Missä vaiheessa pyöreistä pakaroista tuli hitti?
Missä vaiheessa pyöreistä pakaroista on tullut näin kova hitti? Lukee mitä tahansa fitnessblogia, löytyy vähintään yksi kirjoitus pakaroihin liittyen. Kukaan ei halua olla enää lättäperse.
Missä vaiheessa olet itse menossa? Minusta omani ovat pyöristyneet. Mies raukka ei uskaltanut kommentoida mitään kun kysyin onko pakarani kasvaneet.
Kommentit (42)
Mulla on luonnostaan pyöreät pakarat ja sain teini-ikäisenä 80-luvulla kuulla niistä jatkuvaa vittuilua, silloin oli lattaperseet muotia. JLon myötä 90-luvun loppupuoliskolla pyöreistä pepuista tuli muoti-ilmiö ja minäkin uskalsin vihdoin alkaa kayttää jotain muuta kuin pepun peittävia paitoja.
miljoona vuotta sitten kun evoluutio halusi miehen kiinnittävän huomiota lisäntymiseen ärjymisen sijaan. muita hyviä kysymyksiä?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 20:26"]
Mun mielestä esim. Kim Kardashianilla on ihan järkyttävän ruma perä. En ymmärrä, miksi iso perse olisi kaunis? Kun ei se ole.
[/quote]
No kun mun mielestä se vaan on. Siis kaunis, se iso perse. Ihan ehdottomasti se, mikä mua naisessa sytyttää eniten, on iso perse (ellei oo niin harvinainen tapaus, että ne sattuis olemaan sen aivot, mitkä eniten sytyttää - mutta siis hyviä perseitä tapaa useammin kuin hyviä aivoja). Voisitko vaikka hyväksyä, että kaikilla ei ole samanlainen maku perseiden suhteen, tai ylipäätään naisten suhteen?
Rasvattomista fitnesspepuista en kyllä tykkää. Sekä lihasta että rasvakudosta on hyvä.
Mun mielestä esim. Kim Kardashianilla on ihan järkyttävän ruma perä. En ymmärrä, miksi iso perse olisi kaunis? Kun ei se ole.
[/quote]
No kun mun mielestä se vaan on. Siis kaunis, se iso perse. Ihan ehdottomasti se, mikä mua naisessa sytyttää eniten, on iso perse (ellei oo niin harvinainen tapaus, että ne sattuis olemaan sen aivot, mitkä eniten sytyttää - mutta siis hyviä perseitä tapaa useammin kuin hyviä aivoja). Voisitko vaikka hyväksyä, että kaikilla ei ole samanlainen maku perseiden suhteen, tai ylipäätään naisten suhteen?
Rasvattomista fitnesspepuista en kyllä tykkää. Sekä lihasta että rasvakudosta on hyvä.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 20:02"]
Loppupeleissä miehelle kuitenkin kelpaa ihan millainen takapuoli vaan. Joten miksi stressata asialla
[/quote]
Ei kelpaa ainakaan minulle. Olen jättänyt kaksi mukavaa ja kasvoilta kaunista naista lättäperseen takia. Olen perse- ja doggystyle-friikki, en voi sille mitään...
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 21:27"]
[/quote]
[/quote] Ja kuitenkin ottaisit jos saisit.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 21:12"]
Mulla on luonnostaan pyöreät pakarat ja sain teini-ikäisenä 80-luvulla kuulla niistä jatkuvaa vittuilua, silloin oli lattaperseet muotia.
[/quote]
No ei todellakaan olleet. Mieti Miami Vicen naisia tai kasarin supermalleja, mm. Cindy Crawford, Elle MacPherson, Naomi Campbell, Brooke Shields, Eva Herzigova, Claudia Schiffer. Kellä heistä ei olisi pyöreä takapuoli?
80-luvulla ei taidettu pitää yhtä sopivana kuvata tai esitellä naisten takapuolia. Supermalleista on kuitenkin paljon takapuolen paljastavia kuvia, joista näkee mitä ainakin kaupalliset tahot ovat tavoitelleet naisilta.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 20:00"]
Brasiliassa pyöreät pakarat on ollut in about aina. Suomessakin jo parisen vuotta. Tuntuu oudolta, että yhä edelleen valitetaan langanlaihasta ihanteesta ja että kurvit on parempia, kun samaa virttä veisattiin jo 10 vuotta sitten, kun olin itse vielä kukkakeppiteini, jolla oli ulkonäköpaineita nimenomaan lättänästä pepusta ja mini tisseistä, ei siitä, että olisin ollut liian lihava.
[/quote]
Juu, mutta teinejä pilkataan mistä tahansa syystä. Mä olin muodokas ja normaalipainoinen, eli muiden teinien mielestä siis ihan armoton läski.
Loppupeleissä miehelle kuitenkin kelpaa ihan millainen takapuoli vaan. Joten miksi stressata asialla
[/quote]
Onneksi meitä kaikkia ei kiinnosta, mitä vastakkainen sukupuoli mistäkin ruumiinosastamme ajattelee. Mä en ainakaan elä miehiä varten, joten en myöskään stressaa miehiä varten, en perseen muodosta tai muustakaan.
Miksi jotkut tulevat tänne nyt kertomaan kuinka "minä olin muodokas, mutta minua kiusattiin" "minulla on iso perse, mutta minua on haukuttu"? Ihailun kohteena ovatkin TREENATUT, kiinteät ja kauniin pyöreät pakarat, eikä mikä tahansa iso perse. Näissä on todella, todella iso ero.
Tai kun jotkut avatuvat Kim Kardashianin pyllyn olevan ruma. No sepä ei olekkaan treenattu ja kiinteä.
Niistä tuli hitti silloin, kun naiset hiffasivat vihdoinkin, että heteromiehet tuppaavat suuressa määrin pitämään pyöreistä pepuista (liittyy kuulemma jotenkin pariutumiseen) ja että vuosikymmeniä hehkutetut (hehkuttelijoina miessuunnittelijat ja naisten johtamat mallitoimistot) poikamaiset lautamallit kiinnostaa lopultakin hyvin pientä miesvähemmistöä.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 21:31"]
[/quote]
Ei kelpaa ainakaan minulle. Olen jättänyt kaksi mukavaa ja kasvoilta kaunista naista lättäperseen takia. Olen perse- ja doggystyle-friikki, en voi sille mitään...
[/quote] Puhuit itsesi pussiin. Miksi edes olit lätän kanssa jos et niistä pidä. Niin, palataan taas siihen, että miehille kyllä kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 21:59"]
Miksi jotkut tulevat tänne nyt kertomaan kuinka "minä olin muodokas, mutta minua kiusattiin" "minulla on iso perse, mutta minua on haukuttu"? Ihailun kohteena ovatkin TREENATUT, kiinteät ja kauniin pyöreät pakarat, eikä mikä tahansa iso perse. Näissä on todella, todella iso ero.
Tai kun jotkut avatuvat Kim Kardashianin pyllyn olevan ruma. No sepä ei olekkaan treenattu ja kiinteä.
[/quote]
Jos olisit lukenut tarkemmin, ehkä ymmärtäisitkin jotain.
Joku kirjoitti: "Tuntuu oudolta, että yhä edelleen valitetaan langanlaihasta ihanteesta ja että kurvit on parempia". Tähän vastasin, että teinit kiusaavat ihan mistä tahansa. Miksi itse tulet kommentoimaan täysin eri asiaa, kuin mistä puhuttiin.
Oletteko jo ostaneet pepputopatut housut, jotta olisitte muodikkaita?
Siinä vaiheessa kun pakaroista yleensäkin tuli hitti eli muutamia miljoonia vuosia sitten. Kysymyksen laatijalla on hieman lyhyt perspektiivi aiheeseen.
No siis kyllä minullakin on luonnostaan pyöreät pakarat. Sama minulla teininä eli olin hoikka mutta pakarat pyöreät. Minua niistä nyt ei kiusattu koskaan mutta itseäni nolostutti kun ne aina olivat niin huomion kohteena. Itsekin pidin itseäni palloperseenä, mutta ei niitä miehet koskaan ole moittineet. Päinvastoin:) Ei paljon tarvi tehdä pepputreenejä kun muodot on makeat. Treenaan siis muutenkin eli en ole muodoton läski muutenkaan.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 21:59"]
[/quote]
Jos olisit lukenut tarkemmin, ehkä ymmärtäisitkin jotain.
Joku kirjoitti: "Tuntuu oudolta, että yhä edelleen valitetaan langanlaihasta ihanteesta ja että kurvit on parempia". Tähän vastasin, että teinit kiusaavat ihan mistä tahansa. Miksi itse tulet kommentoimaan täysin eri asiaa, kuin mistä puhuttiin.
[/quote]
No kommentti ei tietääkseni ollutkaan sinulle, joten on yhden tekevää mitä juuri sinä kirjoitit.
No mun mielestä hoikkuus ja pieni, tiukka takapuoli on parhaan näköistä. Ei pyöreys. Ei missään kohtaa kroppaa. En siis tavoittele muodikasta pyöreää perää ja on ihan yhdentekevää mikä on miesten mielestä ihannekroppa naiselle tai fitnesslehtien mielestä ihannekroppa naiselle. Minulla on paras olla silloin kun näytän omien ihanteideni mukaiselta.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 20:05"]
[/quote] siis miehille
[/quote]
Älä yleistä liikaa.
Kyllä pyöreät muodot takapuolessa on aina olleet aika tärkeässä roolissa ainakin tuntemillani miehillä. Jo koulussa, sen jälkeen intissä ja intin jälkeen työtutuilla ja harrastus tutuilla.
Paras on, kun on sopivasti muotoja, eikä niinkuin joillain esiin nostetuilla tähdillä. Yleensä suomalainen nainen täyttää ne suomalaisen miehen odotukset takapuolelle todellakin hyvin. En usko, että monikaan mies tavoittelee ampiais vartaloa, vaan muotoja saa olla sen verran, että on naisellinen.
t. mies
[/quote] Tärkeässä roolissa? Puhuttaessa vai valittaessa tyttöystävää/vaimoa, seksiä...Ihan huoletta voi yleistää, miehille kelpaa millainen vaan. Sinullekin kelpaa.