Onko miehenne kavereilla yökylässä
Kysymys otsikossa, niin onko? Olen tapellut asiasta jo vuosikaudet, en voi ymmärtää miehen yökyläilyjä kavereilla. Yleensä ei jaksa lähteä baarireissun jälkeen kotiin vaan jää jollekin kaverille, tulee seuraavana päivänä takaisin milloin jaksaa. Olen itkenyt,raivonnut ym. Puhunut asiallisesti, mikään ei auta. Olenko jotenkin sairas tai läheisriippuvainen, onko tämä muilla perheillä normaalikäytäntö? Olenko vain katkera akka, kun en itse osaa lähteä yökylään. Olen jollain lailla vain nyt yrittänyt hyväksyä tämän, vaikka jollain tavalla se on vaikeaa. Meillä 4 pientä lasta. Mies yökyläilee 2-4 krt./kk.
Kommentit (36)
En ole mieheni äiti. Mielummin nukun yöni rauhassa!
Ap:n miehen elämä kuulostaa minun korviini todella erikoiselta. Siihen nähden, että miehellä on kotona 4 pientä lasta, 2-4 yötä kuukaudessa poissa kotoa viinan takia on todella paljon. 2-4 yötä vuodessa ehkä vielä menisi, mutta ei kuukaudessa.
Älä nyt ap ainakaan enää enempää lapsia hanki.
Minusta ylipäänsä 2-4 kertaa kk viihteellä on todella paljon perheelliselle, vaikka tulisi yöksi kotiinkin.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 15:26"]
Minusta ylipäänsä 2-4 kertaa kk viihteellä on todella paljon perheelliselle, vaikka tulisi yöksi kotiinkin.
[/quote]
No ei ole.
Mustakin kuulostaa todella erikoiselle, että perheellinen ihminen käy jonkun luona yökylässä noin usein (kieltämättä viihtelläkin noin usein on mielestäni vähän erikoista, eikö perhe vietä yhteisiä viikonloppuja?). Oisko tää ikäkysymys? Ainakaan omassa tuttavapiirissä ei kolme-nelikymppiset pikkulapsiperheiden vanhemmat biletyksen seurauksena yökyläile kuin juurikin ehkä tuon määrän vuodessa, ei todellakaan kuussa, harva käy viihteellä edes kertaa kuussa mutta että neljä, ja sit tuo yökyläily päälle...hassua. En kestäis edes kahden lapsen kanssa moista, on paljon.
Ei käy, viihteellä käy 2-3 keraa vuodessa ja tulee taksilla kotiin. Yötä on pois ainoastaan työmatkoilla ja metsästysreissuilla, joita niitäkään ei montaa vuodessa ole.
Meillä mies käy joskus veljensä luona yötä juomareissun päälle, ehkä pari kertaa vuoteen. Sitten ihan selvinpäin saman verran, tekevät omia juttujaan.
Ai. Meillä noi miehet kyllä vieläkin yökyläilee, jos on muusta perheestä kämppä tyhjänä. Pitävät änäri-turnauksia tms. Näitä ehkä pari kertaa vuodessa.
Mun mies myös menee mieluummin jollekin yksin asuvalle kaverilleen baarista yöksi, jos on aivan kunnon kumarassa. Minä en edes ottaisi sellaista aamuyöstä örisemään/krapulaisena makaamaan himaan.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 15:22"]
Ap:n miehen elämä kuulostaa minun korviini todella erikoiselta. Siihen nähden, että miehellä on kotona 4 pientä lasta, 2-4 yötä kuukaudessa poissa kotoa viinan takia on todella paljon. 2-4 yötä vuodessa ehkä vielä menisi, mutta ei kuukaudessa.
[/quote]
Samaa ajattelen.
Mieheni ei ole yhdessäoloaikanamme ollut kertaakaan kaverilla yökylässä. Hotellissa tosin on n. parin kk välein, koska nämä baarireissut liittyvät työmatkoihin.
Herranjee, ukolla neljä (!) pientä lasta ja käy radalla 2-4 krt kuukaudessa? Vai tarkoititko kuitenkin vuodessa? Kyllä taas nousee oma mies arvoon arvaamattomaan.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 17:13"]
Herranjee, ukolla neljä (!) pientä lasta ja käy radalla 2-4 krt kuukaudessa? Vai tarkoititko kuitenkin vuodessa? Kyllä taas nousee oma mies arvoon arvaamattomaan.
[/quote]
Mitäs sillä on väliä vaikka kävisi 8krt./kk. onhan se äiti siellä lasten kanssa selvinpäin. Kenenkään tarvitse kotona kyyhöttää jos meno maistuu. Kumma kun perheellisen pitäisi kykkiä kotona, kai sillä perheelliselläkin saa muuta elämää olla kun koti ja penskat.
On se toisinaan. Mutta pkseudulta tulee aina himaan "yöksi", samoin Lahdesta julkisilla. Kotona on usein vasta neljän-kuuden välillä ja puolille päivin nukkuu.
Muualta pyrkii kotiin viimeistään iltapäivä kolmeksi, tampereelta, turusta, kouvolasta...
En ole mitään vaatimuksia esittänyt. Itse on tehnyt "sääntönsä", että ehtii olla kotonakin.
No ei tod. käy yökylässä, se on teinien hommaa
Kyllä kuukaudessa 2-4 krt. Ja ikää 36 v. Ja itse koitan painaa asiaa villaisella, koska puhuminen asiasta ei auta. Tulee iso riita. T.aloittaja
Kaverit joilla käy ovat sinkkuja ja yhdellä perheellisellä maatila tms. Jossa rakennuksia, että vaimon kanssa ei tarvi olla tekemisissä. Ehkä koen, että mies jättää mut yksin, ainakin henkisesti. Tuntuu että ne kaverit on tärkeämmät kuin meidän perhe....tiedän! Kuulostaa todella lapselliselta!