Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvittäisitkö vai antaisitko olla?

Vierailija
05.05.2014 |

Kaveri yritti vikitellä miestäni noin vuoden ajan ja viime kesänä nostun kissan pöydälle kaverin ollessa meillä. Luikki pakoon eikä jäänyt selvittämään asiaa. Tämä osoitti mielestäni sen että kaveri todella oli tarkoitus iskeä miestäni, mutta jäikin kiinni.

Tämän jälkeen en hirveesti ole ottanut kyseiseen kaveriin yhteyttä. Muutamia kertoja käynyt meillä.

Nyt sain kuulla toiselta kaverilta että hän ei jaksa kuunnella minua kun aina vaan valitan. Ne harvat kerrat kun hän on käynyt meillä olen ehkä lauseessa maininnut hankalasa tilanteestani (kiusaamista) ja hoitamattomasta sairaudestani jota kukaan ei ota yosissaan. En siis soita monta kertaa viikossa ja valitan. Kaipasin vaan kuuntelijaa.

Mitä tekisit? Selvittää vai katkaista yhteys kyseiseen tyyppiin kokonaan. Kyseinen tyyppi on yhden lapsemme kummi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin välien viilentyä, koska en henkilökohtaisesti pidä siitä, että välit eritoten laitetaan poikki. Miten miehesi suhtautui kaverin käytökseen?

Vierailija
2/2 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei välittänyt ja yritti olla ystävällinen. Ei uskaltanut sanoa suoraan koska pelkäsi luokkaavansa. Mies myös luuli, että ei tuo nainen voi tuollaista tehdä. Luuli, että kuvittelee kaiken. Tajusi tilanteen kun kerroin, että oli yrittänyt miehen kaveriakin yrittänyt iskeä.

Säälittävä tapaus.

Tämä kaveri ei varmaan tajua, että yhteinen kaverimme tästä kertoi minulle.

Sen verran mua ihan oikeesti ällöttää tää tyyppi nyt, että hyi helvetti mikä kaksinaamainen paska.

Itse kuuntelin vuosia kun hänellä oli vaikeeta, autoin, tuin jne. Sain käydä meillä niin usein kun halusi. Syötin, juotin ja kuuntelin. On nyt hyväksikäytetty olo.

Tässä sit ilmeisesti kiitos.

Jos ei jaksa kuunnella, niin miksi ei voi sanoa suoran? Ei kun pitää puhua paskaa selän takana.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme