa. Istuin siis vessanpytylle ja nojasin ja yli tunti siinä tuli nukuttua. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukaan ei huomannut mitään? Tunnet varmaan itsesi tarpeelliseksi ja työpanoksesi tärkeäksi..

Vierailija
2/19 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä työ on sellanen jossa voi nukkua yli tunnin ilman että kukaan huomaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä työ on sellanen jossa voi nukkua yli tunnin ilman että kukaan huomaa?

Vierailija
4/19 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
5/19 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä isossa firmassa ja teen itsenäistä työtä, johon kuuluu välillä esim. kokouksissa käymistä, joten ei kukaan noteeraa, jos olen tunnin poissa.

Vierailija
6/19 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli motiivi ottaa RAUHOITTAVA aamulla huonosti nukutun yön jälkeen? Ja sitten vielä töihin!?

Vierailija
7/19 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 21:47"]

Mikä oli motiivi ottaa RAUHOITTAVA aamulla huonosti nukutun yön jälkeen? Ja sitten vielä töihin!?

[/quote]

Minä olen joutunut monestikin ottamaan. Hankala ahdistushäiriö. 

Vierailija
8/19 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kriisiä pukkaa? Kun kuvat pyörii päässä ja uni ei tule, paitsi painajaisina. Aamulla oltava kuitenkin "kuosissa" töihin ettei pillahda itkuun jos vaan joku kyselee vointia-> rauhoittavaa.. väsyttää tosin hieman lisää mutta ompahan "työkykyinen"

Tsemppiä Ap:lle

Vierailija
9/19 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään kaikkein miellyttävin nukkumisympäristö... Mutta vakavasti puhuen: ap, kannattaisi tunnustaa tosiasiat ja hakea apua. Asiat eivät todellakaan ole mallillaan, jos joutuu ottamaan rauhoittavia selvitäkseen työpäivästä. Pidemmän päälle kestämätön tilanne. 

Vierailija
10/19 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En nukkunut huonosti, nukuin vain liian vähän. Nukkumiseen minulla on oma lääkkeensä. Menin vain liian myöhään nukkumaan ja töihin piti herätä aikaisin. Ja rauhoittavan jouduin ottamaan ocd:n takia.

ap

Vierailija
11/19 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 21:51"]

[/quote]

Kriisiä pukkaa? Kun kuvat pyörii päässä ja uni ei tule, paitsi painajaisina. Aamulla oltava kuitenkin "kuosissa" töihin ettei pillahda itkuun jos vaan joku kyselee vointia-> rauhoittavaa.. väsyttää tosin hieman lisää mutta ompahan "työkykyinen"

Tsemppiä Ap:lle

[/quote]

Onko työkykyinen jos nukkuu tunnin vessassa?

Vierailija
12/19 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 21:54"]

Ei mikään kaikkein miellyttävin nukkumisympäristö... Mutta vakavasti puhuen: ap, kannattaisi tunnustaa tosiasiat ja hakea apua. Asiat eivät todellakaan ole mallillaan, jos joutuu ottamaan rauhoittavia selvitäkseen työpäivästä. Pidemmän päälle kestämätön tilanne. 

[/quote]

Olen kyllä hakenut apua, siksihän minulla noita lääkkeitäkin on. Enkä ottanut rauhoittavaa selvitäkseni työpäivästä, vaan raskaista aamutoimista. Mainitsin jo aiemmin, että minulla on ocd ja normaalit rutiinit joskus tosi vaikeita.

ap

Vierailija
13/19 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoo rahaa, mikäs siinä jos hommat tulee kuitenki hoidettuu :D

Vierailija
14/19 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 21:34"]

Ja kukaan ei huomannut mitään? Tunnet varmaan itsesi tarpeelliseksi ja työpanoksesi tärkeäksi..

[/quote]

Minä oon käynyt kerran työpäivän aikana (kun piti liikkua autolla muutenkin) nukkumassa kotona tunnin :) Ja olin ainoa ja tärkeä työntekijä ja yleensä piti juosta pää kolmantena jalkana. 

Vierailija
15/19 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ketju pitkään aikaan!

Toivottavasti ap saa tänäyönä nukuttua paremmin.

Vierailija
16/19 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 21:50"]

[/quote]

[/quote]

Miksi alapeukutusta? Ei ole töihini vaikuttanut eli ne on tullut tehtyä ja jos olisin saikuttanut noiden takia (olenkin kyllä) niin toinen puoli rutisisi siitäkin :)

Vierailija
17/19 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kun nukkuu, niin se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. Aikuinen kun nukkuu, niin se on kuin laittaisi rahaa enemmän pankkiin! Veikkaan, että meidänkin firman osakkeenomistaja(t) makaavat pääosin, että jaksavat kantaa "riskin".

Vierailija
18/19 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinani töissä lehden toimituksessa, jossa oli suuri ja mukavan lämmin invavessa (eikä yhtään pyörätuolissa istuvaa töissä). Siellä tuli välillä vietettyä kahdeksan tunnin työpäivästä yli puolet makoillen krapulassa lattialla, juoden uutta humalaa tai vain ottaessa nokosia. Harmi, että tuli vaihdettua työpaikkaa!

Vierailija
19/19 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 21:50"]

[/quote]

[/quote]

Miksi alapeukutusta? Ei ole töihini vaikuttanut eli ne on tullut tehtyä ja jos olisin saikuttanut noiden takia (olenkin kyllä) niin toinen puoli rutisisi siitäkin :)

[/quote]

Ilmeisesti ei kokemusta vaikeasta ahdistushäiriöstä kellään? :) Se, kun ei tuosta vaan parane eikä ole hyvä pitkiä aikoja saikuttaa, pahenee vaan. Joskus on ylitettävä itsensä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi