Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala miten yhtäkkiä huomasin että romanttinen vaihe suhteessa loppui, nyt on enemmän ”kaverillinen” olo miestä kohtaan

Vierailija
02.11.2020 |

Rakastan toki häntä, hän on ihana ihminen.
Mutta ole 3 vuoden ajan tuntenut suurta intohimoa ja huumaa häntä kohtaan, ja yhtäkkiä huomasin että en enää tunnekaan.
Halusin seksiä usein, nykyään mies on se joka tekee aloitteen koska en käy enää niin kuumana kuin esim alku syksystä kävin.
Olen nykyään mukvuuden haluinen; tykkään kääriytyä viltin alle ja katsoa telkkaria kun olen saanut lapsen nukkumaan. Tykkään keskustella miehen kanssa iltaisin lähekkäin sohvalla mutta kaipaan myös yksin kyhnöttämisestä, seksiä en ole kaivannut moneen viikkoon.
Tuttua kenellekään?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
2/40 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua kaikille miehille jotka liitossa ja naisella lapsi :-)

Nyt sitten vain henkistä kasvua ja opettelemista rakastamiseen, rakastumisen jälkeen.

Pildeä kyllä kannattaa antaa entiseen tahtiin niin mieskin jaksaa rakastaa.

Vierailija
4/40 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että alkuhuuma on mennyt ohi, ja nyt olet huomannut, ettei toinen sytytäkään sinua.

Minusta tuo ei ole normaalia. En ole kokenut mitään tuollaista koskaan, ja jos minulla olisi tuollaiset fiilikset (tai tietäisin että kumppanillani on minua kohtaan), lopettaisin suhteen.

Erotiikka, läheisyys ja seksuaalisuus ovat se syy, miksi ylipäätään parisuhteessa olen.

Vierailija
5/40 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan ollut useamman viikon taukoa seksihaluissa, enkä seurustelisi sellaisen naisen kanssa, jolle tuo olisi normaalia.

Vierailija
6/40 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huuma. Luuleeko joku sen kestävän kymmeniä vuosia, kenties. Vai mikä olisi sopiva aika?

Vierailija
7/40 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten suhteessa se näin käy.

Vierailija
8/40 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin huuma. Luuleeko joku sen kestävän kymmeniä vuosia, kenties. Vai mikä olisi sopiva aika?

Ainakin kymmenen vuotta kestää heittämällä oman kokemukseni mukaan. Jos se on maksimimäärä, sitten ei auta kuin viettää loppuelämä useammassa tällaisessa vuosikymmenen pätkäsuhteessa. Parisuhde ilman seksiä, halua, intohimoa ja erotiikkaa ei ole minkään arvoinen.

Vierailija
9/40 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhde kuivahti kaveritasolle 7 vuoden taipaleen jälkeen. Meillä molemmilla seksihalut sammuivat samaan aikaan ja huomasimme viihtyvämme enemmän omien juttujemme parissa. Emme siis tehneet enää mitään yhdessä. Tulemme paremmin juttuun erillään kuin kimpassa, vaikka emme usein enää näekään. Onneksi emme kerenneet mennä naimisiin ja hankkia omistusasuntoa sekä osamaksu-Audia. 

Vierailija
10/40 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tässä pitkässä suhteessani on juurikin ihanaa, että ollaan parhaita ystäviä. Seksihalut nyt vaihtelee, välillä on kiihkeämpi kausi ja välillä hiljaisempaa. Se ei ole meidän suhteessa mikään ykkösasia - yksi tapa osoittaa rakkautta. Tapoja on monia muitakin. Ihanaa että saa myös omaa tilaa ja rauhaa.

Vierailija
11/40 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut mieheni kanssa 10 vuotta, ja kyllä edelleen sytyttää.

En sitten osaa sanoa, mikä on se jutun salaisuus. Vaikeitakin aikoja ollut, mutta ne eivät ole koskaan vaikuttaneet siihen, miten haluttavana mieheni koen.

Olen ollut myös parisuhteessa, jossa "huuma" lässähtänyt todella nopeasti, eikä jäljelle ole jäänyt oikeastaan enää mitään parisuhteeseen kuuluvia tunteita. Ero tuli aika pian, kun ei vaan enää kiinnostanut exän seura.

Vierailija
12/40 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten vain henkistä kasvua ja opettelemista rakastamiseen, rakastumisen jälkeen.

Ai NAISELLA on lapsi?!?

Vierailija
13/40 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuhuuman hirmonumyrsky kestää 18 kk. Sen jälkeen pitäisi olla suhteeseen kehittynyt muitakin yhdessä pitäviä tekijöitä kuin seksi. Pelkkä seksi ei pidä mitään suhdetta kasassa loputtomasti. Ei se nyt niin ihmeellistä ole vuodesta toiseen. Ne äijät ,jotka tässäkin ketjussa seksistä jankkaa voi ihan hyvin vetää itse käteen.

Vierailija
14/40 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuhuuman hormonimyrsky kestää 18 kk. Sen jälkeen pitäisi olla suhteeseen kehittynyt muitakin yhdessä pitäviä tekijöitä kuin seksi. Pelkkä seksi ei pidä mitään suhdetta kasassa loputtomasti. Ei se nyt niin ihmeellistä ole vuodesta toiseen. Ne äijät ,jotka tässäkin ketjussa seksistä jankkaa voi ihan hyvin vetää itse käteen.

Korjattu

Vierailija
15/40 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä huuma, mutta seksuaalinen himo, ja vetovoima rakkauden lisäksi voi kestää. Tiedän tämän, koska meillä on kymmeniä vuosia yhdessä. On meillä lapsiakin.

Kaikilla tietysti näin ei ole. On varmaan paljon persoonakysymys. Jos ap lle käy näin suhteissaan, niin silloin on vain kaksi vaihtoehtoa. Joko hyväksyä, että minulle käy näin, tai sitten aina huuman haihduttua hypätä uuteen suhteeseen. Jos päättää jäädä kannattaa kuitenkin harrastaa miehen kanssa seksiä, tai mies saattaa päättää lähteä.

16/40 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaipaat jo vaihtelua makuuhuoneeseen?

Vierailija
17/40 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on just näin. Monet pitkään yhdessä olleissa sanovat, että suhteessa on vuosien mittaan hyviä ja huonoja VUOSIA, mutta ovat olleet onnellisia etteivät luovuttaneet. Toista ei voi muuttaa, ainoastaan itseään ja omaa ajattelutapaa. Ja sitä pildeä on hyvä antaa, jos ei nyt ihan entiseen malliin niin ainakin usein ettei toinen tule jatkuvasti torjutuksi, ja kyllä siinä itselläkin on kivaa :) Toki jos kokee toisen täysin vastenmieliseksi ja seksi hänen kanssaan yököttää, silloin taitaa olla jo liian myöhäistä. Sitten vain rohkeasti kohti yh-elämää niin saa nyhjöttää viltin alla sohvalla ihan rauhassa ja miettiä kaikkia kivoja uusperhekuviota.

Vierailija
18/40 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että alkuhuuma on mennyt ohi, ja nyt olet huomannut, ettei toinen sytytäkään sinua.

Minusta tuo ei ole normaalia. En ole kokenut mitään tuollaista koskaan, ja jos minulla olisi tuollaiset fiilikset (tai tietäisin että kumppanillani on minua kohtaan), lopettaisin suhteen.

Erotiikka, läheisyys ja seksuaalisuus ovat se syy, miksi ylipäätään parisuhteessa olen.

Pakko kommentoida tähän sen verran että, ap:han tuossa alussa mainitsee että alkuhuuma on ohi. Jotain outoa tuossa sinun kirjoituksessa kyllä on?? Oletko parhaillaan pitkässä suhteessa jossa himo kestää ja kestää, kun sanot ettet itse ole koskaan tuollaista kokenut? Koska kyllä todellakin on normaalia se että alkuhuuma katoaa ja tilalle tulee jotain muuta. Asiat kehittyvät parisuhteessa myös seksin kohdalla niinkuin muittenkin asioitten.

Olin itse 30 vuotta naimisissa, ja voin sanoa että liitto ei todellakaan pyörinyt pelkän seksin ympärillä, vaan myös arkiasioitten. Eikä myöskään tämä uusi suhteeni pyöri pelkästään eroottisuuden ympärillä, vaan myös kaiken muun joka kuuluu arkielämään.

Vierailija
19/40 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama käynyt monta kertaa. Monet miehet, tai no ihmiset ylipäätään, ei tajua, että se kipinän ylläpito vaatii tekoja myös jokaiselta itseltään. Pientä flirttiä, huomioimista ym.

Vierailija
20/40 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vain vaihtamaan suhdetta kahden vuoden välein koko loppuelämäsi ajan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi